Fiatalként már nem csak a tanuláson gondolkodsz, de ötleteid tárgyalást esetleg, irodai szolgáltatásokat igényelnének? Térj be hozzánk! A Tó Office közösségi iroda számtalan szolgáltatást kínál, elérhető áron.
Miért előnyösebb a közösségi iroda, mintha valaki saját irodát tart fenn?
Az elsődleges szempont a költséghatékonyság. Irodánk olyan szerteágazó, professzionális infrastruktúrával rendelkezik, hogy annak beszerzése jelentősen megterhelné adott esetben egy induló vállalkozás költségvetését. A rendelkezésre álló eszközök mellett azonban még virtuális asszisztenst is tudunk biztosítani. Így például segíteni tudunk annak, aki főiskolai, egyetemi tanulmányai mellett szeretne vállalkozást működtetni, de nem tudja megoldani azt, hogy folyamatosan az irodában tartózkodjon, és a papírmunkát intézze. A virtuális asszisztensek az adminisztráció mellett, ha szükséges, segítenek a weboldal-fejlesztésben, vagy akár hirdetési kampányok lebonyolításában is.
Foglaljuk össze, hogy milyen előnyökkel járhat a közösségi iroda szolgáltatásának igénybe vétele!
Nincsenek munkaadói kötelezettségek, járulékok, juttatások a munkatársak után, akiknek nem kell betanulási időt, és költséget finanszírozni. Az iroda kapcsán nincs irodafejlesztési költség, rezsi, üzemeltetési költség. Konkrétan az elvégzett munkáért, nem a munkaidőért kell fizetni.
A gyakorlatban ez a folyamat hogy zajlik az ötlettől kezdődően?
Be kell jönni a Tó utca 4/b szám alá, de telefonon és weboldalunkon a www.tooffice.hu -n is megtalálhatnak bennünket, informálódhatnak a szolgáltatásainkról, díjainkról. Ezek közül néhányat kiragadva: a munkaállomást bérelése, melyhez biztosítunk laptopot, internetet, nyomtatási, szkennelési lehetőséget és technikai segítséget, már óránként 500 forinttól elérhető. Ha valaki exkluzív tárgyalót szeretne bérelni, 2000 forintos óránkénti díjtól megteheti. Klubszobánk, mely óránként 3000 forintért vehető igénybe workshopok lebonyolítására alkalmas, de oktató helyiségünk is ugyanezen az áron bérelhető, ahol teljes felszerelést tudunk biztosítani akár egy informatikai képzéshez is.
Ha valaki kezdő vállalkozóként még szakmai segítségre is szorulna, van kihez fordulnia önöknél?
Természetesen van jogi, pénzügyi, vállalkozási tanácsadás, de szeretnénk azt elérni, hogy a bérlők idővel egymást segítve dolgozzanak a közösségi irodában.
Mégis hogyan tudott ez a jelen gazdasági körülmények között megvalósulni?
A szegedi Tudásklaszter Nonprofit Kft. néhány hónap múlva zárja a gyermekvállalás után munkába visszatérő nők elhelyezkedését segítő RENATA – Regionális Női Atipikus Alkalmazások című projektjét, amelyre mintegy 142 millió forintos Európai Uniós támogatást nyert. A szervezet a támogatás egy részéből tudta megnyitni családbarát közösségi irodáját. A Tó utcában kialakított új tér azonban sokkal több lehetőséget rejt magában. Az innovatív ötlet ugyanis, az édesanyák képzésén és munkába helyezésén túl a vállalkozóknak professzionális irodát, tárgyaló helyszínt és számos szolgáltatást biztosít.