Önéletrajz

Dr. Prónay Szabolcs

adjunktus

Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar, Üzleti Tudományok Intézete

 

Végzettségei:

  • 2006 - okleveles közgazdász, Szegedi Tudományegyetem
  • 2011 - PhD (közgazdaságtudomány) téma: Ragaszkodás és én-alakítás a fiatalok fogyasztásában – A fogyasztói lojalitás és az énkép közötti kapcsolat vizsgálata

 

Oktatói tevékenysége:

  • 2006 – 2018 Marketing
  • 2014 – 2018 Marketing (idegen nyelven)
  • 2007 – 2009 Piackutatás
  • 2014 – 2018 Kínálati és árpolitika
  • 2010 – 2018 Fogyasztói magatartás
  • 2012 – 2018 Bevezetés a fogyasztói magatartásba (idegen nyelven)
  • 2012 – 2018 Fogyasztás elmélet
  • 2018- Branding

 

Fontosabb publikációi:

  • Prónay Szabolcs, Hetesi Erzsébet (2016): Symbolic consumption int he case of brand communitieis, Society and Economy 38:(1) pp. 87-102. (2016)
  • Prónay Szabolcs (2016): Új megoldások a fogyasztói magatartás tendenciáinak a vizsgálatára, Vezetéstudomány, XLVII:(április) pp. 30-34. (2016)
  • Prónay Szabolcs, Keszey Tamara, Buzás Norbert (2017): Jó szabadalomnak nem kell cégér?!: A marketing orientáció jelentőségének összevetése az európai és japán technológiai transzfer irodáknál, Vezetéstudomány, 48:(1) pp. 70-80. (2017)
  • Prónay Szabolcs, Buzás Norbert (2015): The Evolution of Marketing Influence in the Innovation Process: Toward a New Science-to-Business Marketing Model in Quadruple Helix, Journal of the Knowledge Economy, 6:(3) pp. 494-504. (2015)
  • Hámori Balázs, Vajda Beáta, Tóth László, Derecskei Anita, Prónay Szabolcs (szerk.): Érzelmek és indulatok a gazdaságban: A gazdasági szereplők viselkedésének sajátosságai a döntésekben és folyamatokban. Szeged: Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar, 2012. 575 p. (ISBN:978-963-306-117-6)

 

Tudományos, szakmai és közéleti tevékenysége:

  • 2006 Kürthy Pál Emlékdíj (fiatal marketing kutató)
  • 2006 Társ-alapító: SZTE Marketing Klub
  • 2007 – 2010 Kutató: OTKA (Életstílus alapú fogyasztói szegmens kutatások : K67803)
  • 2011 – 2013 Marketing menedzser: SZTE Kutatás-fejlesztési és Innovációs Igazgatóság
  • 2012 Társ-alapító: SZTE Innovációs Klub
  • 2013 – 2018 Kutató: SZTE Interdiszciplináris Tudásmenedzsment Kutatóközpont
  • 2014 Kutató: Visegrádi Alap (Leveraging success of young scholars in business discipline Application: 21320011-759827)
  • 2017-2018 Kutató, szakmai koordinátor: Erasmus + Strategic Partnership projekt (Embeding Entrepreneurship Education )
  • 2018 Kutató: Erasmus + Strategic Partnership projekt (Frugal Innovation)