Bezár

Hírarchívum

pexels-andrew-neel-2312369

A digitalizáció hatását vizsgálja az élethosszig tartó tanulásra az SZTE JGYPK konferenciája

A digitalizáció hatását vizsgálja az élethosszig tartó tanulásra az SZTE JGYPK konferenciája

2021. március 26.
2 perc

Hogyan alakítja át a digitalizáció az élethosszig tartó tanulásra irányuló stratégiákat? Erre a kérdésre keresi a választ az SZTE Juhász Gyula Pedagógusképző Kar online konferenciája 2021. május 6-án.

Cikk nyomtatásCikk nyomtatás
Link küldésLink küldés

A digitalizáció növekvő igénye nagymértékben átalakítja az egész életen át tartó tanulás (LLL) folyamatát. Az online platformokon tanulás iránti dinamikusan növekvő igények kiszolgálásán, sok tízezer kisebb-nagyobb cég mellett, olyan óriások is felnőttek, mint a Coursera vagy a Khan Academy.


Az iskolarendszerű és az iskolán kívüli képzések olyan, nemzetközileg elfogadott tartalomfejlesztési és módszertani szabványok létrehozását is megkövetelték, mint a MOOC, vagy az NSQOL. Emellett a képzésekhez való helyfüggetlen és egyre olcsóbb hozzáférésnek, valamint az üzleti világ átalakulásának köszönhetően előtérbe kerültek a rövid távú képzések.


A COVID-19 validálta a digitális tanulás módszertanát és értékelési kultúráját. Az egész életen át tartó tanulás új paradigmáját (LLL 4.0) éljük. Az ehhez kapcsolódó motivációs rendszer, a belső és külső motiváció egyensúlya a felsőoktatás tanulási-oktatási folyamatainak újra gondolását igényli. Az egész életen át tartó tanulásban való részvétel növelése és a hozzáférés javítása is erősíti az oktatási innovációt és a tanulást támogató stratégiák bevezetését.

 

A konferencia időpontja: 2021. május 6. 09.30 – 18.00 óra között

Helyszín: Online /Zoom platform/

 

Tervezett plenáris előadók:

- Sara Hershkovitz (Levinsky College of Education, Tel Aviv Area, Israel) és Thierry (Noah) Dana-Picard (Jerusalem College of Technology, Israel): Learning Mathematics Any-time, Any-where

- Fenyvesi Kristóf (University of Jyväskylä): Multiple Creativities, Pro-sociality and Creative Ecologies for the Post-COVID Era through STEAM Education and Hybrid Learning

- Lavicza Zsolt (Johannes Kepler Universität Linz)

- Kiss Ferenc – Vass Vilmos (Budapesti Metropolitan Egyetem): A digitalizáció és a tudásmenedzsment összefüggései az LLL 4.0 vonatkozásában

 

Tervezett szekciók:

A.) A munkahely átalakuló szerepe az LLL 4.0-ban és a szükséges soft skill-ek vizsgálata

B.) Felsőoktatási lifelong learning és az egyetemek harmadik missziója a tanuló társadalom metszetében

C.) A digitális transzformáció és a digitális oktatás hatása a felsőoktatás bázisán – elméleti és gyakorlati modellek erőpróbája

D.) Az oktatás kihívásai és jelenségei a COVID-19 hatására a pandémia időszakában – fókuszban az előző időszakok empirikus vizsgálatai

E.) Hallgatói szekció – Az oktatás és a foglalkoztatottság összefüggései

 

Jelentkezés előadók számára: http://mellearn.hu/jelentkezes-eloadok-szamara/

Jelentkezés résztvevők számára: http://mellearn.hu/jelentkezes-resztvevok-szamara/

 

Jelentkezési határidő: 2021. április 30.

 

A 17. Nemzeti és Nemzetközi Lifelong Learning Online Konferenciájának teljes felhívása itt, tervezett programja itt letölthető.


Bővebb információ a http://mellearn.hu/ oldalán olvasható.

Cikk nyomtatásCikk nyomtatás
Link küldésLink küldés

Aktuális események

Rendezvénynaptár *

Kapcsolódó hírek