
A 2012. november 3. és december 9. között 1211 egyetemista, oktató megkérdezésével végzett online látogatói elégedettségi felmérés is igazolta: a felhasználók szeretik a Szegedi Tudományegyetem (SZTE) József Attila Tanulmányi és Információ Központot.
Ötödik alkalommal tartott látogatói elégedettségi vizsgálatot az SZTE József Attila Tanulmányi és Információs Központja (SZTE TIK). Az elmúlt évektől eltérően 2012-ben a felmérés nagyobb figyelmet fordított arra, hogy ne csak hallgatók szerepeljenek a kitöltők között, ezért az SZTE TIK-et és a Klebelsberg Könyvtárat nagy arányban használó egyetemi oktatókat és munkavállalókat is megkerestük, egy külön számukra készített kérdőívvel.
Intézményünkben az elégedettségi felmérést 2007-ben végeztük először, amivel hagyományt kívántunk teremteni az éves, rendszeres elégedettségi kutatásokkal. Az új kutatás örömünkre kimutatta, hogy a látogatók elégedettek a TIK-el és annak szolgáltatásaival, 2012-ben sikerült minden vizsgált tényezőnél 4-es átlag feletti eredményt elérni, s a Központ vezetése azon van és lesz a jövőben is, hogy ezt az elégedettségi szintet megtartsa és javítsa.