Publikációk

  1. Prónay Szabolcs, Keszey Tamara, Buzás Norbert: Jó szabadalomnak nem kell cégér?!: A marketing orientáció jelentőségének összevetése az európai és japán technológiai transzfer irodáknál; VEZETÉSTUDOMÁNY 48:(1) pp. 70-80. (2017)

 

  1. Huszár Sándor, Prónay Szabolcs, Buzás Norbert: Examining the differences between the motivations of traditional and entrepreneurial scientists; JOURNAL OF INNOVATION AND ENTREPRENEURSHIP 5:(1) pp. 1-22. (2016)

 

  1. Prónay Szabolcs, Hetesi Erzsébet: Symbolic consumption in the case of brand communities, SOCIETY AND ECONOMY 38:(1) pp. 87-102. (2016)

 

  1. Prónay Szabolcs: Új megoldások a fogyasztói magatartás tendenciáinak a vizsgálatára, VEZETÉSTUDOMÁNY XLVII:(április) pp. 30-34. (2016)

 

  1. Prónay Szabolcs, Buzás Norbert: Az egyetemi technológia transzfer tevékenység marketing kihívásainak feltárása 6P marketing-mix modell alapján, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 50:(1) pp. 4-13. (2016)

 

  1. Buzás Norbert, Prónay Szabolcs (szerk.):Tudásteremtés és -alkalmazás a modern társadalomban: tanulmánykötet; Szeged: Szegedi Tudományegyetem, Interdiszciplináris Tudásmenedzsment Kutatóközpont, 2015. 304 p.

  2. Málovics Éva, Prónay Szabolcs, Kincsesné Vajda Beáta: Az "Erasmus–nemzedék" útra kel – Y generációs egyetemisták külföldi utazási motivációinak és szokásainak feltárása; MARKETING ÉS MENEDZSMENT 49:(1) pp. 43-57. (2015)

 

  1. Prónay Szabolcs, Buzás Norbert:The Evolution of Marketing Influence in the Innovation Process: Toward a New Science-to-Business Marketing Model in Quadruple Helix; JOURNAL OF THE KNOWLEDGE ECONOMY 6:(3) pp. 494-504. (2015)

 

  1. Prónay Szabolcs, Hetesi Erzsébet: Márkadöntések; In: Rekettye Gábor, Törőcsik Mária, Hetesi Erzsébet:Bevezetés a marketingbe. 331 p.;Budapest: Akadémiai Kiadó, 2015. pp. 193-216.

  2. Hetesi Erzsébet, Prónay Szabolcs: Csoportos fogyasztás és márkaközösségek; In: Lehota József, Berács József, Rekettye Gábor (szerk.):Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel : Felolvasó ülés és tanulmánykötet. 305 p.

  3. Hetesi Erzsébet, Prónay Szabolcs: Scientific advancement in the field of business studies and academic promotion system in Hungary; In: Mitrega M (szerk.):Leveraging success of young scholars in business discipline. Warsaw: University of Economics in Katowice, 2014. pp. 25-39.

 

  1. Hetesi Erzsébet, Prónay Szabolcs:Scientific activities and performance of young business scholars in Visegrad countries; In: Mitrega M (szerk.):Leveraging success of young scholars in business discipline. Warsaw: University of Economics in Katowice, 2014. pp. 155-181.