Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2024  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2024/PM13598
A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: A Szegedi Tudományegyetem szervezeti egységek tanszékek épületeiben üzemelő felvonók, mozgólépcsők, mozgássérült emelők a 146/2014. (V.5) Kormányrendelet szerinti kötelező biztonságtechnikai vizsgálatai 2024 évre
2024. január 10.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2024/PM13598

Ajánlattételi határidő: 2024. január 15 13:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2024. február 01.-től 2024. december 31.-ig

A beszerzés rövid ismertetője:
A beszerzés tárgya:

A Szegedi Tudományegyetem szervezeti egységek tanszékek épületeiben üzemelő felvonók, mozgólépcsők, mozgássérült emelők a 146/2014. (V.5) Kormányrendelet szerinti kötelező biztonságtechnikai vizsgálatai.

 

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2024. február 01.-től 2024. december 31.-ig

 

A beszerzés rövid ismertetése:

A Szegedi Tudományegyetem szervezeti egységek tanszékek épületeiben üzemelő felvonók, mozgólépcsők, mozgássérült emelők a 146/2014. (V.5) Kormányrendelet szerinti kötelező biztonságtechnikai vizsgálatai.

A kötelező műszaki biztonságtechnikai felülvizsgálatokat naptári évenként a 20 évnél nem régebbi vagy felújított berendezés esetében, valamint kisteherfelvonó esetében évente felváltva egy fővizsgálatot és egy ellenőrző vizsgálatot, egyébként félévenként felváltva egy fővizsgálatot és egy ellenőrző vizsgálatot kell elvégezni. A karbantartás megfelelőség ellenőrzését a 20 évnél régebbi felvonók esetén, évente 1 alkalommal kell elvégezni. A 20 évnél fiatalabb berendezéseken karbantartás megfelelőség ellenőrzési vizsgálatot nem kell végezni.

Az ellenőrzéseket a vonatkozó előírások figyelembevételével az érvényes szabványok alapján kell végezni.

A felülvizsgálatokra jogosult nyilvántartott szervezet a műszaki biztonságtechnikai felülvizsgálatok eredményét, havonta összesítve megküldi az Felügyeleti Hatóságnak, valamint az üzemeltetőnek. A vizsgálatokról készült jegyzőkönyvet az üzemeltető megbízottja igazolja le a vállalkozó ezután számlázhat az elvégzett vizsgálatok után. Dokumentálás céljából 1 eredeti vizsgálati jegyzőkönyv szükséges az üzemeltetőnek. A vizsgálatot végző ellenőr az összesített jegyzőkönyvek átadásakor szóban tájékoztatja az üzemeletetőt a berendezések állapotáról.

Szerződési feltételek:

A szerződés tartalmazza a 20 évnél fiatalabb felvonó berendezésen a fővizsgálatot a kiszállási díjat, a 20 évnél idősebb berendezéseknél pedig félévente 1-1 (fő-időszakos) vizsgálatot, a kiszállási díjat, valamint évente 1 karbantartás megfelelőségi vizsgálatot.

 

Alkalmassági feltétel a 146/2014. (V. 5.) Korm. rendelet a felvonókról, mozgólépcsőkről és mozgójárdákról szóló rendeletben foglaltak.

A pályázat beadásakor egyidejűleg csatolni kell a pályázati anyag mellé az alábbi igazolásokat, dokumentumokat:

1.) Igazolja, hogy 146/2014. (V.5) Kormány Rendelet szerint jogosult a kötelező vizsgálatok elvégzésére.

 

A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni, a kiadott költségvetési táblázat beárazásával együtt. A táblázatban lévő sárga mezőt minden esetben ki kell tölteni (0 Ft esetén is), egyébként az ajánlat érvénytelen):

 

2024 évi vizsgálatok árai mindösszesen:

nettó összeg:………………………..,- Ft

ÁFA 27%:………………………..…- Ft

Bruttó összeg:…………………...….,- Ft

 

A mindösszesen éves vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni. Kérjük, hogy ajánlatához kitöltve csatolja a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot is.


A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel. A megrendelő előleget nem fizet.

Letölthető állományok:
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
felolvasolap_mód.doc
felvonok_vizsgalatai_arazotabla_2024évre_mód.xlsx
felvonok_viszgalatai_2024 műszaki leírás_mód.docx
Vállalkozói szerződés-tervezet_szte_felvonok.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:


Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállakozási szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu).

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Sári Krisztián, Tel.: +62/545-646, +36-30/528-0409; E-mail: sari.krisztian@gmf.u-szeged.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Sári Krisztián, gépész műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Létesítményüzemeltetési és Gazdálkodási Iroda, tel: +36 (62) 545-646, +36 (62) 544-000/5646

email: sari.krisztian@gmf.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: ÉMI-TÜV SÜD KFT.
Nyertes ajánlati ár: 9 426 210,-Ft+ÁFA