A nemzetköziesítés jegyében új, az egyetem oktatási potenciálját és kiemelt kutatási területeit bemutató imázsfilmeket készítettünk. Az angol nyelvű, dinamikus kisvideókkal a célunk, hogy a főleg az interneten tájékozódó külföldi diákok érdeklődését felkeltsük az SZTE-n elérhető széleskörű képzések és kutatási lehetőségek iránt.
Bízunk benne, hogy a rövidfilmek hatékony eszközei lesznek a nemzetközi beiskolázási marketingtevékenységünknek. Mivel rövid, dinamikus, a mai fiatalok igényeinek megfelelő videókat szerettünk volna készíteni, a célunk nem az volt, hogy az SZTE teljes oktatási palettáját és kutatási tevékenységét bemutassuk, hiszen 2,5-3 percben ez lehetetlen egy ekkora intézmény esetében. A kutatási- és fejlesztési videóban a kiemelt és egyben látványos területekre, valamint az SZTE ipari- és partneri együttműködéseire fókuszáltunk, míg az oktatás tekintetében az SZTE-s hallgatói életérzést szeretnénk közvetíteni, a legfontosabb tények közlése mellett. Az oktatási- és kutatásfejlesztési imázsvideókat az SZTE Közkapcsolati Igazgatóság koordinálásával a Neeed kreatív ügynökségtől, a többszörös díjnyertes, volt SZTE hallgató, Guba Gergő és társai készítették, akik három ajánlatos, nyílt, egyszerű beszerzésen nyerték el a megbízást.
A mostani kisfilmekkel egyidőben elkészült egy magyar és angol nyelvű összegyetemi imázsfilm is, ami az SZTE teljes tevékenységi körébe (oktatás, kutatás, egészségügy stb.) betekintést enged. Ennek publikálásra a beiskolázási kampány egy későbbi szakaszában kerül sor.
Amennyiben elnyerték tetszésedet, kérjük, oszd meg minél több fórumon.
A Szegedi Tudományegyetem oktatási tevékenységét bemutató kisfilm itt tekinthető meg.
Az Egyetemünk kutatási tevékenységéről készült film pedig itt látható.
A filmek a TÁMOP-4.2.1.D-15/1/KONV-2015-0002 azonosító számú, „Tudás-ipar igényeit kiszolgáló felsőoktatási szolgáltatások megalapozása a Dél-Alföldi régióban” című projekt keretében valósultak meg.