Tájékoztató az elektronikusan intézhető ügyekről

A HSZI ügyfélszolgálatán a városi tanuló bérlet és a matrica átvételén kivül minden ügytípus elektronikusan intézhető.

Állandó diákigazolvány igénylés:

Az állandó diákigazolvány igénylésének menetéről a részletes tájékoztatónk elérhető a Diákigazolvány ügyintézés oldalon. A személyes ügyintézés szünetelése idején az igényléssel kapcsolatos kérdéseket a hszi@hszi.u-szeged.hu e-mail címre várjuk.

Az elektronikus igénylés beadható a Modulo felületén.

 

Hallgatói jogviszony-igazolás igénylés:

Hallgatói jogviszony-igazolás (iskolalátogatási igazolás) igényelhető a Modulo felületén. A jogviszonyigazolás igénylésének menetéről részletes tájékoztató olvasható a Hallgatói jogviszony-igazolás menüpontban.

 

Hallgatói befizetések:

A Neptun felületén a Pénzügyek/Befizetés menüpontban lehetősége van online bankkártyával történő fizetésre.

A befizetésekről további információ elérhető a Befizetések oldalon.

 

Pénzügyi igazolás ki- és befizetésekről:

Pénzügyi igazolás a hszi@hszi.u-szeged.hu email címen kérhető. Kérjük, az emailbe foglalja bele, hogy pontosan milyen időintervallumra vonatkozzon az igazolás!

 

TAJ megrendelő:

A kitöltött, szkennelt TAJ megrendelőket a hszi@hszi.u-szeged.hu email címre várjuk. A nyomtatványokat aláírás után szkennelt formában áll módunkban visszaküldeni.

 

Diákhitel bejegyzés:

A hitelesített szerződés bemutatása a Modulo felületén található Diákhitel2 bejelentő űrlapon lehetséges a pdf formátumú szerződés feltöltésével.


Számlaigénylés:

A számlaigénylő űrlap a Modulo felületén a Beadás / Hallgatói Szolgáltató Iroda (HSZI) menüpont alatt érhető el.


Bankszámlaszám, TAJ szám, adóazonosító jel bejelentése:

Adóazonosító jel, TAJ szám, valamint bankszámlaszám bejelentéséhez a Moduloban kell kitölteni az Adóazonosító jel, TAJ szám és bankszámla bejelentő űrlapot. Az űrlap feldolgozására és az adatok rögzítésére 72 órán belül kerül sor.


További információ: GYIK