Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2012  --  Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ
Ajánlattételi felhívás SZTE/2012/KB01278
A Szent-Györgyi Albert klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Emelt szinten létesítendő V. osztályú helikopter leszállópálya létesítési és használatba vételi engedélyezési eljárásában légügyi szakértői feladatok ellátása
2012. június 21.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2012/KB01278

Ajánlattételi határidő: 2012. június 29 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2012.07.30

A beszerzés rövid ismertetője:

A SZTE Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ Szeged, Semmelweis u. 6. sz. alatti telephelyén 82839-13/2009 számon 2009. november 19-én kapott építési engedélyt meglévő fekvőbeteg-ellátó gyógykezelő épület bővítésére és az épületbővítmény tetején mentőhelikopter leszállóhely kialakítására, mely engedély 2009. december 28-án jogerőre emelkedett. Az építési engedélyhez a Nemzeti Közlekedési Hatóság Légiközlekedési Igazgatósága LI/RT/NS/A/6500/3/2009 számon a szakhatósági hozzájárulását megadta. Az építési engedélyezési, majd a kiviteli terveket a KÖZTI Zrt. készítette. A kivitelezésre SZTE eredményes közbeszerzési eljárást folytatott le, az építés megkezdődött.

 

Az engedélyezés óta bekövetkezett jogszabályváltozás miatt a mentőhelikopter leszállóhelynek meg kell felelnie a 159/2010. (V.6.) Kormányrendelet 2.§ (1) e) szerinti emelt szinten létesítendő V. osztályú repülőtérnek. Ehhez SZTE-nek a rendelet 3.§ (3) b) szerinti létesítési engedélyt, majd a kivitelezés után a 3.§ (2) c) szerinti használatbavételi engedélyt kell megkérnie.

 

Ajánlattevő szakértői feladatai:

  • össze kell állítania a létesítési engedélyezési kérelemhez a rendelet 15-17. §-a szerinti dokumentációt (a szerződéskötést követő 30 napon belül)
  • el kell készítenie a légiközlekedési szakági tervfejezetet

· el kell készítenie a tűzvédelmi szakági tervfejezetet (kiviteli tervet nem!)

  • el kell végeznie a szükséges geodéziai méréseket
  • az építész és a kapcsolódó szakági tervezők részére légiközlekedési szakmai konzultációt és adatszolgáltatást kell biztosítania
  • le kell folytatnia a hatósági egyeztetéseket
  • össze kell állítania a használatba vételi engedély kérelemhez a rendelet 26. §-a szerinti dokumentációt (az építmény sikeres műszaki átadás-átvételi eljárását követő 30 napon belül)
  • el kell készítenie és be kell nyújtania az esetlegesen hatóság által előírt hiánypótlást.

 

A létesítési engedélyezési dokumentáció elkészítéséhez Ajánlattevő részére a generáltervező KÖZTI Zrt. szolgáltatja a meglévő terveket (dwg formátumban), és ismert adatokat.

 

A használatba vételi engedélyezési dokumentációhoz a megvalósulási tervet 1 példány fénymásolatban (aláírva) az építmény kivitelezője biztosítja.

 

Az ajánlati ár Ajánlattevő valamennyi díját és költségét magába foglaló egyösszegű prognosztizált nettó ár. Az ÁFA a mindenkor hatályos jogszabályok szerint kerül felszámolásra és megfizetésre.

 

Ajánlattevőnek (illetve Ajánlattevő személyes közreműködőinek) a szakértői tevékenység ellátásához a jogszabályokban meghatározott jogosultságokkal kell rendelkeznie. E jogosultságot az erről szóló dokumentumok másolatával (diplomamásolat, kamarai határozat, stb.) kell igazolnia.


Szerződéses időszak: A szerződéskötés időpontjától a használatba vételi engedély kiadásáig tartó időszak.


Projektmenedzser: Márkus Péter - tel.:06 62 545946



Letölthető állományok:
SO_jogeros_ep_engedely.pdf
közledési_hatóság.pdf
Megbízási szerződés műszaki szakértői tervezet 1 ver.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE SZAKK GH Logisztikai Osztály, 6725 Szeged, Semmelweis u. 8., személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető

varjasi.otto@med.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Molnár András, gép- és műszergazdálkodó SZTE KK Gazdasági Hivatal
Logisztikai Osztály, tel: +36 (62) 545-645, +36 (62) 544-000/5645, fax:

email: molnar.andras@med.u-szeged.hu

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: UVATERV Út-, Vasúttervező Zrt.
Nyertes ajánlati ár: 1 540 000,-Ft+ÁFA