2020. április 9., csütörtök

kompetenciameres_2018

Elsőéves hallgatók kompetenciamérése az SZTE-n

Egykredites kurzusként indult az első évfolyamos hallgatók kompetenciamérése a TIK-ben, 2018. augusztus 27-én. A mérés lezárta után objektív, személyre szabott szöveges értékelést kapnak a hallgatók az egyetemi tanulmányok sikeres elvégzéséhez szükséges területeken nyújtott teljesítményükről és tanulási stratégiájuk hatékonyságáról. Időpontra regisztrálni a Coospace felületen lehet.

Cikk nyomtatásCikk nyomtatás
Link küldésLink küldés

A korábbi évekhez képest idén a matematikai gondolkodás, az olvasás-szövegértés, a problémamegoldó képesség, illetve egy karspecifikus teszt áll a fókuszban, mely kiegészül egy, a hallgatók tanulási stratégiáit feltérképező kérdőívvel. Az egyetemi tanulmányi alkalmasság felméréséhez a Coospace kurzusszínterén lehet időpontot választani. A mérés lezárta után két héten belül kiküldött személyre szabott értékelés lehetőséget biztosít a frissen felvett hallgatók részére, hogy objektív képet kapjanak erősségeikről, megismerhessék képességszint szerinti helyzetüket az azonos karon és az egyetemre felvett többi első évfolyamos diák között. Az összegyetemi projekt keretein belül megvalósuló mérést az SZTE Neveléstudományi Intézete és az Oktatáselméleti Kutatócsoport az eDia online mérési-értékelési rendszer segítségével valósítja meg.

 

ACULATI_ELEMinfoblokk_kedv_final_CMYK__ESZAA bemeneti kompetenciamérés az EFOP-3.4.3-16-2016-00014 számú, A Szegedi Tudományegyetem oktatási és szolgáltatási teljesítményének innovatív fejlesztése a munkaerőpiaci és a nemzetközi verseny kihívásaira való felkészülés jegyében című projekt 1. számú, a „Hallgatói lemorzsolódás kezelése” című alprojektje keretében, az EU támogatásával valósult meg.

Cikk nyomtatásCikk nyomtatás
Link küldésLink küldés