Az előadás betekintést enged a marketing szemléletmód lényegébe, melyen keresztül górcső alá veszi az elmúlt évek főbb fogyasztói magatartás trendjeit. Az előadás célja bemutatni, hogy a fogyasztás manapság több a funkcionális szükséglet kielégítésnél, és ezzel párhuzamosan a marketing pedig több az egyszerű eladásösztönzésnél.
Az előadás betekintést enged a marketing szemléletmód lényegébe, melyen keresztül górcső alá veszi az elmúlt évek főbb fogyasztói magatartás trendjeit. Az előadás célja bemutatni, hogy a fogyasztás manapság több a funkcionális szükséglet kielégítésnél, és ezzel párhuzamosan a marketing pedig több az egyszerű eladásösztönzésnél.
Dr. Prónay Szabolcs a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karán végzett okleveles közgazdászként, és 2011-ben itt szerzett doktori fokozatot fogyasztói márkahűség vizsgálatának témakörében. 2006-ban fiatal marketingkutatóként elnyerte az MTA Marketingtudományi Bizottságának Kürthy Pál díját. Kutatásai során főként a márkaválasztás és szimbolikus fogyasztás sajátosságait vizsgálja. Eredményei számos hazai és nemzetközi szakcikkben és konferencia előadásban kerültek bemutatásra. Jelenleg az SZTE GTK Üzleti Tudományok intézetének adjunktusa, az SZTE Interdiszciplináris Tudásmenedzsment Kutatóközpontjának kutatója, illetve idegenforgalmi és üzleti tanácsadási területen dolgozik marketing szakértőként.