SZTI-IM032-1 |
A lelki élet zavarai II. |
_Előadás |
_Aláírás |
|
|
|
SZTI-IM033-1 |
A lelki élet zavarai szigorlat |
_Önálló vizsga |
_Szigorlat |
|
|
|
SZTI-IM011-1 |
A mentálhigiéné elmélete I. |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
SZTI-IM092-1 |
A mentálhigiénés projekt II. |
_Szeminárium |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
SZTI-IM071-1 |
A segítő kapcsolat elmélete I. |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
SZTI-IM072-1 |
A segítő kapcsolat elmélete II. |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
SZTI-IM073-1 |
A segítő kapcsolat gyakorlata I. |
_Szeminárium |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
SZTI-IM075-1 |
A segítő kapcsolat gyakorlata III. |
_Szeminárium |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
OTM011-1 |
A tanítás-tanulás fejlődéslélektani alapjai |
_Előadás |
_Kollokvium |
{Csütörtök 08:00-09:30} |
{TTIK Kiss Árpád előadóterem} |
|
MTM011-1 |
A tanítás-tanulás fejlődéslélektani alapjai |
_Előadás |
_Kollokvium |
{Csütörtök 08:00-09:30} |
{TTIK Kiss Árpád előadóterem} |
|
OTM01C-1 |
A tanítás-tanulás fejlődéslélektani alapjai |
_Előadás |
_Kollokvium |
{Csütörtök 08:00-09:30} |
{TTIK Kiss Árpád előadóterem} |
|
MTML011-1 |
A tanítás-tanulás fejlődéslélektani alapjai (levelező) |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
SZTK-PSZ26-1 |
Alapozó komplex szigorlat |
_Önálló vizsga |
_Szigorlat |
|
|
|
PSI-T-L102-1 |
Általános lélektan I. |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSI-T-L102-3 |
Általános lélektan I. |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSI-T-L102-4 |
Általános lélektan I. |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSI-T-L102-2 |
Általános lélektan I. |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSI-T-L101-1 |
Általános lélektan I. |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
PSI-T-L105-1 |
Általános lélektan III-IV. előadás (levelező) |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
PSI-T-L106-1 |
Általános lélektan III-IV. gyakorlat (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSI-T-L106-2 |
Általános lélektan III-IV. gyakorlat (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIM-A31-1 |
Az egészség-pszichofiziológia anatómiai és élettani alapjai |
_Előadás |
_Kollokvium |
{Csütörtök 14:00-15:30} |
{Várkonyi tanterem} |
|
PSZIML-A31-1 |
Az egészség-pszichofiziológia anatómiai és élettani alapjai |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
PSZIML-A32-1 |
Az egészségpszichológia alapkérdései és társadalmi kontextusa |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
PSZIM-A32-1 |
Az egészségpszichológia alapkérdései és társadalmi kontextusa |
_Előadás |
_Kollokvium |
{Csütörtök 08:00-09:30} |
{Konferencia terem} |
|
SZTK-PSZ09-1 |
Az egészségpszichológia iskolai vonatkozásai |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
SZTK-PSZ03-1 |
Az iskolai környezet pszichológiája |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
SZTK-PSZ05-1 |
Az óvodáskori fejlődési jellemzők és zavarok |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
PSI-D-L403-1 |
Bevezetés a nevelési tanácsadásba (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSI-D-L15403-1 |
Bevezetés a nevelési tanácsadásba (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSI-D15402-1 |
Bevezetés a nevelési tanácsadásba (nappali) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
{Hétfő 16:00-17:30} |
{XI.sz. tanterem} |
|
PSI-D402-1 |
Bevezetés a nevelési tanácsadásba (nappali) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
{Hétfő 16:00-17:30} |
{XI.sz. tanterem} |
|
PSI-A301-1 |
Bevezetés a pszichológiába |
_Előadás |
_Kollokvium |
{Hétfő 18:00-19:30} |
{Várkonyi tanterem} |
|
PSI-A-L301-1 |
Bevezetés a pszichológiába |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
PSI-D403-1 |
Bevezetés a tanácsadás pszichológiájába (nappali) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSI-D15403-1 |
Bevezetés a tanácsadás pszichológiájába (nappali) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSI-D-L15403-2 |
Bevezetés a tanácsadáspszichológiájába (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSI-D-L403-2 |
Bevezetés a tanácsadáspszichológiájába (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSI-T-L501-1 |
Bevezetés az alkalmazott pszichológia (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSI-T501-1 |
Bevezetés az alkalmazott pszichológiába |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
{Szerda 18:00-19:30} |
{Várkonyi tanterem} |
|
PSI-D-L15401-1 |
Bevezetés az iskolapszichológiába (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSI-D-L401-1 |
Bevezetés az iskolapszichológiába (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSI-D15401-1 |
Bevezetés az iskolapszichológiába (nappali) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
{Hétfő 12:00-13:30} |
{Várkonyi tanterem} |
|
PSI-D401-1 |
Bevezetés az iskolapszichológiába (nappali) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
{Hétfő 12:00-13:30} |
{Várkonyi tanterem} |
|
SZTK-PSZ25-1 |
Csoportvezetési készségek |
_Gyakorlat |
_Minősítés |
|
|
|
PSZIML-SZMTI14-1 |
Diagnosztikai módszerek a tanácsadásban és az iskolában (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIM-SZMTI14-1 |
Diagnosztikai módszerek a tanácsadásban és az iskolában (nappali) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
{Kedd 12:00-13:30} |
{Noldus-labor} |
|
PSI-D201-2 |
Differenciált kutatásmódszertan 1. |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSI-D-L201-1 |
Differenciált kutatásmódszertan 1. |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSI-D201-1 |
Differenciált kutatásmódszertan 1. |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSI-D-L203-1 |
Differenciált kutatásmódszertan 3. |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSI-D203-1 |
Differenciált kutatásmódszertan 3. |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
{Csütörtök 08:00-09:30} |
{} |
|
PSI-D203-2 |
Differenciált kutatásmódszertan 3. |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
{Csütörtök 08:00-09:30} |
{} |
|
PSZIM-SZMKE23-1 |
Egészségmagatartás, egészségfejlesztés és egészségkommunikáció |
_Előadás |
_Kollokvium |
{Kedd 18:00-19:30} |
{Konferencia terem} |
|
PSZIML-SZMKE23-1 |
Egészségmagatartás, egészségfejlesztés és egészségkommunikáció |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
PSZIML-SZMKE13-1 |
Életkorhoz kötődő pszichopatológia és pszichodiagnosztika |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
PSZIM-SZMKE13-1 |
Életkorhoz kötődő pszichopatológia és pszichodiagnosztika |
_Előadás |
_Kollokvium |
{Szerda 18:00-19:30} |
{Noldus-labor} |
|
PSI-A12-1 |
Élettan-anatómia gyakorlat (nappali) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
{Szerda 10:00-11:30} |
{XI.sz. tanterem} |
|
PSI-A-L101-1 |
Élettan-Anatómia I (levelező) |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
PSI-A11-1 |
Élettan-Anatómia I. előadás (nappali) |
_Előadás |
_Kollokvium |
{Kedd 16:00-17:30} |
{XI.sz. tanterem} |
|
PSZIML-SZMTI33-1 |
Esetvezetés a tanácsadásban (levelező) (spec3) |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
PSZIM-SZMTI33-1 |
Esetvezetés a tanácsadásban (nappali) (spec3) |
_Előadás |
_Kollokvium |
{7., 9., 10., 11., 12., ... |
{} |
|
PSI-T-L601-1 |
Etika, jogi alapismeretek |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSI-A16-1 |
Evolúciós pszichológia (nappali) |
_Előadás |
_Kollokvium |
{Kedd 18:00-19:30} |
{Várkonyi tanterem} |
|
PSI-A-L104-1 |
Evolúciós pszichológia előadás (levelező) |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
PSI-D-L302-1 |
Fejezetek a fejlődéslélektan köréből (levelező) |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
PSI-D302-1 |
Fejezetek a fejlődéslélektan köréből (nappali) |
_Előadás |
_Kollokvium |
{Kedd 08:00-09:30} |
{Várkonyi tanterem} |
|
PSI-D-L301-1 |
Fejezetek az általános lélektan köréből (levelező) |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
PSI-D301-1 |
Fejezetek az általános lélektan köréből (nappali) |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
PSZIM-TAK12-1 |
Fejlődés- és neuropszichiátria |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
PSZIML-TAK12-1 |
Fejlődés- és neuropszichiátria (levelező) |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
PSI-T201-1 |
Fejlődéslélektan I. |
_Előadás |
_Kollokvium |
{Szerda 08:00-09:30} |
{XI.sz. tanterem} |
|
PSI-T-L202-1 |
Fejlődéslélektan I. (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSI-T-L202-2 |
Fejlődéslélektan I. (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSI-T-L201-1 |
Fejlődéslélektan I. (levelező) |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
PSI-T202-1 |
Fejlődéslélektan I. gyakorlat |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
{Csütörtök 10:00-11:30} |
{Konferencia terem} |
|
PSI-T202-2 |
Fejlődéslélektan I. gyakorlat |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
{Kedd 10:00-11:30} |
{Várkonyi tanterem} |
|
PSZIM-A11-1 |
Fejlődéslélektani mesterkurzusok |
_Előadás |
_Kollokvium |
{Kedd 14:00-15:30} |
{Várkonyi tanterem} |
|
PSZIML-A11-1 |
Fejlődéslélektani mesterkurzusok (levelező) |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
PSZIM-A35-1 |
Gyermek és serdülő pszichiátria |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
PSZIML-A35-1 |
Gyermek és serdülő pszichiátria (levelező) |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
PSZIML- TATI11-1 |
Gyermek és serdülő pszichiátria (levelező) |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
PSZIM-SZMTI25-1 |
Gyermek pszichodiagnosztika |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
{Szerda 16:00-17:30} |
{Noldus-labor} |
|
PSZIML-SZMTI25-1 |
Gyermek pszichodiagnosztika (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
SZTK-PSZ01/1-1 |
Gyermek- és ifjúságvédelem I. általános ismeretek |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
PSZIML-SZMTI24-1 |
Intervenciós és fejlesztő módszerek (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIM-SZMTI24-1 |
Intervenciós és fejlesztő módszerek (nappali) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIML-SZAKK22-1 |
Intézményen belüli gyakorlat 2 (kognitív szakirány) (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIML-SZAKK22-2 |
Intézményen belüli gyakorlat 2 (kognitív szakirány) (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIM-SZAKK22-1 |
Intézményen belüli gyakorlat 2 (kognitív szakirány) (nappali) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIM-SZAKK22-2 |
Intézményen belüli gyakorlat 2 (kognitív szakirány) (nappali) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
SZTK-PSZ02/1-1 |
Iskolapszichológia I. Keretek–lehetőségek, eszközök |
Ea és gyak |
_Kollokvium |
|
|
|
SZTK-PSZ02/3-1 |
Iskolapszichológia III. A „paradox” működés feltételei |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
PSI-T105-1 |
Kísérleti és általános lélektan III előadás (nappali) |
_Előadás |
_Kollokvium |
{Csütörtök 10:00-11:30} |
{Várkonyi tanterem} |
|
PSI-T102-2 |
Kísérleti és általános pszichológia I. |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
{Kedd 10:00-11:30} |
{Konferencia terem} |
|
PSI-T102-1 |
Kísérleti és általános pszichológia I. |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
{Hétfő 16:00-17:30} |
{Várkonyi tanterem} |
|
PSI-T101-1 |
Kísérleti és általános pszichológia I. |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
PSI-T106-1 |
Kísérleti és általános pszichológia III gyakorlat (nappali) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
{Kedd 08:00-09:30} |
{Konferencia terem} |
|
PSI-T106-2 |
Kísérleti és általános pszichológia III gyakorlat (nappali) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
{Szerda 16:00-17:30} |
{XI.sz. tanterem} |
|
PSZIML-SZMKE28-1 |
Klinikai és egészségpszichológiai betegvizsgálat, komplex esetelemzések |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIM-SZMKE28-1 |
Klinikai és egészségpszichológiai betegvizsgálat, komplex esetelemzések |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
{1., 2., 3., 4., 5., ... |
{Noldus-labor} |
|
PSZIML-SZMKE12-1 |
Klinikai pszichodiagnosztika |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIM-SZMKE12-1 |
Klinikai pszichodiagnosztika |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
{Csütörtök 08:00-09:30} |
{Pszichiária Rehab. Leányszállás köz} |
|
PSZIM-SZMK24-1 |
Klinikai pszichológia és pszichoterápia |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIML-SZMK24-1 |
Klinikai pszichológia és pszichoterápia (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
SZTK-PSZ08-1 |
Kognitív képességek diagnosztikája (óvodás és iskolás korban) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIM-A12-1 |
Kognitív pszichológiai mesterkurzusok |
_Előadás |
_Kollokvium |
{Hétfő 08:00-09:30} |
{Várkonyi tanterem} |
|
PSZIML-A12-1 |
Kognitív pszichológiai mesterkurzusok (levelező) |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
PSZIM-A33-1 |
Kognitív rendszerek és patológia: Észlelés |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIML-A33-1 |
Kognitív rendszerek és patológia: Észlelés (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIM-SZMK31-1 |
Kognitív rendszerek fejlődése és modellezése: Észlelés és modellezés |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIML-SZMK31-1 |
Kognitív rendszerek fejlődése és modellezése: Észlelés és modellezés (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIM-SZMK22-1 |
Kognitív rendszerek. Magasabb rendű kognitív folyamatok |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
PSZIML-SZMK22-1 |
Kognitív rendszerek. Magasabb rendű kognitív folyamatok (levelező) |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
OTM-ÖPSZI-9 |
Kommunikáció és konfliktuskezelés |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
OTM-ÖPSZI-12 |
Kommunikáció és konfliktuskezelés |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
OTM-ÖPSZI-10 |
Kommunikáció és konfliktuskezelés |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
OTM-ÖPSZI-11 |
Kommunikáció és konfliktuskezelés |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
MTM111-3 |
Kommunikáció és konfliktuskezelés az iskolában |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
MTML111-3 |
Kommunikáció és konfliktuskezelés az iskolában |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
OTM-ÖPSZI-3 |
Kommunikáció és konfliktuskezelés az iskolában |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
MTML111-4 |
Kommunikáció és konfliktuskezelés az iskolában |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
MTM111-4 |
Kommunikáció és konfliktuskezelés az iskolában |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
OTM-ÖPSZI-4 |
Kommunikáció és konfliktuskezelés az iskolában |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
MTM111-2 |
Kommunikáció és konfliktuskezelés az iskolában |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
MTML111-2 |
Kommunikáció és konfliktuskezelés az iskolában |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
OTM-ÖPSZI-2 |
Kommunikáció és konfliktuskezelés az iskolában |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
OTM-ÖPSZI-5 |
Kommunikáció és konfliktuskezelés az iskolában |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
MTML111-5 |
Kommunikáció és konfliktuskezelés az iskolában |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
MTM111-5 |
Kommunikáció és konfliktuskezelés az iskolában |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
MTM111-6 |
Kommunikáció és konfliktuskezelés az iskolában |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
MTML111-6 |
Kommunikáció és konfliktuskezelés az iskolában |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
OTM-ÖPSZI-6 |
Kommunikáció és konfliktuskezelés az iskolában |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
MTM111-1 |
Kommunikáció és konfliktuskezelés az iskolában |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
MTML111-1 |
Kommunikáció és konfliktuskezelés az iskolában |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
OTM-ÖPSZI-1 |
Kommunikáció és konfliktuskezelés az iskolában |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
MTM111-7 |
Kommunikáció és konfliktuskezelés az iskolában |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
MTML111-7 |
Kommunikáció és konfliktuskezelés az iskolában |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
OTM-ÖPSZI-7 |
Kommunikáció és konfliktuskezelés az iskolában |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
MTM111-8 |
Kommunikáció és konfliktuskezelés az iskolában |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
MTML111-8 |
Kommunikáció és konfliktuskezelés az iskolában |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
OTM-ÖPSZI-8 |
Kommunikáció és konfliktuskezelés az iskolában |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
SZTK-PSZ10-1 |
Kommunikációs és önismereti tréning |
_Gyakorlat |
_Minősítés |
|
|
|
SZTK-PSZ23-1 |
Kríziskezelés az óvoda- és iskolapszichológusi munkában |
Ea és gyak |
_Kollokvium |
|
|
|
SZTI-IM331-1 |
Kutatási módszerek a mentálhigiéné területén I. |
_Szeminárium |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
SZTK-PSZ21-1 |
Mentálisan sérülékeny családokban nevelkedő gyerekek problémái |
Ea és gyak |
_Kollokvium |
|
|
|
PSZIM-A22-1 |
Módszertani készségfejlesztés: kritikai gondolkodás |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIML-A22-1 |
Módszertani készségfejlesztés: kritikai gondolkodás (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIM-A21-1 |
Módszertani készségfejlesztés: többváltozós statisztika |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIML-A21-1 |
Módszertani készségfejlesztés: többváltozós statisztika (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIML-SZAMKE4-1 |
Módszertani specializáció |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIML-SZAMKE4-2 |
Módszertani specializáció |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIML-SZAMKE4-3 |
Módszertani specializáció |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIML-SZAMKE4-4 |
Módszertani specializáció |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIML-SZAMKE4-5 |
Módszertani specializáció |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIML-SZAMKE4-6 |
Módszertani specializáció |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIM-SZAMKE4-3 |
Módszertani specializáció (nappali) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIM-SZAMKE4-2 |
Módszertani specializáció (nappali) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIM-SZAMKE4-6 |
Módszertani specializáció (nappali) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIM-SZAMKE4-4 |
Módszertani specializáció (nappali) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIM-SZAMKE4-5 |
Módszertani specializáció (nappali) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIM-SZAMKE4-1 |
Módszertani specializáció (nappali) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
SZTK-PSZ19-1 |
Művészetterápiás eszközök alkalmazási lehetőségei az iskolapszichológiai gyakorl |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSI-T-L206-1 |
Neveléslélektan II. előadás (levelező) |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
PSI-T206-1 |
Neveléslélektan II. előadás (nappali) |
_Előadás |
_Kollokvium |
{Szerda 14:00-15:30} |
{XI.sz. tanterem} |
|
SZTK-PSZ07-1 |
Óvodapszichológiai alapismeretek |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
PSZIM-A23-1 |
Pályaszocializáció és kommunikációs készségfejlesztés |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIML-A24-1 |
Pályaszocializáció és kommunikációs készségfejlesztés (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSI-A302-1 |
Pályaszocializáció és kommunikációs készségfejlesztés 1 |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSI-A303-1 |
Pályaszocializáció és kommunikációs készségfejlesztés 2 |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
SZTK-PSZ06-1 |
Pedagógia |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
PSZIM-TAKE15-1 |
Projektív pszichodiagnosztikai eljárások |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIML-TAKE15-1 |
Projektív pszichodiagnosztikai eljárások |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
SZTI-IM211-1 |
Pszichodráma önismereti csoport I. |
_Szeminárium |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
SZTI-IM213-1 |
Pszichodráma önismereti csoport III. |
_Szeminárium |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIM-A25-1 |
Pszichológus etika |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
{Csütörtök 10:00-11:30} |
{XII.sz. tanterem} |
|
PSZIML-A25-1 |
Pszichológus etika (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSI-T601-1 |
Pszichológusi etika, jogi alapismeretek |
_Előadás |
_Kollokvium |
{Csütörtök 12:00-13:30} |
{Várkonyi tanterem} |
|
PSZIM-A24-1 |
Pszichopatológiai alapismeretek |
_Előadás |
_Kollokvium |
{Kedd 16:00-17:30} |
{Várkonyi tanterem} |
|
PSZIML-A23-1 |
Pszichopatológiai alapismeretek (levelező) |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
SZTI-IM081-1 |
Rendszerszemlélet és család I. |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
SZTK-PSZ24-1 |
Statisztika és számítógép-alkalmazás az iskolapszichológusi gyakorlatban |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSI-A21-1 |
Statisztika I. |
_Előadás |
_Kollokvium |
{Hétfő 10:00-11:30} |
{XI.sz. tanterem} |
|
PSI-A-L201-1 |
Statisztika I. (levelező) |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
PSI-A22-2 |
Statisztika I. gyakorlat |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
{Hétfő 14:00-15:30} |
{} |
|
PSI-A22-1 |
Statisztika I. gyakorlat |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
{Hétfő 12:00-13:30} |
{} |
|
PSI-A-L202-1 |
Statisztika I. gyakorlat (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSI-A-L202-3 |
Statisztika I. gyakorlat (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSI-A-L202-4 |
Statisztika I. gyakorlat (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSI-A-L202-2 |
Statisztika I. gyakorlat (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
SZTI-IM021-1 |
Személyiségfejlődés I. |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
PSI-T-L301-1 |
Személyiséglélektan I. előadás (levelező) |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
PSI-T301-1 |
Személyiséglélektan I. előadás (nappali) |
_Előadás |
_Kollokvium |
{Csütörtök 14:00-15:30} |
{XI.sz. tanterem} |
|
PSI-T-L302-2 |
Személyiséglélektan I. gyakorlat (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSI-T-L302-1 |
Személyiséglélektan I. gyakorlat (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSI-T302-1 |
Személyiséglélektan I.gyakorlat (nappali) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
{Kedd 12:00-13:30} |
{Várkonyi tanterem} |
|
PSI-T302-2 |
Személyiséglélektan I.gyakorlat (nappali) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
{Szerda 08:00-09:30} |
{Konferencia terem} |
|
PSI-T-L305-1 |
Személyiséglélektan III. előadás (levelező) |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
PSI-T305-1 |
Személyiséglélektan III. előadás (nappali) |
_Előadás |
_Kollokvium |
{Csütörtök 10:00-11:30} |
{XI.sz. tanterem} |
|
PSI-T-L306-1 |
Személyiséglélektan III. gyakorlat (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSI-T-L306-2 |
Személyiséglélektan III. gyakorlat (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSI-T306-1 |
Személyiséglélektan III. gyakorlat (nappali) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
{Hétfő 14:00-15:30} |
{Konferencia terem} |
|
PSI-T306-2 |
Személyiséglélektan III. gyakorlat (nappali) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
{Hétfő 18:00-19:30} |
{Konferencia terem} |
|
PSZIM-A13-1 |
Személyiséglélektani mesterkurzusok |
_Előadás |
_Kollokvium |
{Csütörtök 12:00-13:30} |
{XI.sz. tanterem} |
|
PSZIML-A13-1 |
Személyiséglélektani mesterkurzusok (levelező) |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
SZTI-IM321-1 |
Szintézis a mentálhigiénés praxisban I. |
_Szeminárium |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
SZTI-IM05-1 |
Szociálpolitika |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
PSI-T-L403-1 |
Szociálpszichológia előadás II. (levelező) |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
PSI-T403-1 |
Szociálpszichológia előadás II. (nappali) |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
PSI-T-L404-3 |
Szociálpszichológia gyakorlat II. (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSI-T-L404-2 |
Szociálpszichológia gyakorlat II. (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSI-T-L404-1 |
Szociálpszichológia gyakorlat II. (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSI-T404-3 |
Szociálpszichológia gyakorlat II. (nappali) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSI-T404-1 |
Szociálpszichológia gyakorlat II. (nappali) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSI-T404-2 |
Szociálpszichológia gyakorlat II. (nappali) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIM-A14-1 |
Szociálpszichológiai mesterkurzusok |
_Előadás |
_Kollokvium |
{Hétfő 10:00-11:30} |
{Várkonyi tanterem} |
|
PSZIML-A14-1 |
Szociálpszichológiai mesterkurzusok (levelező) |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
SZTI-IM06-1 |
Szociológia |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
SZTK-PSZ04-1 |
Tanulási zavarok |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
SZTI-IM041-1 |
Társadalomlélektan I. |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
SZTK-PSZ20-1 |
Tehetséggondozás |
_Előadás |
_Kollokvium |
|
|
|
PSZIML-SZAKTI11-1 |
Terepmunka 1 (tan-isk) (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIM-SZAKTI11-1 |
Terepmunka 1 (tan-isk) (nappali) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIML-SZAKTI12-1 |
Terepmunka 2 (tan-isk) (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIM-SZAKTI12-1 |
Terepmunka 2 (tan-isk) (nappali) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
SZTI-IM311-1 |
Tevékenységkísérés I. |
_Szeminárium |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
SZTI-IM313-1 |
Tevékenységkísérés III. |
_Szeminárium |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIM-A34-1 |
Új utak a kognitív tudományban |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIML-A34-1 |
Új utak a kognitív tudományban |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIML-KMKE4-2 |
Vezetett kutatómunka (klinikai) levelező |
_Konzultációs gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIML-KMKE4-6 |
Vezetett kutatómunka (klinikai) levelező |
_Konzultációs gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIML-KMKE4-4 |
Vezetett kutatómunka (klinikai) levelező |
_Konzultációs gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIML-KMKE4-5 |
Vezetett kutatómunka (klinikai) levelező |
_Konzultációs gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIML-KMKE4-1 |
Vezetett kutatómunka (klinikai) levelező |
_Konzultációs gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIML-KMKE4-3 |
Vezetett kutatómunka (klinikai) levelező |
_Konzultációs gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIM-KMKE4-1 |
Vezetett kutatómunka (klinikai) nappali |
_Konzultációs gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIM-KMKE4-2 |
Vezetett kutatómunka (klinikai) nappali |
_Konzultációs gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIM-KMKE4-3 |
Vezetett kutatómunka (klinikai) nappali |
_Konzultációs gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIM-KMKE4-6 |
Vezetett kutatómunka (klinikai) nappali |
_Konzultációs gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIM-KMKE4-4 |
Vezetett kutatómunka (klinikai) nappali |
_Konzultációs gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIM-KMKE4-5 |
Vezetett kutatómunka (klinikai) nappali |
_Konzultációs gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIML- KMK11-1 |
Vezetett kutatómunka (kognitív) (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIML- KMK11-2 |
Vezetett kutatómunka (kognitív) (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIML- KMK11-3 |
Vezetett kutatómunka (kognitív) (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIM-KMK11-3 |
Vezetett kutatómunka (kognitív) (nappali) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIM-KMK11-2 |
Vezetett kutatómunka (kognitív) (nappali) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIM-KMK11-1 |
Vezetett kutatómunka (kognitív) (nappali) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIML- KMTI11-2 |
Vezetett kutatómunka (tan-isk) (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIML- KMTI11-3 |
Vezetett kutatómunka (tan-isk) (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIML- KMTI11-4 |
Vezetett kutatómunka (tan-isk) (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIML- KMTI11-1 |
Vezetett kutatómunka (tan-isk) (levelező) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIM-KMTI11-4 |
Vezetett kutatómunka (tan-isk) (nappali) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIM-KMTI11-2 |
Vezetett kutatómunka (tan-isk) (nappali) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIM-KMTI11-1 |
Vezetett kutatómunka (tan-isk) (nappali) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
PSZIM-KMTI11-3 |
Vezetett kutatómunka (tan-isk) (nappali) |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|
SZTK-PSZ22V2-1 |
Viselkedésterápiás eszközök alkalmazási lehetőségei |
_Gyakorlat |
_Gyakorlati jegy |
|
|
|