A FrontEndART Szoftver Kft. szegedi csapatába Pénzügyi és HR ügyintéző munkakörben gyakornok munkatársat keres rész- vagy teljes munkaidős foglalkoztatás keretein belül (napi 4, 6 v. 8 h)
Főbb feladatok:
• Bejövő számlák kezelése
• Számítógépes belső rendszer (iktatóprogram) használata, adatok rögzítése
• Pályázatokkal kapcsolatos adminisztratív ügyintézés-munkaidő nyilvántartások kezelése
• Munkaidő nyilvántartások vezetése, ellenőrzése
• Egyéb adminisztratív feladatok, általános irodai asszisztencia (archiválás, dokumentumok lefűzése)
Az álláshoz tartozó fő elvárások:
• Legalább középfokú végzettség
• Jó szervező és adminisztrációs képesség, több feladat egyidejű kezelése
• Önálló munkavégzés, agilis személyiség
• Kiváló szóbeli és írásbeli tárgyalóképesség
• Magabiztos Excel és Word ismeret
• Pontos és precíz munkavégzés
• Terhelhetőség
Amit kínálunk:
• Versenyképes juttatási csomag
• Fiatalos csapat
• Barátságos, támogató közeg
Munkavégzés helye:
FrontEndART Szoftver Kft. székhelye: 6720 Szeged, Somogyi utca 19.
Jelentkezni lehet fényképes önéletrajz megküldésével: