Hallgatói jogviszony-igazolás a Modulo rendszerén keresztül igényelhető.
Az igazolás igénylése során meg kell adni az igazolás kérésének okát (készletből választható), az átvétel módját, amely lehet személyes vagy postai kiküldés, utóbbi esetben pedig a postázási címet is. A postázási cím alapesetben a Neptunban szereplő állandó lakcím, amely azonban tetszőlegesen módosítható.
A szükséges adatok megadása után a kiadásra kerülő igazolás adatai ellenőrizhetők az igazolás megtekintése funkcióval. Amennyiben az azon szereplő adatok hiányosak vagy hibásak, javításukat az illetékes Tanulmányi Osztályon kezdeményezheti.
A Tanulmányi Osztályok által jóváhagyott, személyes átvételre kért jogviszony-igazolások minden munkanapon nyomtatásra kerülnek. A Moduloban ellenőrizhető az igénylések állapota: a kiadva állapotban lévő jogviszony-igazolások átvételére van lehetőség az ügyfélszolgálaton.
A postai kiküldéssel kért igazolásokat legkésőbb a jóváhagyást követő munkanapon postázzuk az igénylésben megadott postai címre.
Hallgatói jogviszony-igazolás igénylése