Kedves Elsőéves Hallgató!
Engedje meg, hogy köszöntsük Önt az egyetemi polgárok körében, gratulálva a sikeres felvételihez. A felvételről szóló döntés a 2024/2025. tanév II. félévére szól, a hallgatói jogviszonya pedig az Egyetemre történő beiratkozással jön létre. A beiratkozás a Hallgatói Szolgáltató Iroda (HSZI) és az Oktatási Igazgatóság közös szervezésében, központilag kerül megrendezésre a Szegedi Tudományegyetem (SZTE) hallgatói számára a Hallgatói Szolgáltató Irodán, 2025. február 10. (hétfő) – 2025. február 14. (péntek) között. (Helyszín: József Attila Tanulmányi és Információs Központ, Szeged, Ady tér 10.)
A központi beiratkozás célja, hogy a hallgatói jogviszony létrejöttéhez szükséges adategyeztetés, szerződéskötés, nyilatkozattétel és egyéb, kötelező adminisztrációs tevékenységek a lehető leggyorsabban, egy helyen és egy időben történjenek meg, hogy Ön ezt követően minden idejét a tanulmányaira fordíthassa.Neptun, CooSpace, Modulo belépés
A felvételi döntést követően 2025. január 27-ig a felvett hallgatóink számára az Oktatási Igazgatóság e-mailben megküldi a Neptun, CooSpace és Modulo használatához szükséges felhasználói azonosítót és jelszót. A Neptun, CooSpace és Modulo rendszerbe ezek segítségével tud belépni.
Modulo adategyeztető űrlap kitöltése
Azért, hogy a beiratkozás valóban rövid időt vegyen igénybe, a kapcsolódó és kötelező adategyeztetést a Modulo adategyeztető űrlapon előre elvégezzük. Kérjük, lépjen be a Modulo rendszerbe, és töltse ki az Adategyeztető űrlapot 2025. január 28. – február 7. között! Az űrlapon kért adatok ellenőrzéséhez szkennelje be, és csatolja az igazoló okmányokat, dokumentumokat. Amennyiben az űrlap adataival kapcsolatban bármilyen javítás szükséges, vagy észrevételünk, kérdésünk van, azt e-mailben jelezni fogjuk Önnek.
Időpontfoglalás a Moduloban
A beiratkozásra 2025. február 10. (hétfő) – 2025. február 14. (péntek) között van lehetősége a Szegedi Tudományegyetem hallgatóinak. Időpontfoglalására az adategyeztető űrlap kitöltését követően lesz lehetősége, szintén a Moduloban. Kérjük, hogy a beiratkozás időpontját a kar által szervezett programok időpontjához igazítva szíveskedjék kiválasztani.
Az időpontfoglalásáról kapott e-mailben egy QR kód fog szerepelni, amelyet a beiratkozás napján az érkezéskor be kell mutatni. A foglalt időpont ellenőrzése az érkezéskor a QR kód alapján fog történni.
A QR kód bemutatható okoseszköz kijelzőjén is, nem szükséges kinyomtatni azt.
Az Ön által foglalt időpontról e-mailben értesíteni fogjuk, kérjük, ebben az időpontban keresse fel a HSZI-t, és hozza magával beiratkozáshoz szükséges minden dokumentumának eredeti példányát! Felhívjuk figyelmét, hogy eredeti dokumentumok hiányában a beiratkozásra nincs mód! (A dokumentumok listáját a kari kiértesítő levélben találja.)
Kérjük, hogy az előzetesen foglalt időpontban szíveskedjék megjelenni ügyintézésre!
A beiratkozással, adategyeztetéssel vagy az űrlapok kitöltésével kapcsolatos kérdéseivel forduljon a Hallgatói Szolgáltató Iroda ügyfélszolgálati munkatársaihoz, akik munkanapokon 9-15 óra között készséggel segítenek Önnek.
A Hallgatói Szolgáltató Iroda ügyfélszolgálat telefonszáma: 62/ 54-4794
E-mail címe: hszi@hszi.u-szeged.hu
Weboldala: https://u-szeged.hu/hszi/iroda/kezdolap
Címe: SZTE HSZI 6722 Szeged, Ady tér 10. (Tanulmányi és Információs Központ)
Postacíme: 6701 Szeged, Pf. 1212.