Tisztelt Hallgató!
A járványügyi helyzetre és az azzal kapcsolatban az Egyetem által meghirdetett intézkedésekre tekintettel, az Ön és hallgató társai, valamint munkatársaink védelme érdekében szeretnénk a legszükségesebbre csökkenteni a személyes kontaktusok számát a Hallgatói Szolgáltató Irodán.
Ezért 2020. szeptember 7-től bővítettük az elektronikusan, személyes megjelenés nélkül intézhető ügyek körét. Ezzel együtt minden olyan ügyben, ahol az elektronikus ügyintézés nem megoldható, előzetes időpont foglalással lehetséges a személyes ügyintézés!
Előzetes időpont foglalás szükséges a félévkezdési bérlet átvételhez, állandó diákigazolvány érvényesítéshez is, időpontot a https://u-szeged.hu/iszi/modulo/idopontfoglalas-hszi linken foglalhat.
A Hallgatói Szolgáltató Iroda weboldalán, a https://u-szeged.hu/hszi/hirek linken tájékozódhat, hogy a HSZI-n miként tudja kényelmesen, sorban állás nélkül intézni ügyeit.
Üdvözlettel:
SZTE Hallgatói Szolgáltató Iroda
2020.09.06.