Bezár
Gyakran Ismételt Kérdések

Gyakran Ismételt Kérdések

2022. június 21.
2 perc

1. Mi szükséges a laptopok átvételéhez?

A laptopok átvételéhez szükségesek az Ön személyes okmányai, valamint az Ön ún. SZTE-azonosítója (felhasználónév és jelszó).


2. Melyik jelszóval tudok belépni az eszközbe?

A notebookba történő bejelentkezés az Ön ún. SZTE-azonosítójával és jelszavával lehetséges. Ez pedagógusok esetében megegyezik a Coospace-hez, Nexon-hoz, Modulo-hoz használt felhasználónévvel és jelszóval. Diákok esetében ugyancsak az SZTE-azonosító és jelszó használata szükséges a belépéshez, ez megegyezik a diák EduCS-hez (edukációs Coospace) használt felhasználónevével és jelszavával.


3. Mit tegyek, ha nem tudom az SZTE-azonosítómat?

Ebben az esetben kérjük, hogy mind pedagógus, mind diák esetében az azonosito.igenyles@szte.hu e-mail címen jelezze az új SZTE-azonosító igényét. Az e-mailben kérjük, mellékelje teljes nevét, iskoláját, születési adatait, e-mail címét, valamint telefonszámát is.


4. Hogyan tudok a laptopra programokat telepíteni?

Programokat csak a gépek informatikai menedzselésére kijelölt rendszergazda kollégáink tudnak telepíteni. A laptopokat olyan programokkal láttuk el, amelyek a közoktatási intézmény előzetes igényei alapján az Ön eszközhasználati igényeinek a lehető legmegfelelőbbek. Amennyiben ezeken a programokon kívül újabbakra tart igényt, úgy kérjük, az ithelp@szte.hu e-mail címen jelezze azt, és kollégáink egyeztetése után távmenedzsment során tudják telepíteni a kért programot.


5. Szeretném feltelepíteni az xy programot, hogyan tehetem meg?

Lásd 4. kérdés


6. Ha bármi baja lesz a laptopnak, kinek kell jeleznem?

Amennyiben a laptop használata során rendellenes működést tapasztal, kérjük, hogy az informatikai menedzsment csapatunknak jelezze azt az ithelp@szte.hu e-mail címen. Kérjük, hogy az e-mailben, mellékeljen a problémáról minden olyan információt, amely kollégáinkat segíti a probléma lehető leggyorsabb elhárításában.


7. Elfelejtettem a jelszavam, hol igényelhetek újat?

Új jelszót e-mailben tud igényelni, ehhez az azonosito.igenyles@szte.hu e-mail címre szükséges levelet írnia. Kérjük, hogy a levélben mellékelje nevét, iskoláját, születési adatait, e-mail címét, valamint telefonszámát is.


8. A KRÉTA rendszerrel kapcsolatos kérdésem van, hová írhatok?

A KRÉTA rendszerrel kapcsolatos kérdéseket a support.kreta@szte.hu e-mail címre várjuk.


További kérdés esetén kérjük, keresse bizalommal kollégáinkat az ithelp@szte.hu e-mailes elérhetőségen!

Kapcsolódó hírek