Kényelmesebb, korszerűbb, gyorsabb, környezetkímélőbb elektronikus ügyintézésre alkalmas a Szegedi Tudományegyetem új szolgáltatása, mely ügyfélkapuként működik

A MODULO rendszer segítségével a hallgatók sorban állás nélkül, a nap 24 órájában, elektronikus dokumentumok segítségével intézhetik azon ügyeiket, amelyeket korábban csak papír alapon és személyesen tudtak bonyolítani.
A rendszert először a Természettudományi és Informatikai Kar próbálta ki előző félévben a Hallgatói Szolgáltató Iroda (HSZI) közreműködésével a hallgatói jogviszony igazolás kiadásánál: több mint 6000 igazolást adtak ki ezzel a módszerrel. Ehhez csatlakozott szeptemberben a Gazdaságtudományi Kar, ahol jelenleg az ETR (Egységes Tanulmányi Rendszer) hibabejelentés, a kreditátvitel (pl. ha egy hallgató teljesített egy kurzust az egyik képzési programban, akkor kérheti, hogy fogadják el ugyanazt egy másik képzési programban, és ne kelljen még egyszer vizsgáznia/beszámolnia) és a költségtérítés-mérséklés, valamint a halasztás igényelhető ebben a formában. Az űrlapokat a HSZI, a Tanulmányi Osztály, a Dékáni Hivatal, a Tanulmányi vagy a Kreditátviteli Bizottság elektronikus ügyintézés keretében tudja feldolgozni. A hallgatói adatokat a rendszer automatikusan kikeresi az ETR-ből, a döntések alapján pedig automatikusan jegyzi be azokat.