Bezár

Hírarchívum

Szegedi vállalatok sikertörténete az SZTE Innovációs Klubban

Szegedi vállalatok sikertörténete az SZTE Innovációs Klubban

2013. február 21.

Az SZTE Innovációs Klub februári rendezvényén olyan szegedi vállalatok vezetői mutatkoztak be, amelyek kijutottak a világpiacra.

Cikk nyomtatásCikk nyomtatás
Link küldésLink küldés

kepAz SZTE Innovációs Klub február 18-án tartotta soron következő összejövetelét a JATE Klubban. A nagy sikerre való tekintettel az eseménysorozat két főszervezője, Buzás Norbert, az SZTE kutatás-fejlesztési és innovációs igazgatója, valamint Kapás Ferenc, a NOS-Szeged kft. ügyvezetője úgy döntött, hogy a fiatal tehetségek motiválásának érdekében olyan vendégeket hív meg, akik Szegeden alapítottak egy kis céget, mára azonban komoly utat bejárva külföldön is ismertté váltak.

Az első megszólaló Kecsmár Attila volt, aki az Antavo Promotion nevű IT vállalkozásával egy olyan promóciókészítő programot gyártott a cégek számára, mely különféle kvízekkel és nyereményjátékokkal könnyedén növelheti a látogató- és a potenciális vásárlókörüket. Az Antavo egyedüli magyar vállalkozásként került be a Seedcamp mentoráló programjába, és a globális felhasználóik száma elérte a 7000-et. Kecsmár Attila kiemelte, hogy a sikerhez létfontosságú a csapatmunka, lévén egy termék értékesítéséhez programozókon kívül marketingesek is kellenek.

A másik vendég Duda Ernő, a Solvo Biotechnológiai Zrt. vezérigazgatója volt. A cége gyógyszerészeti teszteket hajt végre, a különböző hatóanyagok által befolyásolt szerveket és a gyógyszer-gyógyszer kölcsönhatásokat vizsgálják. Ezen a téren a Solvo Zrt. piacvezetőnek mondható. Duda Ernő elmondta, az elsőséghez elengedhetetlen, hogy észrevegyük a piaci réseket, és ehhez igazítsuk a termékünket. Az úton rengeteg kihívás és buktató várja az embert, épp ezért mindig fel kell készülni egy „B” tervvel.

Az egyéni bemutatkozások után kötetlen beszélgetés következett, ahol a résztvevők is tehettek fel kérdéseket. A meghívott vendégek egyetértettek abban, hogy egy vállalkozás esetében a fő motiváló tényező ne a puszta profitszerzés legyen, hanem a célok elérése, valamint hogy az üzlet világát egy komplex játékként fogjuk fel.

A „TÁMOP-4.2.3.-12/1/KONV-2012-0035 Tudományos eredmények elismerése és disszeminációja a Szegedi Tudományegyetemen” című projekt keretein belül megvalósuló SZTE Innovációs Klub következő találkozóját áprilisra tűzték ki.

 

SZTEinfo


uszt_logo_rgb  Infoblokk3_ESZA_egyes

Cikk nyomtatásCikk nyomtatás
Link küldésLink küldés

Aktuális események

Rendezvénynaptár *

Kapcsolódó hírek