GY.I.K



 

Elvesztettem állandó diákigazolványomat

E-mailben kell bejelenteni a diákigazolvány elvesztését, ezután lehet indítani egy új állandó diákigazolvány-igénylést.

E-mail címünk: hszi@hszi.u-szeged.hu

Az érvényes matrica - vagy érvényes matricával ellátott diákigazolvány - elvesztésének díja 3500 forint, melynek befizetéséről a Diákigazolvány ügyintézés menüpontban található részletes információ.


Nem igényéltem diákigazolványt, most szeretnék

Állandó diákigazolvány igényléséhez egy NEK adatlapra van szükség, amelyet bármelyik Kormányablakban (Okmányirodában) elkészítenek Önnek. Az igénylést elektronikusan a Modulo felületén lehet beadni. Amennyiben a Modulo az Ön igénylését nem tudja feldolgozni, küldje el NEK adatlapját, személyi igazolványát és lakcímkártyáját szkennelve a hszi@hszi.u-szeged.hu e-mail címre, hogy az ügyfélszolgálat munkatársai az igénylést rögzíthessék!


Az állandó diákigazolvány megérkezéséig igazolást szeretnék kérni.

Amennyiben aktív hallgatói jogviszonnyal rendelkezik, állandó diákigazolványa elkészültéig lehetősége van ideiglenes diákigazolványt (igazolást) kérni, amely 60 napig érvényes. Az igazolás kiállítása ingyenes, és az állandó diákigazolvány igénylése után van rá lehetőség, személyesen, a HSZI ügyfélszolgálatán.


Hogyan tudom átvenni az elkészült állandó diákigazolványomat?

Az állandó diákigazolványt személyesen, előre lefoglalt időpontban veheti át a HSZI-n, ha már megkapta az értesítést, hogy elkészült az igazolvány. Időpontfoglalásra a Modulo felületén van lehetőség.


Meddig érvényes az igazolvány?

A kártya érvényességi ideje a hátoldalán szerepel. Az őszi féléves matrica érvényességi ideje március 31-ig, a tavaszi féléves matrica érvényességi ideje október 31-ig tart. Az ideiglenes diákigazolvány a kiállítás napjától hatvan napig érvényes.

 


 

Jogosult vagyok ösztöndíjra, de nem érkezett meg bankszámlámra.

Kérjük, győződjön meg róla, hogy a Neptunban helyesen szerepel-e a bankszámlaszáma és az adóazonosító jele, valamint, hogy a folyószámlája érvényes, forint alapú, és tud beérkező utalást fogadni.


Nem jelentettem be a bankszámlaszámomat, adószámomat.

Bankszámlaszám, adóazonosító jel bejelentéséhez a Moduloban kell kitölteni az Adószám, TAJ-szám, bankszámlaszám bejelentő űrlapot.

 


 

Számlát szeretnék kérni.

A Modulon keresztül van lehetőség beadni a Hallgatói számlaigénylő űrlapot.

A megadott adatok alapján pár napon belül elkészül az e-számla, amit a Neptun Pénzügyek/Számlák menüpontjából lehet letölteni. Számlakéréssel, számlakiállítással kapcsolatban felmerülő kérdéseit a hszi@hszi.u-szeged.hue-mail címre írva tudja feltenni.


Hogyan tudom befizetni a tandíjat?

A tandíjat befizetheti online, a Neptunon keresztül, személyesen, a HSZI ügyfélszolgálatán bankkártyával, vagy banki átutalással. A befizetések technikai tudnivalóiról az alábbi oldalon található részletes leírás: https://u-szeged.hu/hszi/szolgaltatasaink/befizetesek-kezelese-210722


Nem a teljes összeget vállalta magára a munkáltatóm.

Kérjük, a számlaigénylő űrlapon a munkáltató által vállalt összeget tüntesse fel, a fennmaradó részt pedig befizetheti bankkártyás fizetéssel online vagy személyesen, valamint banki átutalással.

 


 

Diákhitelt szeretnék igényelni

A diákhitel igénylést a Neptunban az Ügyintézés / Diákhitel menüpontból lehet elindítani. További információkért keresse fel a www.diakhitel.hu weboldalt!


Tandíjamat Diákhitel 2-ből fizetném

Élő diákhitel szerződését a Moduloban, a Diákhitel2 bejelentő űrlapon tudja feltölteni,

ezzel jelezve felénk a diákhiteles fizetési szándékát. Erre a tandíjrészletek kivetésétől őszi félévben szeptember 15-ig, tavaszi félévben február 15-ig van lehetősége.

 


 

Hol igényelhetek jogviszony-igazolást?

Hallgatói jogviszony-igazolást a Modulo rendszerén keresztül igényelhet Jogviszony-igazolás igénylés űrlapon.


Hogyan vehetem át az elkészült igazolásomat?

Személyes és postai átvételre is van lehetőség, ezt az igénylés során lehet kiválasztani. A postai átvétellel igényelt igazolásokat az igényléskor megjelölt postai címre küldjük. Csak magyarországi címre tudunk postázni.


Mennyi idő alatt kapom készhez az igazolást?

A jogviszony-igazolás kiállítása általában 1-3 napot vesz igénybe a személyes átvételre kért jogviszony-igazolások esetében. A postai átvételre kért igazolásoknál a kézbesítés sebessége a postai szolgáltatás gyorsaságán múlik, így átlagosan 5-7 munkanap alatt kaphatja kézhez az igazolást.


Nincs magyar postacímem

Amennyiben nem tud magyarországi postacímet megadni, vegye fel velünk a kapcsolatot a hszi@hszi.u-szeged.hu email címen!

 


 

TAJ számot szeretnék igényelni

TAJ szám igénylésére a Kormányhivatalnál van lehetőség, irodánk a hallgatói jogviszonyt igazolja hozzá.


Azt mondták a Kormányhivatalban, hogy a TAJ megrendelőt a HSZI tölti ki

A TAJ megrendelőt Önnek kell kitölteni, majd a kitöltött nyomtatványt leadni a HSZI ügyfélszolgálatán vagy elküldeni a hszi@hszi.u-szeged.hu

e-mail címre. A hitelesített nyomtatványt 1-3 napon belül e-mailben küldjük vissza.