Az egyetemi SZMSZ 2017-ben elfogadott módosításának köszönhetően átalakult az informatikai szervezet. Az informatikai infrastruktúra, eszközpark és alkalmazási környezet egységes irányítása érdekében önálló igazgatóság jött létre, amely az Egyetem egészére kiterjedő hatáskörrel és felelősséggel látja el feladatait. Az Informatikai és Szolgáltatási Igazgatóság (ISZI) az Egyetem informatikai szolgáltató szervezete, amely tevékenysége során ellátja az Egyetem szervezeti egységeinek működésével összefüggő, informatikai és telekommunikációs üzemeltetési, fejlesztési és szolgáltatási feladatokat, irányítja és felügyeli az ilyen tevékenységgel foglalkozó szervezeti egységek, munkatársak tevékenységét. Ennek keretében biztosítja az egyetemi hálózat, a kliens gépek, a központi szerverek és rendszerek működtetését, a felhasználók adminisztrációját, felügyeletét, koordinálja az Egyetem informatikai fejlesztéseit, valamint informatikai stratégiája kialakítását. Tevékenységét az Egyetem egészére kiterjedő hatáskörrel végzi, azaz a Klinikai Központ és minden decentralizált szervezeti egység feladataiért is felelősséget visel. A Szegedi Tudományegyetem vezetése elkötelezett az Egyetem működési folyamatainak digitalizálásában, az azt támogató intézményi fejlesztésekben. Az elmúlt időszakban több területen megteremtettük a feltételét ilyen innovatív, a működést támogató digitális szolgáltatások bevezetésének. A fejlesztési programok között kiemelt helyen szerepel az Egyetem dolgozói által használható, önkiszolgáló HR rendszer bevezetése. A NEXON rendszer funkcióinak bővítése megkönnyíti a HR, bér és munkaügyi ügyintézést, és egyszerre biztosítja a bér ügyintézéssel kapcsolatos adatok, folyamatok transzparenciáját, a személyes adatok védelmét, valamint a munkáltatói jogkörök gyakorlásához szükséges információk elérhetőségét. A fejlesztés lehetőséget teremt az elektronikus bérjegyzék bevezetésére és alkalmazására, amely támogatja a Zöld Egyetem programban megfogalmazott fenntarthatósági és környezetvédelmi célkitűzéseket. Az új szolgáltatásokat tartalmazó NEXON PORT modul éles bevezetése 2019. december 2-től indult. A fejlesztési program részeként további modulok bevezetését is tervezzük, amelyek segítik többek között a munkaidő beosztást, a munkaidő-gazdálkodást, adatváltozás bejelentést, igazolások kiadását, és további elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat biztosítanak az Ön számára. |
Friss hírek2022
2022. december 23.
2022. november 29.
2022. szeptember 15.
2022. augusztus 19.
2022. június 21.
2022. június 13.
|