21 éve foglalkozik kis és középvállalati ügyfélkör informatikai eszközparkjának felügyeletével, szervizelésével és fejlesztésével. Dinamikusan bővülő, fiatalos csapatunkba keresünk szegedi telephelyünkre új munkatársat, az részmunkaidős asszisztens/irodavezető munkakör betöltésére.
Feladatok:
• Cégünk munkájának adminisztratív támogatása
• Számlázás, könyvelés előkészítés, hivatalokkal történő ügyintézés, levelezés
• Pályázatos dokumentumok előkészítése
• Kapcsolattartás cégünk vásárlóival és beszállító partnereivel
• Bejövő/kimenő postai/futár küldemények kezelése
• Iratrendszerezés, szkennelés, iktatás, fénymásolás, lefűzések
• Vendégek fogadása/kiszolgálása
• Iroda zökkenőmentes működésének biztosítása, rendben tartása
• Kollégák napi munkájának segítése
Elvárások:
• Minimum középfokú végzettség
• Alapvető pénzügyi ismeretek
• Önálló munkavégzés, jó problémamegoldó képesség, jó kommunikációs készség, pozitív gondolkodásmód, kulturált megjelenés, talpraesett, kedves, segítőkész személyiség
• Microsoft irodai alkalmazások ismerete (Word, Excel, Outlook)
Egyéb információ:
• Munkakezdés: azonnal
• Munkavégzés helye: Szeged
• Munkaidő: 4 óra (rugalmas napi időbeosztás lehetősége)
Amit kínálunk:
• Dinamikus, fiatal csapat
• Barátságos munkakörnyezet
• Változatos, kihívásokkal teli feladatok
• Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség
• Hosszú távú, folyamatos munkavégzés
Jelentkezés módja:
Fényképes önéletrajzokat nettó fizetési igény megjelölésével (ezek hiányában személyes interjú sajnos nem lehetséges) az iroda@displaycomputer.hu email címre küldve várjuk.