TT / KPR | TE | Megnevezés | Szemeszter | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |||
MK-SZD Szakdolgozat; Teljesítendő: min.10 kredit | |||||||
![]() |
Szakdolgozat; Teljesítendő: min. 10 kredit | ||||||
![]() |
Szakdolgozat; _Önálló vizsga, 0 óra, Diploma, Thesis | 10 | |||||
MK Pedagógiai szakpszichológus; Teljesítendő: min.110 kredit | |||||||
![]() |
Gyermek- és ifjúságvédelem; Teljesítendő: min. 8 kredit | ||||||
![]() |
Gyermek- és ifjúságvédelem I. általános ismeretek; _Előadás, 15 óra, _Kollokvium | 4 | |||||
![]() |
Gyermek- és ifjúságvédelem II. Nevelés az eredeti családon kívül; _Előadás, 15 óra, _Kollokvium | 4 | |||||
![]() |
Iskolapszichológia; Teljesítendő: min. 12 kredit | ||||||
![]() |
Iskolapszichológia I. Keretek–lehetőségek, eszközök; Ea és gyak, 15 óra, _Kollokvium | 4 | |||||
![]() |
Iskolapszichológia II. Konzultáció; _Gyakorlat, 15 óra, _Gyakorlati jegy | 4 | |||||
![]() |
Iskolapszichológia III. A „paradox” működés feltételei; _Előadás, 15 óra, _Kollokvium | 4 | |||||
![]() |
Az iskolai környezet pszichológiája; Teljesítendő: min. 3 kredit | ||||||
![]() |
Az iskolai környezet pszichológiája; _Előadás, 15 óra, _Kollokvium | 3 | |||||
![]() |
Tanulási zavarok; Teljesítendő: min. 3 kredit | ||||||
![]() |
Tanulási zavarok; _Gyakorlat, 15 óra, _Gyakorlati jegy | 3 | |||||
![]() |
Az óvodáskori fejlődési jellemzők és zavarok; Teljesítendő: min. 3 kredit | ||||||
![]() |
Az óvodáskori fejlődési jellemzők és zavarok; _Előadás, 15 óra, _Kollokvium | 3 | |||||
![]() |
Pedagógia; Teljesítendő: min. 2 kredit | ||||||
![]() |
Pedagógia; _Előadás, 15 óra, _Kollokvium | 2 | |||||
![]() |
Óvodapszichológiai alapismeretek; Teljesítendő: min. 2 kredit | ||||||
![]() |
Óvodapszichológiai alapismeretek; _Előadás, 10 óra, _Kollokvium | 2 | |||||
![]() |
Kognitív képességek diagnosztikája (óvodás és iskolás korban); Teljesítendő: min. 2 kredit | ||||||
![]() |
Kognitív képességek diagnosztikája (óvodás és iskolás korban); _Gyakorlat, 15 óra, _Gyakorlati jegy | 2 | |||||
![]() |
Az egészségpszichológia iskolai vonatkozásai; Teljesítendő: min. 3 kredit | ||||||
![]() |
Az egészségpszichológia iskolai vonatkozásai; _Előadás, 15 óra, _Kollokvium | 3 | |||||
![]() |
Kommunikációs és önismereti tréning; Teljesítendő: min. 4 kredit | ||||||
![]() |
Kommunikációs és önismereti tréning; _Gyakorlat, 15 óra, _Minősítés | 4 | |||||
![]() |
Egyéni tanácsadás az oktató- és nevelőintézményekben – A tanácsadás módszerei; Teljesítendő: min. 4 kredit | ||||||
![]() |
Egyéni tanácsadás az oktató- és nevelőintézményekben – A tanácsadás módszerei; _Gyakorlat, 15 óra, _Gyakorlati jegy | 4 | |||||
![]() |
A tanulás tanítása – tanulási stratégiák és módszerek; Teljesítendő: min. 2 kredit | ||||||
![]() |
A tanulás tanítása – tanulási stratégiák és módszerek; _Gyakorlat, 10 óra, _Gyakorlati jegy | 2 | |||||
![]() |
A serdülőkor pszichológiai problémái és megküzdési módok; Teljesítendő: min. 2 kredit | ||||||
![]() |
A serdülőkor pszichológiai problémái és megküzdési módok; _Előadás, 15 óra, _Kollokvium | 2 | |||||
![]() |
Pályaválasztási tanácsadás; Teljesítendő: min. 3 kredit | ||||||
![]() |
Pályaválasztási tanácsadás; Ea és gyak, 15 óra, _Kollokvium | 3 | |||||
![]() |
A nevelési, oktatási intézmény mint szervezet; Teljesítendő: min. 3 kredit | ||||||
![]() |
A nevelési, oktatási intézmény mint szervezet; _Előadás, 15 óra, _Kollokvium | 3 | |||||
![]() |
Mediáció és agressziókezelés – resztoratív technikák; Teljesítendő: min. 4 kredit | ||||||
![]() |
Mediáció és agressziókezelés – resztoratív technikák; _Gyakorlat, 15 óra, _Minősítés | 4 | |||||
![]() |
Gyermekvédelem csoportos gyakorlat; Teljesítendő: min. 2 kredit | ||||||
![]() |
Gyermekvédelem csoportos gyakorlat; _Gyakorlat, 10 óra, _Gyakorlati jegy | 2 | |||||
![]() |
Az oktatás társadalmi környezete: család–iskola–társadalom; Teljesítendő: min. 2 kredit | ||||||
![]() |
Az oktatás társadalmi környezete: család–iskola–társadalom; _Előadás, 15 óra, _Kollokvium | 2 | |||||
![]() |
Művészetterápiás eszközök alkalmazási lehetőségei az iskolapszichológiai gyakorlatban; Teljesítendő: min. 4 kredit | ||||||
![]() |
Művészetterápiás eszközök alkalmazási lehetőségei az iskolapszichológiai gyakorl; _Gyakorlat, 15 óra, _Gyakorlati jegy | 4 | |||||
![]() |
Tehetséggondozás; Teljesítendő: min. 3 kredit | ||||||
![]() |
Tehetséggondozás; _Előadás, 15 óra, _Kollokvium | 3 | |||||
![]() |
Mentálisan sérülékeny családokban nevelkedő gyerekek problémái; Teljesítendő: min. 3 kredit | ||||||
![]() |
Mentálisan sérülékeny családokban nevelkedő gyerekek problémái; Ea és gyak, 15 óra, _Kollokvium | 3 | |||||
![]() |
Intervenciós és fejlesztő módszerek – Választható tárgy; Teljesítendő: min. 4 kredit | ||||||
![]() |
Élménypedagógiai módszerek; _Gyakorlat, 15 óra, _Gyakorlati jegy | 4 | |||||
![]() |
Viselkedésterápiás eszközök alkalmazási lehetőségei; _Gyakorlat, 15 óra, _Gyakorlati jegy | 4 | |||||
![]() |
Az irodalom és a film, mint a fejlesztés eszköze; _Gyakorlat, 15 óra, _Gyakorlati jegy | 4 | |||||
![]() |
Kríziskezelés az óvoda- és iskolapszichológusi munkában; Teljesítendő: min. 3 kredit | ||||||
![]() |
Kríziskezelés az óvoda- és iskolapszichológusi munkában; Ea és gyak, 15 óra, _Kollokvium | 3 | |||||
![]() |
Statisztika és számítógép-alkalmazás az iskolapszichológusi gyakorlatban; Teljesítendő: min. 3 kredit | ||||||
![]() |
Statisztika és számítógép-alkalmazás az iskolapszichológusi gyakorlatban; _Gyakorlat, 2 óra, _Gyakorlati jegy | 3 | |||||
![]() |
Csoportvezetési készségek; Teljesítendő: min. 4 kredit | ||||||
![]() |
Csoportvezetési készségek; _Gyakorlat, 30 óra, _Minősítés | 4 | |||||
![]() |
Alapozó komplex szigorlat; Teljesítendő: min. 2 kredit | ||||||
![]() |
Alapozó komplex szigorlat; _Önálló vizsga, 0 óra, _Szigorlat | 2 | |||||
![]() |
A mentálhigiéné kérdései a pedagógusok és az iskolapszichológusok mindennapjaiban; Teljesítendő: min. 2 kredit | ||||||
![]() |
A mentálhigiéné kérdései a pedagógusok és az iskolapszichológusok munkájában; _Előadás, 10 óra, _Kollokvium | 2 | |||||
![]() |
Etikai esetmegbeszélés; Teljesítendő: min. 2 kredit | ||||||
![]() |
Etikai esetmegbeszélés; _Gyakorlat, 10 óra, _Gyakorlati jegy | 2 | |||||
![]() |
Iskola- és gyermekvédelmi jog; Teljesítendő: min. 2 kredit | ||||||
![]() |
Iskola- és gyermekvédelmi jog; _Előadás, 10 óra, _Kollokvium | 2 | |||||
![]() |
Rendszer szemléletű tanácsadás; Teljesítendő: min. 2 kredit | ||||||
![]() |
Rendszer szemléletű tanácsadás; Ea és gyak, 15 óra, _Kollokvium | 2 | |||||
![]() |
Pszichoedukáció az óvoda- és iskolapszichológusi munkában; Teljesítendő: min. 2 kredit | ||||||
![]() |
Pszichoedukáció az óvoda- és iskolapszichológusi munkában; _Gyakorlat, 15 óra, _Gyakorlati jegy | 2 | |||||
![]() |
Terepgyakorlat; Teljesítendő: min. 10 kredit | ||||||
![]() |
Terepgyakorlat; _Gyakorlat, 60 óra, _Gyakorlati jegy | 10 | |||||
![]() |
Szakdolgozati szeminárium; Teljesítendő: min. 0 kredit | ||||||
![]() |
Szakdolgozati szeminárium; _Konzultációs gyakorlat, 10 óra, _Aláírás | 0 | |||||
Képzési forma (szint)
|
|
Tagozat
|
||
0
|
Nem releváns
|
|
E
|
Esti
|
A
|
Alapképzés
|
|
K
|
Képzőhelyen kívüli
|
B
|
Bachelorképzés
|
|
L
|
Levelező
|
E
|
Egységes osztatlan képzés
|
|
N
|
Nappali
|
F
|
Felsőfokú szakképzés
|
|
T
|
Távoktatás
|
K
|
Kiegészítő alapképzés
|
|
|
|
M
|
Mesterképzés
|
|
|
|
P
|
Doktori képzés
|
|
|
|
S
|
Szakirányú továbbképzés
|
|
|
|
X
|
Egyéb képzés
|
|
|
|