Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Beszerzési Igazgatóság – ezen belül is az Igazgatósági Titkárság, a Beszerzési/Szolgáltatási Iroda, Közbeszerzési Iroda, Klinikai Beszerzési
A Beszerzési Igazgatóság új címe 2023. augusztus 21-től 6721 Szeged, Felső Tisza-part 16. I. emelet, ahol a költözést követően várhatóan 2023. augusztus 28-tól a szokott
A SZTE Beszerzési Igazgatóság tájékoztatja a SZTE valamennyi egységét, hogy az Igazgatóságunkra beérkezett Bruttó 2mft becsült érték alatti áru és szolgáltatás beszerzésre vonatkozó igényeket 2021. december 13-ig, illetve a Bruttó 2mft becsült érték feletti beszerzési igényeket 2021. december 06-ig tudjuk úgy befogadni, hogy annak feldolgozása – megrendelése - még várhatóan a tárgyévben megtörténjen.
Ezek a határidők azokra a beérkező igényekre vonatkoznak, melyek dokumentációja teljes és további egyeztetést nem igényel. A megadott határidők után beérkező igények feldolgozása várhatóan 2022 januárjában történik, illetve a határidők után beérkező és még decemberben kiírásra kerülő nyílt ajánlattételi „WEBRA-s” eljárások bontására egységesen: 2022. január 03. után kerül sor.
A SZTE Beszerzési Igazgatóság tájékoztatja a SZTE valamennyi érintett egységét, hogy a Gázok, gázkeverékek, szárazjég és reduktor szállítására szerződött partnerünk (Messer Hungarogáz Kft) írásos értesítése értelmében a jelenlegi megváltozott jogszabályok és munkavédelmi követelmények szigorítása okán a továbbiakban kizárólag a hivatalos Megrendelésen megadott szállítási címre (utcai front bejáratig) vállalja a teljesítést (keretszerződésben foglaltaknak megfelelően). Amennyiben a felhasználási hely ettől eltér (alagsor, emelet stb.), akkor a palackok további biztonságos logisztikájáról az Igénylő/ Megrendelő köteles gondoskodni.
A munkabérek számfejtését a Magyar Államkincstár a hónap utolsó munkanapján állítja elő, majd a kész utalási állományokat és azok bizonylatait elektronikusan átadja az Egyetem részére.
Az utalási állományok határidőben történő rendelkezésre állása esetén a munkabér kifizetése forintban, átutalással történik, úgy, hogy az legkésőbb a tárgyhót követő hónap 5. napján a munkavállaló lakossági folyószámláján jóváírásra kerüljön. Abban az esetben, ha ez a nap pihenőnapra vagy munkaszüneti napra esik, úgy a bérfizetés lehetőség szerint az ezt megelőző utolsó munkanapon, de legkésőbb az ezt követő munkanapon kerül teljesítésre.
Megbízási díjak, hóközi illetmények kifizetése a bérszámfejtés alapján a megadott bankszámlákra, átutalással történik.A SZTE Beszerzési Igazgatóság tájékoztatja a SZTE valamennyi egységét, hogy az Igazgatóságunkra beérkezett Bruttó 2mft becsült érték alatti áru és szolgáltatás beszerzésre vonatkozó igényeket 2020. december 14-ig, illetve a Bruttó 2mft becsült érték feletti beszerzési igényeket 2020. december 07-ig tudjuk úgy befogadni, hogy annak feldolgozása – megrendelése - még várhatóan a tárgyévben megtörténjen.
Ezek a határidők azokra a beérkező igényekre vonatkoznak, melyek dokumentációja teljes és további egyeztetést nem igényel. A megadott határidők után beérkező igények feldolgozása várhatóan 2021 januárjában történik, illetve a határidők után beérkező és még decemberben kiírásra kerülő nyílt ajánlattételi „WEBRA-s” eljárások bontására egységesen: 2021. január 04. után kerül sor.
A SZTE Beszerzési Igazgatóság tájékoztatja a SZTE valamennyi egységét, hogy az informatikai tárgyú beszerzési igényeket (ideértve a kommunikációs eszközök és szolgáltatások, információtechnológiai rendszerek, irodatechnikai berendezések termékkategóriák) az igénylési értékhatártól függetlenül az egyetemi egységeknek minden esetben az SZTE Informatikai és Szolgáltatási Igazgatóság (továbbiakban ISZI) felé kell továbbítani véleményezés/ jóváhagyás céljából a SZTE Közbeszerzési Szabályzatának mellékletében foglaltaknak megfelelően. Azon informatikai igényeket, melyeket nem az ISZI küld be közvetlenül a Beszerzési Igazgatóság felé a beszerzési folyamat elindítása érdekében, a Beszerzési Igazgatóság visszaküldi az igénylő egység részére.
A SZTE Beszerzési Igazgatóság tájékoztatja a SZTE valamennyi egységét, hogy 2020. február 1-től a fogyóanyag beszerzési igények benyújtási ütemezésére vonatkozóan változásokat vezet be.
Részletes tájékoztató anyag „Tájékoztató fogyóanyag beszerzések ütemezéséről_2020” címmel a következő linken érhető el: https://u-szeged.hu/gsz/korlevelek-kozlemenyek/aru-szolgaltatasA SZTE Beszerzési Igazgatóság tájékoztatja a SZTE valamennyi egységét, hogy az intézményi munkaszünet miatt (2019. december 23. (hétfő) – 2020. január 01. (szerda) között), az Igazgatóságunkra beérkezett Bruttó 2mft becsült érték alatti áru és szolgáltatás beszerzésre vonatkozó igényeket 2019. december 09-ig, illetve a Bruttó 2mft becsült érték feletti beszerzési igényeket 2019. december 04-ig tudjuk úgy befogadni, hogy annak feldolgozása – megrendelése - még várhatóan a tárgyévben megtörténjen, de Igazgatóságunk a tárgyévi pénzügyi teljesítésre garanciát nem tud vállalni.
Ezek a határidők azokra a beérkező igényekre vonatkoznak, melyek dokumentációja teljes és további egyeztetést nem igényel. A megadott határidők után beérkező igények feldolgozása 2020. januárjában történik, illetve a határidők után beérkező és még decemberben kiírásra kerülő nyílt ajánlattételi „WEBRA-s” eljárások bontására egységesen: 2020. január 02. után kerül sor.
A SZTE Beszerzési Igazgatóság tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy a kiemelt termékkörök esetében kötelezett a Központosított közbeszerzésen keresztül történő megrendelésre. A KEF (Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság) tájékoztatása szerint az „Irodai papírok papíráruk, író- és irodaszerek szállítása” tárgyú keretmegállapodások ismét életbe léptek.
A keretmegállapodás alapján a szerződésben található termékek közvetlen lehívással (kosárképzéssel) rendelhetők meg a Beszerzési Irodán keresztül, azonban az Igénylőknek előzetesen össze kell állítaniuk a beszerzési kosarat (a már ismert MODULO rendszerben) és a legkedvezőbb kosárértéket biztosító eladónak adható le a megrendelés.
További tájékoztató anyagok elérhetők a következő linken: http://www.u-szeged.hu/gsz/korlevelek-kozlemenyek/aru-szolgaltatasA SZTE Beszerzési Igazgatóság tájékoztatja a SZTE valamennyi egységét, hogy a „KM0101-0105PPAP16-os azonosítószámú, Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek szállítása” tárgyú konzorciumi keretmegállapodás 2019. április hónapban a keret elérése után lezárult. Az új konzorciumi keretmegállapodás megkötéséig és hatályba lépéséig ideiglenesen az Igazgatóság Beszerzési Irodája részéről lefolytatott nyílt ajánlattételi eljárás eredményeképpen megkötött keretszerződés alapján, a honlapunkon elérhető beszállítói listából valósulnak meg a beszerzések. Ebben az időszakban erre a termékkörre vonatkozóan, kérjük, hogy az igényeket NE a MODULO rendszeren keresztül küldjék be, hanem a honlapunkon elérhető „Igénylőlap anyag- eszköz beszerzéshez” formanyomtatvány kitöltésével.
Aktuális beszállítói lista elérhetősége:
http://www.u-szeged.hu/gsz/korlevelek-kozlemenyek/aru-szolgaltatas
A SZTE Beszerzési Igazgatóság tájékoztatja a SZTE valamennyi egységét, hogy az intézményi munkaszünet miatt (2018. december 24. (hétfő) – 2019. január 1. (kedd) között), az Igazgatóságunkra beérkezett Bruttó 2mft becsült érték alatti áru és szolgáltatás beszerzésre vonatkozó igényeket 2018. december 10-ig, illetve a Bruttó 2mft becsült érték feletti beszerzési igényeket 2018. december 3-ig tudjuk úgy befogadni, hogy annak feldolgozása még várhatóan a tárgyévben megtörténjen.
Ezek a határidők azokra a beérkező igényekre vonatkoznak, melyek dokumentációja teljes és további egyeztetést nem igényel. A megadott határidők után beérkező igények feldolgozása 2019. januárjában történik, illetve a határidők után beérkező és még decemberben kiírásra kerülő nyílt ajánlattételi „WEBRA-s” eljárások bontására egységesen: 2019. január 2.-a után kerül sor.
A SZTE Beszerzési Igazgatóság tájékoztatja a SZTE valamennyi egységét, hogy az intézményi munkaszünet (2018. augusztus 6 – 2018. augusztus 20 között) miatt, 2018. július 24-tól az anyag- eszköz illetve szolgáltatás beszerzésére indított nyílt ajánlattételi „WEBRÁS” eljárások bontására egységesen 2018. augusztus 21.-én vagy 22.-én kerül sor.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Beszerzési Igazgatóság – ezen belül is az Igazgatósági Titkárság, a Beszerzési/Szolgáltatási Iroda valamint a Közbeszerzési Iroda - elköltözik a Szentháromság utcai épületből.
A költözés után 2018. június 4-től a Szeged, Római krt. 21. (I. em.) szám alatt folytatjuk a munkánkat, ahol a szokott munkarend szerint működünk és munkatársaink az eddigi telefonszámokon továbbra is elérhetőek lesznek.
Kérjük, hogy lehetőség szerint a fenti időintervallumban belső postával indítandó igénylőlapjaik megküldését szüneteltessék, hogy azok biztosan célba érjenek.A SZTE Beszerzési Igazgatóság tájékoztatja a SZTE valamennyi egységét, hogy az intézményi munkaszünet (2017. december 23 – 2018. január 1. között) miatt, az Irodánkhoz beérkezett Bruttó 1mft becsült érték alatti áru és szolgáltatás beszerzésre vonatkozó igényeket 2017. december 11-ig, illetve a Bruttó 1mft becsült érték feletti beszerzési igényeket 2017. december 6-ig tudjuk úgy befogadni, hogy annak feldolgozása még várhatóan a tárgyévben megtörténjen.
Ezek a határidők azokra a beérkező igényekre vonatkoznak, melyek dokumentációja teljes és további egyeztetést nem igényel. A megadott határidők után beérkező igények feldolgozása 2018. januárjában történik, illetve a határidők után beérkező és még decemberben kiírásra kerülő nyílt ajánlattételi „WEBRA-s” eljárások bontására egységesen: 2018. január 2.-a után kerül sor.
Irodánk munkatársai a HR referensi rendszer bevezetése kapcsán a Jogi, Igazgatási és Humánpolitikai Főigazgatóság szervezésében az alább megjelölt időpontokban képzéseken vesznek részt, így az ügyfélszolgáltatás szünetel.
Képzések időpontjai:
2017.11.16, csütörtök: 12.30 - 16.00 óráig,
2017.11.17, péntek: 8.30 - 12.00 óráig,
2017.11.23, csütörtök: 10.00 - 16.00 óráig,
2017.11.30, csütörtök: 12.30 - 16.00 óráig,
2017.12.01, péntek: 8.30 - 12.00 óráig,
2017.12.07, csütörtök: 12.30 - 16.00 óráig,
2017.12.08, péntek: 8.30 - 12.00 óráig.
Megértésüket és türelmüket köszönjük.
A SZTE Beszerzési Igazgatóság tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy 2017. november 06-tól megváltozott az Igazgatóság honlapjának dokumentumtárában található „Általános szolgáltatások és díjaik” című dokumentum tartalma.
A módosítás a fénymásológépek eseti javítására vonatkozó eljárásrenddel és az „EU-s táblák és egyéb projekt nyilvánosságot szolgáló eszközök leszállítása, szükség szerint az azokhoz kapcsolódó nyomat grafikai tervezésével és legyártásával” tárgyban megkötött új szerződés főbb adataival és szerződéses áraival történő kiegészítést foglalja magába.
A dokumentum ide kattintva érhető el.
A SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda tájékoztatja a SZTE valamennyi egységét, hogy az intézményi munkaszünet (2017. augusztus 5. és 2017. augusztus 20. között) miatt, 2017. július 24-tól az anyag- eszköz illetve szolgáltatás beszerzésére indított nyílt ajánlattételi „WEBRÁS” eljárások bontására egységesen 2017. augusztus 22-én kerül sor.
Tisztelt Egyetemi Polgárok!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a 2017. május havi munkabér az érintett személyek számlájára várhatóan 2017. június 6-án, kedden kerül jóváírásra.
Az alábbiakban szeretnénk egy összefoglaló tájékoztatást adni az Egyetem érintett egységei, munkatársai részére azokról az információkról, amelyek a számlák kibocsátása, befogadása során adózási kérdéseket érintenek.
Attól függően, hogy mely vállalkozás milyen adózási módokat választ, különböző adatokat kell feltüntetnie az általa kibocsátott számlákon. A számlát befogadónak figyelni kell ezekre, mert számos esetben ez azt jelenti, hogy neki is van valamilyen tennivalója az adóelszámolás területén és nemcsak az a feladata, hogy a kapott számlát kifizesse.
A SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy az árubeszerzési illetve szolgáltatás beszerzési igényekhez kapcsolódóan 2017. március 1-től új igénylőlapokat és teljesítés igazolás formanyomtatványt vezet be, mely nyomtatványok honlapunkon a „GSZ / Beszerzési és Szolgáltatási Iroda / Dokumentumtár / Nyomtatványok” menüpont alatt mindenki számára elérhetők.
A hatályba lépés dátumától a beszerzési igényeket csak a helyesen kitöltött új igénylőlapok megküldése esetén tudjuk befogadni.
A dokumentumok ide kattintva tölthetők le.
A SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy az árubeszerzési illetve szolgáltatás beszerzési igényekhez kapcsolódóan 2017. február 1-től ÚJ IGÉNYLŐLAPOKAT vezet be, mely nyomtatványok „igenylolap_árubeszerzés LI_2017” illetve „igenylolap_szolgáltatás LI_2017„ címmel a honlapunkon a „GSZ / Beszerzési és Szolgáltatási Iroda / Dokumentumtár / Nyomtatványok” menüpont alatt mindenki számára elérhetők.
A hatályba lépés dátumától a beszerzési igényeket csak a helyesen kitöltött új igénylőlapok megküldése esetén tudjuk befogadni.
A dokumentumok ide kattintva tölthetők le.
Az Egyetemi Érdekegyeztető Tanács Munkáltatói és Munkavállalói Oldal képviselői közötti megállapodás alapján az arra jogosult közalkalmazottak Erzsébet utalvány juttatásban részesülnek, amelyek kiosztása 2016. december 19-től kezdődik.
A SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda tájékoztatja a SZTE valamennyi egységét, hogy az intézményi munkaszünet (2016. december 27. és 2016. december 30 között) miatt, az Irodánkhoz beérkezett Nettó 1mft becsült érték alatti beszerzésre vonatkozó igényeket 2016. december 12-ig, illetve a Nettó 1mft becsült érték feletti beszerzési igényeket 2016. december 5-ig tudjuk úgy befogadni, hogy annak feldolgozása még várhatóan a tárgyévben megtörténjen. Ezek a határidők azokra a beérkező igényekre vonatkoznak, melyek dokumentációja teljes és további egyeztetést nem igényel. A megadott határidők után beérkező igények feldolgozása 2017. januárjában történik, illetve a határidők után beérkező és kiírásra kerülő nyílt ajánlattételi „WEBRA-s” eljárások bontására egységesen: 2017. január 2.-a után kerül sor.
A SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy 2016. október 13-tól megváltozott az Irodán keresztül rendelhető nyomdai termékek listája és a termékekhez kapcsolódó nyomdai műveletek díjai, valamint az „Általános szolgáltatások és díjaik” c. dokumentum tartalma. Az új dokumentumok a BSZI dokumentumtárában a http://www.u-szeged.hu/gsz/dokumentumtar-beszerzesi/korlevelek-kozlemenyek link alatt érhetőek el.
További tájékoztatás kérhető Kovács Emőkétől a +36 (62) 54-6628-as telefonszámon.A Gazdasági Igazgatóság Informatikai Irodája folyamatosan fejleszti, bővíti az általa nyújtott informatikai szolgáltatások körét. Ennek során szükségessé vált a kiszolgáló infrastruktúra részleges átszervezése, karbantartása. Az átszervezés érinti az összes kiszolgáló eszközt és azok hálózati kapcsolatait.
A SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy 2016. szeptember 1-től megváltozik az írószer/irodaszer/irodai papíráru beszerzés rendje, mivel Egyetemünk az állami normatívával lefedett termékkörök (kiemelt termékek) beszerzése esetén kötelezett a Központosított Közbeszerzésen (KEF portálon) keresztül történő megrendelésre. Az új beszerzési rendszerről, az igénylés menetéről tájékoztatás, útmutató található a SZTE GSZ 2016/5. számú főigazgatói körlevélben a http://www.u-szeged.hu/download.php?docID=58600 linken, valamint a BSZI dokumentum tárában http://www.u-szeged.hu/download.php?docID=59533 illetve http://www.u-szeged.hu/gsz/dokumentumtar-beszerzesi/korlevelek-kozlemenyek linkeken.
További tájékoztatás kérhető Szöllősy Ervin BSZI irodavezető-helyettestől, az 54-5034 telefonszámon.A SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy a 2016. augusztus 1-től hatályba lépő új SZTE Közbeszerzési Szabályzatban foglaltaknak megfelelően módosításra kerültek az eszköz, anyag, valamint szolgáltatás beszerzéshez szükséges „igenylolap_anyag- eszköz beszerzéshez _2016” illetve „igenylolap_szolgáltatás beszerzéshez_2016„ nyomtatványok, melyek feltöltve honlapunkon a „GSZ / Beszerzési és Szolgáltatási Iroda / Dokumentumtár / Nyomtatványok” menüpont alatt találhatók.
A hatályba lépés dátumától a beszerzési igényeket csak a kitöltött új igénylőlapok megküldése esetén tudjuk befogadni.Az SZTE GSZ Védelmi és Szállítási Iroda Foglalkozás Egészségügyi Szolgálat működése a nyári szabadság alatt 2016.08.28-ig szünetel.
A SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda tájékoztatja a SZTE valamennyi egységét, hogy az intézményi munkaszünet (2016. augusztus 8. és 2016. augusztus 19. között) miatt, 2016. július 26-tól az anyag- eszköz illetve szolgáltatás beszerzésére indított nyílt ajánlattételi „WEBRÁS” eljárások bontására egységesen 2016. augusztus 22-én kerül sor.
A szervezeti átalakításokkal párhuzamosan tartalmában és megjelenésében is megújul a Gazdasági Szervezet honlapja.
Az átalakítás és a grafikai megújítás 2016. május 13-20. között történik, ebben az időszakban előfordulhatnak kisebb-nagyobb kiesések az oldal működésében, amelyért előre is elnézését kérünk.
Reméljük az átállást követően egy korszerűbb és informatívabb weboldallal mutatkozhatunk be az egyetemi és külsős partnereink felé.
GSZ Rendszerüzemeltetési Csoport
A SZTE Logisztikai Beszerzési Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy a Központi Raktár disztribúciós feladatainak ellátását a következő 2 évben (átadás/átvétel következtében) a Master Clean Plus Kft fogja végezni. A megjelölt kontaktszemély: Szabó László, aki munkanapokon 8-16 óra között tartózkodik a raktárban. Elérhetőségek: egyetemi flotta szám: +36 /70/ 372-3422 illetve a Master Clean Plus Kft. telefonszám: +36 /20/ 264-4846 (Szabó László)
A SZTE Logisztikai Beszerzési Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy a honlapjának „Szervezeti egységeink / Logisztikai Beszerzési Iroda / Dokumentumtár / Körlevelek, közlemények” menüpontja alatt található „Logisztikai Beszerzési Iroda tendernyertes szállítói” táblázat módosult. Irodai fogyóanyagok termékkörben új egyetemi keretszerződések léptek hatályba, melyek aktuális terméktáblázatai feltöltésre kerültek.
A dokumentum ide kattintva tölthető le.
A SZTE Logisztikai Beszerzési Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy az SZTE Közbeszerzési Csoport kezdeményezésére módosításra került a minden értékhatár alatti beszerzési illetve értékhatár feletti közbeszerzési eljárás indításához kitöltendő „Igénylőlap beszerzési és közbeszerzési eljárás indításához 2016„ nyomtatvány, mely feltöltve honlapunkon a „Szervezeti egységeink / Logisztikai Beszerzési Iroda / Dokumentumtár / Nyomtatványok” menüpont alatt található.
A dokumentum ide kattintva tölthető le.
A SZTE Szent Györgyi Albert Klinikai Központ Kórháza II. épület (6724 Szeged, Kálvária sgt. 57.) hívószámai 2015.12.21-től megváltoznak.
A Szegedi Tudományegyetem vezetése és az Érdekegyeztető Tanács közötti megállapodás alapján az arra jogosult munkavállalóknak jutatott Erzsébet utalványok kiosztása 2015. december 9-től kezdődik.
Tájékoztatjuk az egyetemi egységeket, hogy az új informatikai keretmegállapodások 2015. november 16-án hatályba léptek, ezekre megtörtént az igényfeladás, melyet a KEF az elmúlt héten jóváhagyott.
A SZTE Logisztikai Beszerzési Iroda tájékoztatja a SZTE valamennyi egységét, hogy az intézményi munkaszünet (2015. december 24. és 2016. január 3 között) miatt, a 2015. december 07-től eszköz beszerzésére indított nyílt ajánlattételi „WEBRÁS” eljárások bontására egységesen: 2016. január 4-én kerül sor.
A Vagyongazdálkodási Iroda Dokumentumtárában a Nyomtatványok/Ingó eszközgazdálkodás/Felesleges vagyontárgyak hasznosítása (Selejtezés) menü alatti Felesleges vagyontárgyak hasznosítási jegyzéke elnevezésű, valamint Selejtezési jegyzőkönyv elnevezésű nyomtatványok megváltoztak.
A nyomtatványok az iroda fent részletezett menüpontja alatt letölthetőek.A SZTE Logisztikai Beszerzési Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy az „Értékhatár alatti beszerzési rendje” valamint annak 1. számú melléklete a „saját hatáskörben megvásárolható termékek tárgylistájával” a közelmúltban a beszerzési szabályok változásainak figyelembe vételével módosításra került, a dokumentumok az Iroda honlapján a dokumentumtár, körlevelek, közlemények menüpontja alatt elérhetők.
A Vodafone hálózatfejlesztéséről szóló tájékoztató ide kattintva tölthető le.
Elfogadásra került az SZTE Szenátusa részéről 2015. június 29. napján a Felesleges vagyontárgyak hasznosítására és selejtezésére („Selejtezési Szabályzat”) vonatkozó új szabályzat.
A korábbi szabályozáshoz képest, annak III.1.3. pontja tekintetében került módosításra. Az új szabályzat a folyamatban lévő ügyekre is vonatkozik.
A honlapon szereplő korábbi dokumentumok nem kerülnek módosításra.A SZTE Logisztikai Beszerzési Iroda tájékoztatja a SZTE valamennyi egységét, hogy az intézményi munkaszünet (2015. augusztus 8 -2015. augusztus 23-ig) miatt, a 2015. július 27-től eszköz beszerzésére indított nyílt ajánlattételi „WEBRÁS” eljárások bontására egységesen: 2015. augusztus 24-én kerül sor.
A SZTE Logisztikai Beszerzési Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy honlapjának „Körlevelek, közlemények” menüpontja alatt található „Logisztikai_Beszerzési_Iroda_tendernyertes_szállítói” táblázat módosult.
Tájékoztatjuk egyetemi egységeinket, hogy az informatikai eszközök beszerzésére szolgáló Központosított Közbeszerzés (KEF) ide vonatkozó keretmegállapodásának aktív időszaka 2015. 08. 26-án lejár.
A SZTE Vagyongazdálkodási Iroda Dokumentumtárában a "Felesleges vagyontárgyak hasznosítási jegyzéke", valamint a "Selejtezési jegyzőkönyv" elnevezésű nyomtatványok megváltoztak.
A SZTE Logisztikai Beszerzési Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy honlapjának „Körlevelek, közlemények” menüpontja alatt található „Logisztikai_Beszerzési_Iroda_tendernyertes_szállítói” táblázat módosult.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Kormányhivatal bővítése és felújítása miatt a Pályázatkezelői Iroda elköltözik a Rákóczi téri épületből.
A SZTE Szolgáltatás Szervezési Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy az Iroda honlapján a „Dokumentumtár”-on belül a „Nyomtatványok” menüpont alatt elérhető és letölthető „Igénylőlap beszerzési és közbeszerzési eljárásokhoz 2015” elnevezésű nyomtatvány módosult.