2024. április 25., csütörtök

elegedettsegi_felmeres

Elégedettségi felmérés 2012 - A TIK ismét sikeresen vizsgázott

A 2012. november 3. és december 9. között 1211 egyetemista, oktató megkérdezésével végzett online látogatói elégedettségi felmérés is igazolta: a felhasználók szeretik a Szegedi Tudományegyetem (SZTE) József Attila Tanulmányi és Információ Központot.

Cikk nyomtatásCikk nyomtatás
Link küldésLink küldés


Egyetemi életÖtödik alkalommal tartott látogatói elégedettségi vizsgálatot az SZTE József Attila Tanulmányi és Információs Központja (SZTE TIK). Az elmúlt évektől eltérően 2012-ben a felmérés nagyobb figyelmet fordított arra, hogy ne csak hallgatók szerepeljenek a kitöltők között, ezért az SZTE TIK-et és a Klebelsberg Könyvtárat nagy arányban használó egyetemi oktatókat és munkavállalókat is megkerestük, egy külön számukra készített kérdőívvel.




Egyetemi életIntézményünkben az elégedettségi felmérést 2007-ben végeztük először, amivel hagyományt kívántunk teremteni az éves, rendszeres elégedettségi kutatásokkal. Az új kutatás örömünkre kimutatta, hogy a látogatók elégedettek a TIK-el és annak szolgáltatásaival, 2012-ben sikerült minden vizsgált tényezőnél 4-es átlag feletti eredményt elérni, s a Központ vezetése azon van és lesz a jövőben is, hogy ezt az elégedettségi szintet megtartsa és javítsa.

Központunk ez évben két verzióban készítette el kutatási jelentését: készült egy mindent átfogó részletes beszámoló, amely minden kérdésre mélyrehatóan elemzi az eredményeket, boncolgatja az érdekességeket; valamint azoknak, akik nem tudnak időt szánni egy hosszabb beszámoló elolvasására, összegeztük az eredményeinket egy rövidebb dokumentumban.

Ezúton is szeretnénk megköszönni a felmérésben részt vett látogatóink, oktatóink, felhasználóink aktív közreműködését, hogy véleményükkel hozzájárultak az eredményes munkánkhoz.

Letöltés


Szegedi Tudományegyetem József Attila Tanulmányi és Információs Központ Látogatói elégedettségi felmérés 2012. ősz-tél - kutatási jelentés letöltése pdf formátumban

Szegedi Tudományegyetem József Attila Tanulmányi és Információs Központ Látogatói elégedettségi felmérés 2012. ősz-tél Kutatási jelentés „elfoglaltaknak” - letöltése pdf formátumban


Cikk nyomtatásCikk nyomtatás
Link küldésLink küldés