2013. március 01.
A 2012. november 3. és december 9. között 1211 egyetemista, oktató megkérdezésével végzett online látogatói elégedettségi felmérés is igazolta: a felhasználók szeretik a Szegedi Tudományegyetem (SZTE) József Attila Tanulmányi és Információ Központot.
Ötödik alkalommal tartott látogatói elégedettségi vizsgálatot az SZTE József Attila Tanulmányi és Információs Központja (SZTE TIK). Az elmúlt évektől eltérően 2012-ben a felmérés nagyobb figyelmet fordított arra, hogy ne csak hallgatók szerepeljenek a kitöltők között, ezért az SZTE TIK-et és a Klebelsberg Könyvtárat nagy arányban használó egyetemi oktatókat és munkavállalókat is megkerestük, egy külön számukra készített kérdőívvel.
Intézményünkben az elégedettségi felmérést 2007-ben végeztük először, amivel hagyományt kívántunk teremteni az éves, rendszeres elégedettségi kutatásokkal. Az új kutatás örömünkre kimutatta, hogy a látogatók elégedettek a TIK-el és annak szolgáltatásaival, 2012-ben sikerült minden vizsgált tényezőnél 4-es átlag feletti eredményt elérni, s a Központ vezetése azon van és lesz a jövőben is, hogy ezt az elégedettségi szintet megtartsa és javítsa.
Központunk ez évben két verzióban készítette el kutatási jelentését: készült egy mindent átfogó részletes beszámoló, amely minden kérdésre mélyrehatóan elemzi az eredményeket, boncolgatja az érdekességeket; valamint azoknak, akik nem tudnak időt szánni egy hosszabb beszámoló elolvasására, összegeztük az eredményeinket egy rövidebb dokumentumban.
Ezúton is szeretnénk megköszönni a felmérésben részt vett látogatóink, oktatóink, felhasználóink aktív közreműködését, hogy véleményükkel hozzájárultak az eredményes munkánkhoz.
Letöltés
Szegedi Tudományegyetem József Attila Tanulmányi és Információs Központ Látogatói elégedettségi felmérés 2012. ősz-tél - kutatási jelentés letöltése pdf formátumban
Szegedi Tudományegyetem József Attila Tanulmányi és Információs Központ Látogatói elégedettségi felmérés 2012. ősz-tél Kutatási jelentés „elfoglaltaknak” - letöltése pdf formátumban