Az alábbiakban szeretnénk egy összefoglaló tájékoztatást adni az Egyetem érintett egységei, munkatársai részére azokról az információkról, amelyek a számlák kibocsátása, befogadása során adózási kérdéseket érintenek.
Attól függően, hogy mely vállalkozás milyen adózási módokat választ, különböző adatokat kell feltüntetnie az általa kibocsátott számlákon. A számlát befogadónak figyelni kell ezekre, mert számos esetben ez azt jelenti, hogy neki is van valamilyen tennivalója az adóelszámolás területén és nemcsak az a feladata, hogy a kapott számlát kifizesse.
A SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy az árubeszerzési illetve szolgáltatás beszerzési igényekhez kapcsolódóan 2017. március 1-től új igénylőlapokat és teljesítés igazolás formanyomtatványt vezet be, mely nyomtatványok honlapunkon a „GSZ / Beszerzési és Szolgáltatási Iroda / Dokumentumtár / Nyomtatványok” menüpont alatt mindenki számára elérhetők.
A hatályba lépés dátumától a beszerzési igényeket csak a helyesen kitöltött új igénylőlapok megküldése esetén tudjuk befogadni.
A dokumentumok ide kattintva tölthetők le.