Lépéselőny a tanulásban - Coursera!


Mi a Coursera?
A Stanford Egyetem két professzora által alapított Coursera mára a világ legnagyobb online oktatási felületévé vált, ahol a legjobb és legismertebb egyetemek – például a Yale, a Michigani Egyetem – és olyan vállalatok, mint a Google vagy az IBM kínálnak képzéseket és kurzusokat.


A Szegedi Tudományegyetem 2020 márciusában kötött együttműködési megállapodást a Courserával. A Coursera for SZTE program keretein belül az egyetem hallgatói ingyen juthatnak hozzá az oldalon lévő kurzusok vagy képzések anyagaihoz és a teljesítést igazoló oklevelekhez.

 

Miért jó a Coursera?

Rugalmasan, saját időbeosztáshoz igazítva lehet tanulni a világ egyik legszélesebb tananyagkínálatából. Tanulj a saját tempódban, ütemezd a tanulnivalót, ahogy neked megfelelő, és sajátítsd el a tudást akár egészen rövid alkalmakon keresztül. Ha pedig egy kurzus nem tetszik, bármikor abba lehet hagyni.

Figyelemre méltó ismeretekre tehetsz szert, amelyek birtokában könnyebben végezheted el az egyetemet, és amelyek az önéletrajzodban is előkelő helyen szerepelhetnek.


A Coursera számokban (2020):

70 millió felhasználó

200 partneregyetem

50 vezető vállalat

2300 vállalati felhasználó partner

325 kormányzati felhasználó partner

13 millió európai tanuló

20 diplomaprogram

 

A legnépszerűbb témák 2020-ban:

  • kontaktkutatás
  • digitális marketing
  • projektmenedzsment
  • python programozás
  • szociálpszichológia
  • JavaScript
  • algoritmusok
  • grafikai dizájn
  • regresszióelemzés
  • adatszerkezetek

forrás: https://about.coursera.org/press/wp-content/uploads/2020/09/Coursera-Impact-Report-2020.pdf

Elindult az SZTE és Coursera első közös Professional Certificate képzése, a Facebook közösségi média marketing képzés

A Professional Certificate több Coursera-kurzusból álló képzési csomag, melynek elvégzése egy hosszabb, több hónapos folyamat, cserébe azonban azonnal használható képzettséget nyújt.

Neked szól ez a tanfolyam, ha

  • tudni akarod, hogyan működik a közösségi média,
  • érdekel, hogy mi alakítja a hírfolyamodat,
  • kíváncsi vagy, hogyan lehet jól kommunikálni ezeken a felületeken,
  • szívesen kezelnél online kampányokat,
  • látod magad junior közösségimédia-menedzserként.

A Facebook közösségi média marketing tanfolyam tananyagát a Facebook felügyeli, a képzést záró vizsga a vállalat oldalán zajlik, és a tudásodat Facebook-certificate igazolja, amely értékes kiegészítője bármelyik diplomának. Ráadásul ez a több kurzusból álló Coursera-képzés a Szegedi Tudományegyetem hallgatóinak ingyenes.


esza_felso

Számold ki a pontjaid!



Pontkalkulator_grafika

Nyiss a Jövőd Felé!







Hallgatóink mondták

Nemeth MelittaNémeth Melitta – TTIK, földrajz

Korábban már elkezdtem egy szakot, viszont úgy hozta az élet, hogy azt abbahagytam. Ezután elkezdtem dolgozni, és a munkám során jöttem rá, hogy a turizmus és a földrajz az, ami igazán érdekel. Így újra nekifutottam a tanulásnak, és felvételiztem a TTIK-ra, földrajz szakra. Szakiránynak a turizmust választottam. Itt végre úgy érzem, hogy a helyemen vagyok. Pozitívum, hogy habár kevesen vagyunk ezen a specializáción mégis elindították, így sokkal több idő jut egy-egy emberre az órákon.






Nagy_GergoNagy Gergő - BTK, szlavisztika-orosz, angol

Mindig is érdekeltek a külföldi Kultúrák, szerettem nyelveket tanulni. Azért választottam a BTK szlavisztika-orosz szakirányát, mert a Szegedi Tudományegyetem híres külföldi pályázati lehetőségeiről (például Erasmus-program), ahol kamatoztathatom az itt megszerzett tudást. Tehát a gyakorlatomat akár külföldön is eltölthetem. Ráadásul az orosz mellé második évtől lehetőségem nyílt felvenni az angol minort, amit szintén hasznosnak tartok a későbbi elhelyezkedésem szempontjából. A szegedi nyelv szak középpontjában a gyakorlat-orientáltság áll, ami igen fontos, ha valaki anyanyelvi szinten szeretne egy nyelvet elsajátítani.



További hallgatói vélemények >>>


Események

Rendezvénynaptár *