Tájékoztató az elektronikus ügyintézésről

A HSZI ügyfélszolgálatán a 2020/21-es tanév őszi félévében folytatódik az elektronikus és postai ügyintézés. Kivételt képez ez alól a városi tanuló bérlet, valamint az érvényesítő matrica átvétele.

Tisztelt Hallgató!


A járványügyi helyzetre és az azzal kapcsolatban az Egyetem által meghirdetett intézkedésekre tekintettel, az Ön és hallgató társai, valamint munkatársaink védelme érdekében szeretnénk a legszükségesebbre csökkenteni a személyes kontaktusok számát a Hallgatói Szolgáltató Irodán.

Ezért 2020. szeptember 7-től bővítettük az elektronikusan, személyes megjelenés nélkül intézhető ügyek körét. Ezzel együtt minden olyan ügyben, ahol az elektronikus ügyintézés nem megoldható, előzetes időpont foglalással lehetséges a személyes ügyintézés!

Előzetes időpont foglalás szükséges a félévkezdési bérlet átvételhez, állandó diákigazolvány érvényesítéshez is, időpontot a https://u-szeged.hu/iszi/modulo/idopontfoglalas-hszi linken foglalhat.

A Hallgatói Szolgáltató Iroda weboldalán, a https://u-szeged.hu/hszi/hirek linken tájékozódhat, hogy a HSZI-n miként tudja kényelmesen, sorban állás nélkül intézni ügyeit.

 

Üdvözlettel:

SZTE Hallgatói Szolgáltató Iroda




2020.09.06.