SZTE Info

A közösség ereje: Mi a social media?

Párbeszéden alapul a közösségi médiabeli jelenlét – derült ki a Marketing Klub programján. A Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kara azért hozta létre ezt a klubot, hogy közösséggé formálja a marketing szakos hallgatókat. A csoport minőségi, szakmai programokat szervez, így a hallgatók gyakorlati szakember látószögéből ismerhetik meg az egyetemi órákon hallottakat. De az is előfordul, hogy maguk a hallgatók tartanak előadást egy-egy érdekes témáról. Legutóbb Herczeg Attila, közösségi média stratéga Social media (Közösségi média) címmel beszélt arról, hogyan képviseltesse magát egy cég a közösségi hálón.

 

Cikk nyomtatásCikk nyomtatás
Link küldésLink küldés

marketing_klub– Mi is az a social media, vagyis SM? – kérdeztük Herczeg Attilát. Az ágazat legelismertebb nemzetközi iskolája, a Social Media Akadémia (SMACAD) magyarországi képviselője 15 éve dolgozik a kommunikációs szakmában, tapasztalatot szerzett a magyar és nemzetközi reklámügynökségeknél, valamint ügyféloldalon.

– A közösségi média demokratizálja a kommunikációt. Mindenki tagja akar lenni valamilyen közösségi oldalnak. Ez a negyedik legnépszerűbb aktivitás az emberek életében – hivatkozott szociológiai felmérésekre Herczeg Attila. – A nemzetközi internet-populáció kétharmada rendszeresen látogatja a social-csatornákat. Felgyorsult világban élünk, változnak az internet felhasználóinak szokásai és az interaktivitás igénye is nő. Ez arra készteti a fejlődni vágyó cégeket, hogy aktívan részt vegyenek a közösségi kommunikációban, a közösségi médiában.

Kapcsolataikat kívánják bővíteni a social media használói. Épp ezért 93 százalékuk igényli, hogy egy cég képviseltesse magát valamely közösségi oldalon. De nem reklámokat szeretnének olvasni, nem termékeket óhajtanak vásárolni, hiszen azt megtehetik máshol is. Ezért egy cégnek nem elég ott lenni a hálózaton, összeköttetésben is kell állnia a vásárlókkal. Tehát dialóguson alapul az SM-jelenlét – hangsúlyozta a szakember. Szerinte el kell felejteni a kampányokat, és beszélgetésekben kell gondolkodnia egy vállalatnak is. Így egy cég az SM-használók gondolatainak irányítására is képes az interneten keresztül.

Gazsó Orsolya

 

Cikk nyomtatásCikk nyomtatás
Link küldésLink küldés

esza_felso

SZTEmagazin

2020. január 27.

Kiemelt_Zolnay_Kriszta

Szeged és London között ingázik: a Richter igazgatósági tagja, multinacionális gyógyszercégeket képviselt a nemzetközi porondon, most a pénz és az egészségügy metszéspontján végez szakértői munkát a Tisza-parti város Kígyó Patikája tulajdonosaként is ismert dr. Zolnay Kriszta. Az SZTE Gyógyszerésztudományi Karán végzett szakemberrel életútjáról beszélgetve megtudtuk, időnként miért kérdezi önmagától: „Ez tényleg velem történt meg?”

SZTEtelevízió

2019. augusztus 07.

kiemelt_Berenyi_Antal

Berényi Antal, az SZTE Általános Orvostudományi Kar Élettani Intézet adjunktusa és kutatócsoportja azonosította azt az agyterületet, amely azoknak a ritmusoknak a keletkezéséért felelős, amelyek alvás közben a rövidtávú memóriából áttöltik az emléknyomokat a hosszú távú memóriába. A felfedezés segít annak a megértésében, miként tudunk emlékezni. Azt is felderítették, hogy a különböző epilepszia-típusok hogyan alakulnak ki az agyban. A kutatócsoport munkájáról dokumentumfilmben mesél az SZTE agykutatója.

Eseménynaptár

Eseménynaptár RSS

Rendezvénynaptár *

  • február 25.
    13:00 - 17:00
  • február 25.
    14:00 - 15:00
  • február 25.
    16:00 - 17:00
    A megjelenteket köszönti: Gácser Attila, a Biológia Intézet vezetője
    A kötetet bemutatják: a könyv lektora, Nagy Lászlóné, valamint a könyv szerkesztője és szerzői: Balázs János, Hegyi Andrea, Poór Péter, Sinka Rita és Vörös Mónika
  • február 25.
    18:00 - 19:00
    Hiteles és motiváló előadás a Mentor(h)áló Pedagógiai esték 2020-as tavaszi évadában a futás, azon belül az ultrafutás különös világáról. Vendégünk Lubics Szilvia magyar amatőr hosszútávfutó és ultramaratonista, az Ultrabalaton és a Spartathlon többszörös győztese!
    Jegyár: kedvezményes 1.800 Ft (SZTE-kártya, diákigazolvány, pedagógusigazolvány); teljes árú 2.400 Ft. Kedvezményes jegyek csak személyesen vásárolhatók, a vásárláskor be kell mutatni a kedvezményre jogosultságot igazoló dokumentumot! Jegyek november 11-től kaphatók az IH Rendezvényközpontban és online, a http://jegyek.ihrendezvenykozpont.hu/category/entry-ticket weboldalon.
    Az SZTE Mentor(h)áló 2.0 projekt programja
  • február 25.
    18:00 - 19:00
    A Dugonics Társaság előadóülése
    Előadó: Dr. Kerek Ferenc zongoraművész, a Dugonics Társaság elnöke, az SZTE Bartók Béla Művészeti Kar oktatója
    Beszélgetőtársak: Gyüdi Sándor, a Szegedi Szimfonikus Zenekar igazgatója
    Kerek Attila, SZMJV protokoll- és rendezvényreferense, a Dugonics Társaság elnökségi tagja