SZTE Info

A gyógypedagógia multidiszciplináris megközelítésben

A Gyógypedagógus-képzõ Intézet 2011. május 9-én 9 órai kezdettel, a SZAB székházban (Szeged, Somogyi u. 7.) "A gyógypedagógia multidiszciplináris megközelítésben" címmel felolvasó ülést szervez.

Cikk nyomtatásCikk nyomtatás
Link küldésLink küldés

AZ SZTE JGYPK Gyógypedagógus-képző Intézete és a Neveléstörténeti Munkacsoport ezúton hívja meg Önt
és munkatársait 2011. május 09-én a SZAB székházban megrendezésre kerülő, első felolvasó ülésére, melynek címe:

„A gyógypedagógia multidiszciplináris megközelítésben”

Előadások:

9.00 Megnyitó

9.10 - 9.40 DR. KASIK LÁSZLÓ:

SZTE Neveléstudományi Intézet - egyetemi tanársegéd

 

A szociálisprobléma-megoldó gondolkodás vizsgálatának lehetőségei

9.40 – 10.00 Észrevétel, vita


10.00 - 10.30 DR. ZSOLNAI ANIKÓ:

SZTE Neveléstudományi Intézet – egyetemi docens

 

A szociális készségek fejlesztésének lehetőségei gyermekkorban

10.30 – 10.50 Észrevétel, vita

 

10.50 - 11.20 DR. NÉMETH DEZSŐ:

SZTE Pszichológiai Intézet – egyetemi docens

 

Modern neuropszichológia

11.20 – 11.40 Észrevétel, vita

 

11.40 - 12.10 DR. JARABIN JÁNOS:

SZTE ÁOK Fül-Orr-Gégészeti és Fej-Nyaksebészeti Klinika – egyetemi tanársegéd

 

A cochlearis implantatio

12.10 – 12.30 Észrevétel, vita

 

A rendezvény helyszíne:

MTA

Szegedi Akadémiai Bizottság épülete

(6720 Szeged, Somogyi u. 7.)

Terem: 110.

Időpont: 2011. május 09.

9.00-12:30

 

Cikk nyomtatásCikk nyomtatás
Link küldésLink küldés

esza_felso

SZTEmagazin

2020. január 27.

Kiemelt_Zolnay_Kriszta

Szeged és London között ingázik: a Richter igazgatósági tagja, multinacionális gyógyszercégeket képviselt a nemzetközi porondon, most a pénz és az egészségügy metszéspontján végez szakértői munkát a Tisza-parti város Kígyó Patikája tulajdonosaként is ismert dr. Zolnay Kriszta. Az SZTE Gyógyszerésztudományi Karán végzett szakemberrel életútjáról beszélgetve megtudtuk, időnként miért kérdezi önmagától: „Ez tényleg velem történt meg?”

SZTEtelevízió

2019. augusztus 07.

kiemelt_Berenyi_Antal

Berényi Antal, az SZTE Általános Orvostudományi Kar Élettani Intézet adjunktusa és kutatócsoportja azonosította azt az agyterületet, amely azoknak a ritmusoknak a keletkezéséért felelős, amelyek alvás közben a rövidtávú memóriából áttöltik az emléknyomokat a hosszú távú memóriába. A felfedezés segít annak a megértésében, miként tudunk emlékezni. Azt is felderítették, hogy a különböző epilepszia-típusok hogyan alakulnak ki az agyban. A kutatócsoport munkájáról dokumentumfilmben mesél az SZTE agykutatója.

Eseménynaptár

Eseménynaptár RSS

Rendezvénynaptár *

  • február 25.
    13:00 - 17:00
  • február 25.
    16:00 - 17:00
    A megjelenteket köszönti: Gácser Attila, a Biológia Intézet vezetője
    A kötetet bemutatják: a könyv lektora, Nagy Lászlóné, valamint a könyv szerkesztője és szerzői: Balázs János, Hegyi Andrea, Poór Péter, Sinka Rita és Vörös Mónika
  • február 25.
    18:00 - 19:00
    Hiteles és motiváló előadás a Mentor(h)áló Pedagógiai esték 2020-as tavaszi évadában a futás, azon belül az ultrafutás különös világáról. Vendégünk Lubics Szilvia magyar amatőr hosszútávfutó és ultramaratonista, az Ultrabalaton és a Spartathlon többszörös győztese!
    Jegyár: kedvezményes 1.800 Ft (SZTE-kártya, diákigazolvány, pedagógusigazolvány); teljes árú 2.400 Ft. Kedvezményes jegyek csak személyesen vásárolhatók, a vásárláskor be kell mutatni a kedvezményre jogosultságot igazoló dokumentumot! Jegyek november 11-től kaphatók az IH Rendezvényközpontban és online, a http://jegyek.ihrendezvenykozpont.hu/category/entry-ticket weboldalon.
    Az SZTE Mentor(h)áló 2.0 projekt programja
  • február 25.
    18:00 - 19:00
    A Dugonics Társaság előadóülése
    Előadó: Dr. Kerek Ferenc zongoraművész, a Dugonics Társaság elnöke, az SZTE Bartók Béla Művészeti Kar oktatója
    Beszélgetőtársak: Gyüdi Sándor, a Szegedi Szimfonikus Zenekar igazgatója
    Kerek Attila, SZMJV protokoll- és rendezvényreferense, a Dugonics Társaság elnökségi tagja
  • február 26.
    08:00 - 09:00
    Az SZTE BTK Pszichológiai Intézet szervezésében