A HSZI ügyfélszolgálatán a városi tanulóbérlet és a matrica átvételén kívül minden ügytípus elektronikusan is intézhető.
Állandó diákigazolvány igénylés:
Az állandó diákigazolvány igénylésének menetéről a részletes tájékoztatónk elérhető a Diákigazolvány ügyintézés oldalon. A személyes ügyintézés szünetelése idején az igényléssel kapcsolatos kérdéseket a hszi@hszi.u-szeged.hu e-mail címre várjuk.
Az elektronikus igénylés beadható a Modulo felületén.
Hallgatói jogviszony-igazolás igénylés:
Hallgatói jogviszony-igazolás (iskolalátogatási igazolás) igényelhető a Modulo felületén. A jogviszonyigazolás igénylésének menetéről részletes tájékoztató olvasható a Jogviszony igazolás menüpontban.
Hallgatói befizetések:
A Neptun felületén a Pénzügyek/Befizetés menüpontban lehetősége van online bankkártyával történő fizetésre.
A befizetésekről további információ elérhető a Befizetések oldalon.
Pénzügyi igazolás ki- és befizetésekről:
Pénzügyi igazolás a hszi@hszi.u-szeged.hu email címen kérhető. Kérjük, az emailbe foglalja bele, hogy pontosan milyen időintervallumra vonatkozzon az igazolás!
TAJ megrendelő:
A kitöltött, szkennelt TAJ megrendelőket a hszi@hszi.u-szeged.hu email címre várjuk. A nyomtatványokat aláírás után szkennelt formában áll módunkban visszaküldeni.
Diákhitel bejegyzés:
A hitelesített szerződés bemutatása a Modulo felületén található Diákhitel2 bejelentő űrlapon lehetséges a pdf formátumú szerződés feltöltésével.
Számlaigénylés:
A számlaigénylő űrlap a Modulo felületén a Beadás/Hallgatói Szolgáltató Iroda (HSZI) menüpont alatt érhető el.
Bankszámlaszám, TAJ szám, adóazonosító jel bejelentése:
Adóazonosító jel, TAJ szám, valamint bankszámlaszám bejelentéséhez a Moduloban kell kitölteni az Adóazonosító jel, TAJ szám és bankszámla bejelentő űrlapot. Az űrlap feldolgozására és az adatok rögzítésére 72 órán belül kerül sor.
További információ: GYIK