2022. október 3., hétfő

Szolgáltatás-Menedzsment Iroda

Az iroda feladatai közé tartozik a gazdálkodási informatikai rendszer folyamatos működésének biztosítása, közreműködés a gazdálkodási és adminisztrációs informatikai rendszerek ismétlődő, tömeges adatfeldolgozási, betöltési feladatainak elvégzésében, valamint a gazdasági és adminisztrációs munkafolyamatok webes támogatása, automatizálása, elektronikus ügyintézési megoldások fejlesztése, bevezetése és üzemeltetése.
Ugyancsak az iroda feladata a tanulmányi rendszer, a humánügyviteli rendszer, valamint a pályázat-nyilvántartó működésének támogatása és fejlesztési javaslatok megfogalmazása az Oktatási Igazgatósággal együttműködve.
Feladatunk még az elektronikus ügymenetek menedzselése a Moduloban, a már meglévő ügymenetek hatékonyságának növelése és a jelenleg analóg ügymenetek digitalizálása, vagy teljesen új ügymenetek kialakítása, valamint az egyetemi weboldal menedzselése és részvétel a weboldal tartalmának és kinézetének megújításában.

Az iroda egységei:

  • Gazdasági és Ügyviteli Informatikai Egység
  • Elektronikus Ügyintézési és Web Fejlesztési Egység
  • Desktop Menedzsment Szolgáltató Egység
  • Könyvtár-Informatikai és Adatgazdálkodási Egység