SZTE GF friss hírek

[1] 2 3 
Az SZTE Beszerzési Igazgatóság új épületbe költözött
2023. augusztus 23.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Beszerzési Igazgatóság – ezen belül is az Igazgatósági Titkárság, a Beszerzési/Szolgáltatási Iroda, Közbeszerzési Iroda, Klinikai Beszerzési Iroda valamint az Utazásszervezés - elköltözött a Szeged, Római krt. 21. szám alatti épületből.
A Beszerzési Igazgatóság új címe 2023. augusztus 21-től 6721 Szeged, Felső Tisza-part 16. I. emelet, ahol a költözést követően várhatóan 2023. augusztus 28-tól a szokott munkarend szerint működünk és munkatársaink az eddigi telefonszámokon elérhetőek lesznek.

A SZTE Beszerzési Igazgatóság tájékoztatója az év végén indítandó értékhatár alatti beszerzések rendjéről
2021. november 26.

A SZTE Beszerzési Igazgatóság tájékoztatja a SZTE valamennyi egységét, hogy az Igazgatóságunkra beérkezett Bruttó 2mft becsült érték alatti áru és szolgáltatás beszerzésre vonatkozó igényeket 2021. december 13-ig, illetve a Bruttó 2mft becsült érték feletti beszerzési igényeket 2021. december 06-ig tudjuk úgy befogadni, hogy annak feldolgozása – megrendelése - még várhatóan a tárgyévben megtörténjen.

Ezek a határidők azokra a beérkező igényekre vonatkoznak, melyek dokumentációja teljes és további egyeztetést nem igényel. A megadott határidők után beérkező igények feldolgozása várhatóan 2022 januárjában történik, illetve a határidők után beérkező és még decemberben kiírásra kerülő nyílt ajánlattételi „WEBRA-s” eljárások bontására egységesen: 2022. január 03. után kerül sor.

A SZTE Beszerzési Igazgatóság tájékoztatója a fogyóanyagok (Gázok, gázkeverékek, szárazjég és reduktor szállítása) megváltozott szállítási rendjéről
2021. február 18.

A SZTE Beszerzési Igazgatóság tájékoztatja a SZTE valamennyi érintett egységét, hogy a Gázok, gázkeverékek, szárazjég és reduktor szállítására szerződött partnerünk (Messer Hungarogáz Kft) írásos értesítése értelmében a jelenlegi megváltozott jogszabályok és munkavédelmi követelmények szigorítása okán a továbbiakban kizárólag a hivatalos Megrendelésen megadott szállítási címre (utcai front bejáratig) vállalja a teljesítést (keretszerződésben foglaltaknak megfelelően). Amennyiben a felhasználási hely ettől eltér (alagsor, emelet stb.), akkor a palackok további biztonságos logisztikájáról az Igénylő/ Megrendelő köteles gondoskodni.

A SZTE Gazdasági Főigazgatóság tájékoztatása a közalkalmazotti bérek 2021. évi utalási rendjéről
2021. január 29.

A munkabérek számfejtését a Magyar Államkincstár a hónap utolsó munkanapján állítja elő, majd a kész utalási állományokat és azok bizonylatait elektronikusan átadja az Egyetem részére.

 

Az utalási állományok határidőben történő rendelkezésre állása esetén a munkabér kifizetése forintban, átutalással történik, úgy, hogy az legkésőbb a tárgyhót követő hónap 5. napján a munkavállaló lakossági folyószámláján jóváírásra kerüljön. Abban az esetben, ha ez a nap pihenőnapra vagy munkaszüneti napra esik, úgy a bérfizetés lehetőség szerint az ezt megelőző utolsó munkanapon, de legkésőbb az ezt követő munkanapon kerül teljesítésre.

Megbízási díjak, hóközi illetmények kifizetése a bérszámfejtés alapján a megadott bankszámlákra, átutalással történik.
A SZTE Beszerzési Igazgatóság tájékoztatója az év végén indítandó értékhatár alatti beszerzések rendjéről
2020. november 17.

A SZTE Beszerzési Igazgatóság tájékoztatja a SZTE valamennyi egységét, hogy az Igazgatóságunkra beérkezett Bruttó 2mft becsült érték alatti áru és szolgáltatás beszerzésre vonatkozó igényeket 2020. december 14-ig, illetve a Bruttó 2mft becsült érték feletti beszerzési igényeket 2020. december 07-ig tudjuk úgy befogadni, hogy annak feldolgozása – megrendelése - még várhatóan a tárgyévben megtörténjen.

 

Ezek a határidők azokra a beérkező igényekre vonatkoznak, melyek dokumentációja teljes és további egyeztetést nem igényel. A megadott határidők után beérkező igények feldolgozása várhatóan 2021 januárjában történik, illetve a határidők után beérkező és még decemberben kiírásra kerülő nyílt ajánlattételi „WEBRA-s” eljárások bontására egységesen: 2021. január 04. után kerül sor.

A SZTE Beszerzési Igazgatóság tájékoztatója az informatikai tárgyú beszerzési igények aktuális beszerzési rendjéről
2020. július 02.

A SZTE Beszerzési Igazgatóság tájékoztatja a SZTE valamennyi egységét, hogy az informatikai tárgyú beszerzési igényeket (ideértve a kommunikációs eszközök és szolgáltatások, információtechnológiai rendszerek, irodatechnikai berendezések termékkategóriák) az igénylési értékhatártól függetlenül az egyetemi egységeknek minden esetben az SZTE Informatikai és Szolgáltatási Igazgatóság (továbbiakban ISZI) felé kell továbbítani véleményezés/ jóváhagyás céljából a SZTE Közbeszerzési Szabályzatának mellékletében foglaltaknak megfelelően. Azon informatikai igényeket, melyeket nem az ISZI küld be közvetlenül a Beszerzési Igazgatóság felé a beszerzési folyamat elindítása érdekében, a Beszerzési Igazgatóság visszaküldi az igénylő egység részére.

A SZTE Beszerzési Igazgatóság tájékoztatója a fogyóanyagok megváltozott beszerzési rendjéről
2020. január 15.

A SZTE Beszerzési Igazgatóság tájékoztatja a SZTE valamennyi egységét, hogy 2020. február 1-től a fogyóanyag beszerzési igények benyújtási ütemezésére vonatkozóan változásokat vezet be.

Részletes tájékoztató anyag „Tájékoztató fogyóanyag beszerzések ütemezéséről_2020” címmel a következő linken érhető el: https://u-szeged.hu/gsz/korlevelek-kozlemenyek/aru-szolgaltatas
A SZTE Beszerzési Igazgatóság tájékoztatója az év végi intézményi munkaszünet előtt indítandó értékhatár alatti beszerzések rendjéről
2019. november 28.

A SZTE Beszerzési Igazgatóság tájékoztatja a SZTE valamennyi egységét, hogy az intézményi munkaszünet miatt (2019. december 23. (hétfő) – 2020. január 01. (szerda) között), az Igazgatóságunkra beérkezett Bruttó 2mft becsült érték alatti áru és szolgáltatás beszerzésre vonatkozó igényeket 2019. december 09-ig, illetve a Bruttó 2mft becsült érték feletti beszerzési igényeket 2019. december 04-ig tudjuk úgy befogadni, hogy annak feldolgozása – megrendelése - még várhatóan a tárgyévben megtörténjen, de Igazgatóságunk a tárgyévi pénzügyi teljesítésre garanciát nem tud vállalni.

 

Ezek a határidők azokra a beérkező igényekre vonatkoznak, melyek dokumentációja teljes és további egyeztetést nem igényel. A megadott határidők után beérkező igények feldolgozása 2020. januárjában történik, illetve a határidők után beérkező és még decemberben kiírásra kerülő nyílt ajánlattételi „WEBRA-s” eljárások bontására egységesen: 2020. január 02. után kerül sor.

A SZTE Beszerzési Igazgatóság tájékoztatója az írószer/irodaszer/irodai papíráru beszerzési rendjének változásáról
2019. augusztus 08.

A SZTE Beszerzési Igazgatóság tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy a kiemelt termékkörök esetében kötelezett a Központosított közbeszerzésen keresztül történő megrendelésre. A KEF (Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság) tájékoztatása szerint az „Irodai papírok papíráruk, író- és irodaszerek szállítása” tárgyú keretmegállapodások ismét életbe léptek.

A keretmegállapodás alapján a szerződésben található termékek közvetlen lehívással (kosárképzéssel) rendelhetők meg a Beszerzési Irodán keresztül, azonban az Igénylőknek előzetesen össze kell állítaniuk a beszerzési kosarat (a már ismert MODULO rendszerben) és a legkedvezőbb kosárértéket biztosító eladónak adható le a megrendelés.

További tájékoztató anyagok elérhetők a következő linken: http://www.u-szeged.hu/gsz/korlevelek-kozlemenyek/aru-szolgaltatas
A SZTE Beszerzési Igazgatóság tájékoztatója az irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek beszerzésével kapcsolatos változásokról
2019. április 26.

A SZTE Beszerzési Igazgatóság tájékoztatja a SZTE valamennyi egységét, hogy a „KM0101-0105PPAP16-os azonosítószámú, Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek szállítása” tárgyú konzorciumi keretmegállapodás 2019. április hónapban a keret elérése után lezárult. Az új konzorciumi keretmegállapodás megkötéséig és hatályba lépéséig ideiglenesen az Igazgatóság Beszerzési Irodája részéről lefolytatott nyílt ajánlattételi eljárás eredményeképpen megkötött keretszerződés alapján, a honlapunkon elérhető beszállítói listából valósulnak meg a beszerzések. Ebben az időszakban erre a termékkörre vonatkozóan, kérjük, hogy az igényeket NE a MODULO rendszeren keresztül küldjék be, hanem a honlapunkon elérhető „Igénylőlap anyag- eszköz beszerzéshez” formanyomtatvány kitöltésével.
Aktuális beszállítói lista elérhetősége:
http://www.u-szeged.hu/gsz/korlevelek-kozlemenyek/aru-szolgaltatas

A SZTE Beszerzési Igazgatóság tájékoztatója az év végi intézményi munkaszünet előtt indítandó értékhatár alatti beszerzések rendjéről
2018. november 23.

A SZTE Beszerzési Igazgatóság tájékoztatja a SZTE valamennyi egységét, hogy az intézményi munkaszünet miatt (2018. december 24. (hétfő) – 2019. január 1. (kedd) között), az Igazgatóságunkra beérkezett Bruttó 2mft becsült érték alatti áru és szolgáltatás beszerzésre vonatkozó igényeket 2018. december 10-ig, illetve a Bruttó 2mft becsült érték feletti beszerzési igényeket 2018. december 3-ig tudjuk úgy befogadni, hogy annak feldolgozása még várhatóan a tárgyévben megtörténjen.

 

Ezek a határidők azokra a beérkező igényekre vonatkoznak, melyek dokumentációja teljes és további egyeztetést nem igényel. A megadott határidők után beérkező igények feldolgozása 2019. januárjában történik, illetve a határidők után beérkező és még decemberben kiírásra kerülő nyílt ajánlattételi „WEBRA-s” eljárások bontására egységesen: 2019. január 2.-a után kerül sor.
A SZTE Beszerzési Igazgatóság tájékoztatója a 2018. július 24-től indított értékhatár alatti beszerzések – WEBRA eljárásrend – bontási rendjéről
2018. július 20.

A SZTE Beszerzési Igazgatóság tájékoztatja a SZTE valamennyi egységét, hogy az intézményi munkaszünet (2018. augusztus 6 – 2018. augusztus 20 között) miatt, 2018. július 24-tól az anyag- eszköz illetve szolgáltatás beszerzésére indított nyílt ajánlattételi „WEBRÁS” eljárások bontására egységesen 2018. augusztus 21.-én vagy 22.-én kerül sor.

A Beszerzési Igazgatóság új épületbe költözik
2018. május 27.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Beszerzési Igazgatóság – ezen belül is az Igazgatósági Titkárság, a Beszerzési/Szolgáltatási Iroda valamint a Közbeszerzési Iroda - elköltözik a Szentháromság utcai épületből.

A költözés miatt 2018. május 30. és 2018. június 5. között az irodák munkatársai nem lesznek folyamatosan elérhetőek.

A költözés után 2018. június 4-től a Szeged, Római krt. 21. (I. em.) szám alatt folytatjuk a munkánkat, ahol a szokott munkarend szerint működünk és munkatársaink az eddigi telefonszámokon továbbra is elérhetőek lesznek.

Kérjük, hogy lehetőség szerint a fenti időintervallumban belső postával indítandó igénylőlapjaik megküldését szüneteltessék, hogy azok biztosan célba érjenek.
A SZTE Beszerzési Igazgatóság tájékoztatója az év végi intézményi munkaszünet előtt indítandó értékhatár alatti beszerzések rendjéről
2017. december 01.

A SZTE Beszerzési Igazgatóság tájékoztatja a SZTE valamennyi egységét, hogy az intézményi munkaszünet (2017. december 23 – 2018. január 1. között) miatt, az Irodánkhoz beérkezett Bruttó 1mft becsült érték alatti áru és szolgáltatás beszerzésre vonatkozó igényeket 2017. december 11-ig, illetve a Bruttó 1mft becsült érték feletti beszerzési igényeket 2017. december 6-ig tudjuk úgy befogadni, hogy annak feldolgozása még várhatóan a tárgyévben megtörténjen.


Ezek a határidők azokra a beérkező igényekre vonatkoznak, melyek dokumentációja teljes és további egyeztetést nem igényel. A megadott határidők után beérkező igények feldolgozása 2018. januárjában történik, illetve a határidők után beérkező és még decemberben kiírásra kerülő nyílt ajánlattételi „WEBRA-s” eljárások bontására egységesen: 2018. január 2.-a után kerül sor.

A SZTE GF Munkaügyi és Személyi Juttatások Irodán 2017. november és december hónapokban az ügyfélfogadás részlegesen szünetel
2017. november 14.

Irodánk munkatársai a HR referensi rendszer bevezetése kapcsán a Jogi, Igazgatási és Humánpolitikai Főigazgatóság szervezésében az alább megjelölt időpontokban képzéseken vesznek részt, így az ügyfélszolgáltatás szünetel.


Képzések időpontjai:


2017.11.16, csütörtök: 12.30 - 16.00 óráig,

2017.11.17, péntek: 8.30 - 12.00 óráig,

2017.11.23, csütörtök: 10.00 - 16.00 óráig,

2017.11.30, csütörtök: 12.30 - 16.00 óráig,

2017.12.01, péntek: 8.30 - 12.00 óráig,

2017.12.07, csütörtök: 12.30 - 16.00 óráig,

2017.12.08, péntek: 8.30 - 12.00 óráig.


Megértésüket és türelmüket köszönjük.

A SZTE Beszerzési Igazgatóság tájékoztatja a honlapjának dokumentumtárában található „Általános szolgáltatások és díjaik” című dokumentum változásáról
2017. november 07.

A SZTE Beszerzési Igazgatóság tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy 2017. november 06-tól megváltozott az Igazgatóság honlapjának dokumentumtárában található „Általános szolgáltatások és díjaik” című dokumentum tartalma.

A módosítás a fénymásológépek eseti javítására vonatkozó eljárásrenddel és az „EU-s táblák és egyéb projekt nyilvánosságot szolgáló eszközök leszállítása, szükség szerint az azokhoz kapcsolódó nyomat grafikai tervezésével és legyártásával” tárgyban megkötött új szerződés főbb adataival és szerződéses áraival történő kiegészítést foglalja magába.


A dokumentum ide kattintva érhető el.

A SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda tájékoztatója a 2017. július 24-től indított értékhatár alatti beszerzések –WEBRA eljárásrend – bontási rendjéről
2017. július 12.

A SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda tájékoztatja a SZTE valamennyi egységét, hogy az intézményi munkaszünet (2017. augusztus 5. és 2017. augusztus 20. között) miatt, 2017. július 24-tól az anyag- eszköz illetve szolgáltatás beszerzésére indított nyílt ajánlattételi „WEBRÁS” eljárások bontására egységesen 2017. augusztus 22-én kerül sor.

A SZTE GI tájékoztatója a május havi munkabér utalásának időpontjáról
2017. május 19.

Tisztelt Egyetemi Polgárok!


Tájékoztatjuk Önöket, hogy a 2017. május havi munkabér az érintett személyek számlájára várhatóan 2017. június 6-án, kedden kerül jóváírásra.


A Magyar Államkincstár tájékoztatása alapján a május havi juttatások számfejtését úgy végzik, hogy az utalási állományokat legkorábban 2017. június 2-án (pénteken) kapják meg az intézmények. Ennek átutalásáról még aznap intézkedni fogunk, azonban a jóváírás munkaszüneti és bankszünnapra tekintettel várhatóan csak a következő munkanapon, 2017. június 6-án történik meg a dolgozók számláján.
2017. március 07.

Az alábbiakban szeretnénk egy összefoglaló tájékoztatást adni az Egyetem érintett egységei, munkatársai részére azokról az információkról, amelyek a számlák kibocsátása, befogadása során adózási kérdéseket érintenek.

Attól függően, hogy mely vállalkozás milyen adózási módokat választ, különböző adatokat kell feltüntetnie az általa kibocsátott számlákon. A számlát befogadónak figyelni kell ezekre, mert számos esetben ez azt jelenti, hogy neki is van valamilyen tennivalója az adóelszámolás területén és nemcsak az a feladata, hogy a kapott számlát kifizesse.

A SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda tájékoztatója a 2017. március 1-től használatos új igénylőlap és teljesítés igazolás nyomtatványok bevezetéséről
2017. március 02.

A SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy az árubeszerzési illetve szolgáltatás beszerzési igényekhez kapcsolódóan 2017. március 1-től új igénylőlapokat és teljesítés igazolás formanyomtatványt vezet be, mely nyomtatványok honlapunkon a „GSZ / Beszerzési és Szolgáltatási Iroda / Dokumentumtár / Nyomtatványok” menüpont alatt mindenki számára elérhetők.

A hatályba lépés dátumától a beszerzési igényeket csak a helyesen kitöltött új igénylőlapok megküldése esetén tudjuk befogadni.


A dokumentumok ide kattintva tölthetők le.

2017. február 27.
2017. február 26.
A SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda tájékoztatója a 2017. február 1-től használatos új igénylőlapok bevezetéséről
2017. január 27.

A SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy az árubeszerzési illetve szolgáltatás beszerzési igényekhez kapcsolódóan 2017. február 1-től ÚJ IGÉNYLŐLAPOKAT vezet be, mely nyomtatványok „igenylolap_árubeszerzés LI_2017” illetve „igenylolap_szolgáltatás LI_2017„ címmel a honlapunkon a „GSZ / Beszerzési és Szolgáltatási Iroda / Dokumentumtár / Nyomtatványok” menüpont alatt mindenki számára elérhetők.

A hatályba lépés dátumától a beszerzési igényeket csak a helyesen kitöltött új igénylőlapok megküldése esetén tudjuk befogadni.


A dokumentumok ide kattintva tölthetők le.

2016. december 16.

Az Egyetemi Érdekegyeztető Tanács Munkáltatói és Munkavállalói Oldal képviselői közötti megállapodás alapján az arra jogosult közalkalmazottak Erzsébet utalvány juttatásban részesülnek, amelyek kiosztása 2016. december 19-től kezdődik.

A SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda tájékoztatója az év végi intézményi munkaszünet előtt indítandó értékhatár alatti beszerzések rendjéről
2016. november 25.

A SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda tájékoztatja a SZTE valamennyi egységét, hogy az intézményi munkaszünet (2016. december 27. és 2016. december 30 között) miatt, az Irodánkhoz beérkezett Nettó 1mft becsült érték alatti beszerzésre vonatkozó igényeket 2016. december 12-ig, illetve a Nettó 1mft becsült érték feletti beszerzési igényeket 2016. december 5-ig tudjuk úgy befogadni, hogy annak feldolgozása még várhatóan a tárgyévben megtörténjen. Ezek a határidők azokra a beérkező igényekre vonatkoznak, melyek dokumentációja teljes és további egyeztetést nem igényel. A megadott határidők után beérkező igények feldolgozása 2017. januárjában történik, illetve a határidők után beérkező és kiírásra kerülő nyílt ajánlattételi „WEBRA-s” eljárások bontására egységesen: 2017. január 2.-a után kerül sor.

A SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda tájékoztatója az Irodán keresztül rendelhető nyomdai termékek listájának és azokhoz kapcsoló nyomdai műveletek díjainak, valamint az „Általános szolgáltatások és díjaik” c. dokumentumnak a változásáról
2016. október 14.

A SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy 2016. október 13-tól megváltozott az Irodán keresztül rendelhető nyomdai termékek listája és a termékekhez kapcsolódó nyomdai műveletek díjai, valamint az „Általános szolgáltatások és díjaik” c. dokumentum tartalma. Az új dokumentumok a BSZI dokumentumtárában a http://www.u-szeged.hu/gsz/dokumentumtar-beszerzesi/korlevelek-kozlemenyek link alatt érhetőek el.

További tájékoztatás kérhető Kovács Emőkétől a +36 (62) 54-6628-as telefonszámon.
2016. szeptember 29.

A Gazdasági Igazgatóság Informatikai Irodája folyamatosan fejleszti, bővíti az általa nyújtott informatikai szolgáltatások körét. Ennek során szükségessé vált a kiszolgáló infrastruktúra részleges átszervezése, karbantartása. Az átszervezés érinti az összes kiszolgáló eszközt és azok hálózati kapcsolatait.

A SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda tájékoztatója a 2016. szeptember 1-től megváltozó írószer/irodaszer/irodai papíráru beszerzés rendjéről
2016. augusztus 25.

A SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy 2016. szeptember 1-től megváltozik az írószer/irodaszer/irodai papíráru beszerzés rendje, mivel Egyetemünk az állami normatívával lefedett termékkörök (kiemelt termékek) beszerzése esetén kötelezett a Központosított Közbeszerzésen (KEF portálon) keresztül történő megrendelésre. Az új beszerzési rendszerről, az igénylés menetéről tájékoztatás, útmutató található a SZTE GSZ 2016/5. számú főigazgatói körlevélben a http://www.u-szeged.hu/download.php?docID=58600 linken, valamint a BSZI dokumentum tárában http://www.u-szeged.hu/download.php?docID=59533 illetve http://www.u-szeged.hu/gsz/dokumentumtar-beszerzesi/korlevelek-kozlemenyek linkeken.

További tájékoztatás kérhető Szöllősy Ervin BSZI irodavezető-helyettestől, az 54-5034 telefonszámon.
Változás a SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda Dokumentumtárában
2016. július 28.

A SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy a 2016. augusztus 1-től hatályba lépő új SZTE Közbeszerzési Szabályzatban foglaltaknak megfelelően módosításra kerültek az eszköz, anyag, valamint szolgáltatás beszerzéshez szükséges „igenylolap_anyag- eszköz beszerzéshez _2016” illetve „igenylolap_szolgáltatás beszerzéshez_2016„ nyomtatványok, melyek feltöltve honlapunkon a „GSZ / Beszerzési és Szolgáltatási Iroda / Dokumentumtár / Nyomtatványok” menüpont alatt találhatók.

A hatályba lépés dátumától a beszerzési igényeket csak a kitöltött új igénylőlapok megküldése esetén tudjuk befogadni.

A dokumentumok ide kattintva tölthetők le.
2016. július 28.

Az SZTE GSZ Védelmi és Szállítási Iroda Foglalkozás Egészségügyi Szolgálat működése a nyári szabadság alatt 2016.08.28-ig szünetel.

A SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda tájékoztatója a 2016. július 26-tól indított értékhatár alatti beszerzések – WEBRA eljárásrend – bontási rendjéről
2016. július 20.

A SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda tájékoztatja a SZTE valamennyi egységét, hogy az intézményi munkaszünet (2016. augusztus 8. és 2016. augusztus 19. között) miatt, 2016. július 26-tól az anyag- eszköz illetve szolgáltatás beszerzésére indított nyílt ajánlattételi „WEBRÁS” eljárások bontására egységesen 2016. augusztus 22-én kerül sor.

Megújul a Gazdasági Szervezet honlapja
2016. május 12.

A szervezeti átalakításokkal párhuzamosan tartalmában és megjelenésében is megújul a Gazdasági Szervezet honlapja.

Az átalakítás és a grafikai megújítás 2016. május 13-20. között történik, ebben az időszakban előfordulhatnak kisebb-nagyobb kiesések az oldal működésében, amelyért előre is elnézését kérünk.

Reméljük az átállást követően egy korszerűbb és informatívabb weboldallal mutatkozhatunk be az egyetemi és külsős partnereink felé.

 

GSZ Rendszerüzemeltetési Csoport

A SZTE Logisztikai Beszerzési Iroda tájékoztatója a Központi Raktár disztribúciós feladatainak ellátásával kapcsolatos változásról
2016. március 07.

A SZTE Logisztikai Beszerzési Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy a Központi Raktár disztribúciós feladatainak ellátását a következő 2 évben (átadás/átvétel következtében) a Master Clean Plus Kft fogja végezni. A megjelölt kontaktszemély: Szabó László, aki munkanapokon 8-16 óra között tartózkodik a raktárban. Elérhetőségek: egyetemi flotta szám: +36 /70/ 372-3422 illetve a Master Clean Plus Kft. telefonszám: +36 /20/ 264-4846 (Szabó László)

Változás a SZTE Logisztikai Beszerzési Iroda Dokumentumtárában
2016. január 28.

A SZTE Logisztikai Beszerzési Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy a honlapjának „Szervezeti egységeink / Logisztikai Beszerzési Iroda / Dokumentumtár / Körlevelek, közlemények” menüpontja alatt található „Logisztikai Beszerzési Iroda tendernyertes szállítói” táblázat módosult. Irodai fogyóanyagok termékkörben új egyetemi keretszerződések léptek hatályba, melyek aktuális terméktáblázatai feltöltésre kerültek.


A dokumentum ide kattintva tölthető le.

Változás a SZTE Logisztikai Beszerzési Iroda Dokumentumtárában
2016. január 19.

A SZTE Logisztikai Beszerzési Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy az SZTE Közbeszerzési Csoport kezdeményezésére módosításra került a minden értékhatár alatti beszerzési illetve értékhatár feletti közbeszerzési eljárás indításához kitöltendő „Igénylőlap beszerzési és közbeszerzési eljárás indításához 2016„ nyomtatvány, mely feltöltve honlapunkon a „Szervezeti egységeink / Logisztikai Beszerzési Iroda / Dokumentumtár / Nyomtatványok” menüpont alatt található.


A dokumentum ide kattintva tölthető le.

Változás a SZTE Szent Györgyi Albert Klinikai Központ Kórháza II. épület hívószámaiban
2015. december 17.

A SZTE Szent Györgyi Albert Klinikai Központ Kórháza II. épület (6724 Szeged, Kálvária sgt. 57.) hívószámai 2015.12.21-től megváltoznak.


Az új hívószámokat tartalmazó dokumentum ide kattintva tölthető le.
2015. december 07.

A Szegedi Tudományegyetem vezetése és az Érdekegyeztető Tanács közötti megállapodás alapján az arra jogosult munkavállalóknak jutatott Erzsébet utalványok kiosztása 2015. december 9-től kezdődik.

2015. december 02.

Tájékoztatjuk az egyetemi egységeket, hogy az új informatikai keretmegállapodások 2015. november 16-án hatályba léptek, ezekre megtörtént az igényfeladás, melyet a KEF az elmúlt héten jóváhagyott.

A SZTE Logisztikai Beszerzési Iroda tájékoztatója a 2015. december 7-től indított értékhatár alatti beszerzések – WEBRA nyílt ajánlattételi felhívások bontásirendjéről
2015. december 02.

A SZTE Logisztikai Beszerzési Iroda tájékoztatja a SZTE valamennyi egységét, hogy az intézményi munkaszünet (2015. december 24. és 2016. január 3 között) miatt, a 2015. december 07-től eszköz beszerzésére indított nyílt ajánlattételi „WEBRÁS” eljárások bontására egységesen: 2016. január 4-én kerül sor.

Változás a Létesítménygazdálkodási Igazgatóság, Vagyongazdálkodási Iroda Dokumentumtárában
2015. október 19.

A Vagyongazdálkodási Iroda Dokumentumtárában a Nyomtatványok/Ingó eszközgazdálkodás/Felesleges vagyontárgyak hasznosítása (Selejtezés) menü alatti Felesleges vagyontárgyak hasznosítási jegyzéke elnevezésű, valamint Selejtezési jegyzőkönyv elnevezésű nyomtatványok megváltoztak.

A nyomtatványok az iroda fent részletezett menüpontja alatt letölthetőek.
A SZTE Logisztikai Beszerzési Iroda tájékoztatója
2015. szeptember 25.

A SZTE Logisztikai Beszerzési Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy az „Értékhatár alatti beszerzési rendje” valamint annak 1. számú melléklete a „saját hatáskörben megvásárolható termékek tárgylistájával” a közelmúltban a beszerzési szabályok változásainak figyelembe vételével módosításra került, a dokumentumok az Iroda honlapján a dokumentumtár, körlevelek, közlemények menüpontja alatt elérhetők.

A SZTE Létesítménygazdálkodási Igazgatóság Szolgáltatás Szervezési Iroda Távközlés tájékoztatója a Vodafone hálózatfejlesztéséről
2015. szeptember 18.

A Vodafone hálózatfejlesztéséről szóló tájékoztató ide kattintva tölthető le.

A Szegedi Tudományegyetemen a felesleges vagyontárgyak hasznosítására és selejtezésére vonatkozóan új szabályzat került elfogadásra
2015. szeptember 04.

Elfogadásra került az SZTE Szenátusa részéről 2015. június 29. napján a Felesleges vagyontárgyak hasznosítására és selejtezésére („Selejtezési Szabályzat”) vonatkozó új szabályzat.

A korábbi szabályozáshoz képest, annak III.1.3. pontja tekintetében került módosításra. Az új szabályzat a folyamatban lévő ügyekre is vonatkozik.

A honlapon szereplő korábbi dokumentumok nem kerülnek módosításra.
A SZTE Logisztikai Beszerzési Iroda tájékoztatója a 2015. július 27-től indított értékhatár alatti beszerzések – WEBRA eljárásrend – bontási rendjéről
2015. július 21.

A SZTE Logisztikai Beszerzési Iroda tájékoztatja a SZTE valamennyi egységét, hogy az intézményi munkaszünet (2015. augusztus 8 -2015. augusztus 23-ig) miatt, a 2015. július 27-től eszköz beszerzésére indított nyílt ajánlattételi „WEBRÁS” eljárások bontására egységesen: 2015. augusztus 24-én kerül sor.

2015. július 16.

A SZTE Logisztikai Beszerzési Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy honlapjának „Körlevelek, közlemények” menüpontja alatt található „Logisztikai_Beszerzési_Iroda_tendernyertes_szállítói” táblázat módosult.

2015. július 15.

Tájékoztatjuk egyetemi egységeinket, hogy az informatikai eszközök beszerzésére szolgáló Központosított Közbeszerzés (KEF) ide vonatkozó keretmegállapodásának aktív időszaka 2015. 08. 26-án lejár.

2015. július 09.

A SZTE Vagyongazdálkodási Iroda Dokumentumtárában a "Felesleges vagyontárgyak hasznosítási jegyzéke", valamint a "Selejtezési jegyzőkönyv" elnevezésű nyomtatványok megváltoztak.

2015. július 02.

A SZTE Logisztikai Beszerzési Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy honlapjának „Körlevelek, közlemények” menüpontja alatt található „Logisztikai_Beszerzési_Iroda_tendernyertes_szállítói” táblázat módosult.

2015. június 09.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Kormányhivatal bővítése és felújítása miatt a Pályázatkezelői Iroda elköltözik a Rákóczi téri épületből.

2015. május 28.

A SZTE Szolgáltatás Szervezési Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy az Iroda honlapján a „Dokumentumtár”-on belül a „Nyomtatványok” menüpont alatt elérhető és letölthető „Igénylőlap beszerzési és közbeszerzési eljárásokhoz 2015” elnevezésű nyomtatvány módosult.

[1] 2 3