A Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kara rendezi a hazai marketingoktatás és kutatás szakembereit összefogó Marketing Oktatók Klubja jubileumi, 20. országos konferenciáját az SZTE Rektori Hivatal Dísztermében (Szeged, Dugonics tér 13.) 2014. augusztus 28-án (csütörtök), 10 órától; köszöntőt mond Szabó Gábor, az SZTE rektora.
Dr. Hetesi Erzsébet, a Szegedi Tudományegyetem intézetvezető egyetemi doncense, a konferencia főszervezője
és
Dr. Piskóti István, a Marketing Oktatók Klubjának elnöke
tisztelettel meghívja Önt a 2014. augusztus 28-29-én
megrendezésre kerülő konferenciára.
A hazai marketingoktatás és kutatás szakembereit összefogó Marketing Oktatók Klubja jubileumi, 20. országos konferenciáját idén a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kara rendezi, amely megalakulásának 15. évfordulóját ünnepli ebben az évben. A két napos rendezvényen résztvevők a marketing oktatás és kutatás aktuális kérdéseit járják körül. Foglalkoznak többek között a termelés és marketing funkció egymásra utaltságának kérdésével, a társadalom rétegződésével, a közösségek és márkák viszonyával, a business szektor marketing tevékenységének és a fogyasztói magatartás változásának vizsgálati eredményeivel.
A rendezvényt megnyitja Dr. Szabó Gábor, a Szegedi Tudományegyetem rektora.
A plenáris ülésen adják át az MTA Gazdálkodástudományi Bizottság, Marketingtudományi Albizottsága Publikációs Nívódíját is. A díjat átadja Dr. Rekettye Gábor, az MTA Gazdálkodástudományi Bizottság alelnöke, a Marketingtudományi Albizottság elnöke, Dr. Simon Judit, a Marketingtudományi Albizottság titkára és Dr. Veres Zoltán a Publikációs Nívódíj Bizottság elnöke.
Helyszín: SZTE Rektori Hivatal Díszterme (2. emelet)
Szeged, Dugonics tér 13.
Időpont: 2014. augusztus 28. (csütörtök), 10:00 óra
Interjúkészítésre előzetes regisztráció után a plenáris ülést követően 11.45-től, vágóképek készítésére, fotózásra a plenáris ülésen van lehetőség.
Regisztráció és további információ: Dodé Zoltán +36 70 639 9303,
dode.zoltan@newsbreakers.hu