Ismét az olvasók véleményére kíváncsi az SZTE Klebelsberg Könyvtár. A 2021. április 12-étől induló olvasói elégedettségmérésben mindenki véleményére kíváncsiak. A felmérés célja, hogy a könyvtár az olvasók igényeire alakíthassa a szolgáltatásait.
Tudta, hogy az SZTE Klebelsberg Könyvtár szórakoztató irodalmat kínáló Szieszta és SCIeszta tematikus polcai az olvasók ötlete volt? Vagy, hogy a Kölcsönözz ki egy könyvtárost kezdeményezés is a korábbi évek olvasói elégedettségmérésének köszönhető?
Az SZTE Klebelsberg Könyvtár 2021. április 12-étől kezdődően ismét olvasói elégedettségmérést folytat. A felmérésben minden felhasználó, így az SZTE munkatársai, dolgozói, oktatói és kutatói, valamint a hallgatók véleményére is számítanak a könyvtár munkatársai.
A felmérésről bővebben a könyvtár honlapján lehet olvasni. A kérdőív pedig ide kattintva is elérhető.
Az olvasói elégedettségmérés kitöltése körülbelül 10 percet vesz igénybe, és a kitöltők között ajándékcsomagokat is kisorsolnak!
A könyvtár munkáját segítik azok, akik kitöltik az elégedettségmérést, ugyanis a szolgáltatási portfólió kialakításában kiemelten fontos tényező az olvasók véleménye. A korábbi évek felméréseiről készített összefoglaló itt elérhető.