Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2024  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2024/PM14074
A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE Semmelweis Ignác Kollégium épületében I-III. emeleti vizesblokk, Medicina, Női öltöző, Porta, Lépcsőház, II-III. emeleti tanuló és I. emeleti gépterem tisztasági festése
2024. szeptember 02.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2024/PM14074

Ajánlattételi határidő: 2024. szeptember 09 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: munkaterület átadástól számított 30 nap

A beszerzés rövid ismertetője:

Igény megnevezése: „SZTE Semmelweis Ignác Kollégium épületében I-III. emeleti vizesblokk, Medicina, Női öltöző, Porta, Lépcsőház, II-III. emeleti tanuló és I. emeleti gépterem tisztasági festése”

Munkaterület átadása: a szerződés aláírását követően

Befejezési határidő: munkaterület átadástól számított 30 nap

Helyszín: Szeged, Semmelweis u. 4.

 

Igény rövid szakmai leírása: kb. 1740 m2 festés javításokkal (10 %) fehér vagy színes kivitelben


Diszperzit festés falfelületen:

  • Előkészítő munkák: üvegfelületek, egyéb, nem festendő területek elválasztása, öntapadó szalaggal; zárak, nyílászáró szerkezetek kezelőszerveinek bevédése; szükséges helyeken vakolatjavítás, diszperziós falfesték lekaparása, a felület simítása, glettelése, a technológiára vonatkozó anyagokkal, eszközökkel, technológiai munkafolyamatokkal, megfelelő minőségű készítményekkel, sarkok, élek képzésével vagy legömbölyítésével.
  • Teljes falfelület alapozása,
  • Teljes falfelület 2x-i festése, diszperzit festékkel, a technológiára vonatkozó anyagokkal, eszközökkel, technológiai munkafolyamatokkal, I. oszt. minőségben, fehér vagy narancssárga színben.

 

Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy a festés a szerződéskötést követően azonnal megkezdhető, viszont a Kollégiumot lakni fogják a hallgatók, ennek figyelembevételével kérjük a munkálatokat elvégezni. A festést a vizesblokkokkal szükséges kezdeni, folytatása helyszíni egyeztetéssel történik.


Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy ajánlatukat a helyszín ismeretében kérjük megadni.

Az árazatlan költségvetésben az adatok tájékoztató jellegűek, helyszíni pontosítás szükséges.

Ajánlott a helyszíni bejáráson való részvétel!

A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni, illetve tételesen a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés kitöltésével és az ajánlathoz történő csatolásával. Kérjük, hogy ajánlatához kitöltve csatolja a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot is.

A vállalkozó a kiadott dokumentációt (műszaki leírást, költségvetést stb) és az építési helyszínt, szakkivitelezőtől elvárhatóan ellenőrzi, az ajánlata minden körülményre kiterjed, illetve alapját képező költségvetés kiadása esetén, a költségvetés beárazásánál ezen körülményeket figyelembe veszi, egyeztet, helybenhagy.

A munka nem építési engedély köteles.

A munkálatokat követően a rendeltetésszerű használat alapvető követelmény, minden egyéb utólagos beavatkozás nélkül.

A munkavégzésből adódó törmeléket, szemetet stb. vállalkozónak folyamatosan el kell szállítania a teljesítési helyszínről. A munka befejeztével a vállalkozó a területet tisztán, a munkálatokból származó por, kosz, szemét eltávolítása után adja át a területet.

A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, törmelékszállítás, finomtakarítás költségei).

A szakszerűtlen tevékenységből eredő károk Vállalkozót terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat Vállalkozónak az átadás napjáig meg kell szüntetni.

A kivitelezési munkát a Megrendelővel történő egyeztetés alapján kell végezni.

Szükséges dokumentumok:

  • Kivitelezői nyilatkozat
  • Beépített anyagok minőségi tanúsításai, műbizonylatai (rendszerint az ÉMI által kiadott okiratok, engedélyek, (Magyar nyelvű)

 

Helyszíni bejárás helye és időpontja:

SZTE Semmelweis Ignác Kollégium előcsarnok

2024. szeptember 4. (szerda) 9:00 óra

Helyszíni kapcsolattartó: Milihovszki Karolina, +36-30/554-9803

 

A helyszíni bejáráson részt vevők szakmai kérdéseiket a helyszíni bejárást követő 24 órán belül írásban tehetik fel, melyeket a Megrendelő 24 órán belül (munkanapokon) együttesen megválaszol és az ajánlati felhívásban publikál.

 

Amennyiben az Ajánlattevő nem él a helyszíni bejárás lehetőségével esetleges szakmai kérdéseit a kiírásban megjelölt kapcsolattartó(k) felé írásban az ajánlatételi felhívás első 5 munkanapos etapjában van lehetősége feltenni, melyeket a Megrendelő az ajánlati határidő lezárulását megelőző 24 órában együttesen válaszol meg.

 

A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni:

Nettó összeg:………………………..,- Ft

Nettó tartalékkeret (5%):…………………,- Ft

Tartalékkerettel növelt nettó ajánlati ár: …………………,- Ft

ÁFA összege (27%):……………..………,- Ft

Tartalékkerettel növelt bruttó ár:……………..………,- Ft

 

Vállalkozó kizárólag 1 db végszámlát nyújthat be.

Végszámla: A teljes Létesítmény befejezése, és átadása, a 191/2009.(IX.15.) Korm. rend. 33.§-ban meghatározott nyilatkozatok, dokumentumok, tanúsítványok, igazolások és útmutatók Megrendelő részére történő hiánytalan átadása után nyújtható be a teljesítésigazolásban szereplő – a fel nem használt pótmunka kerettel - csökkentett bruttó átalány vállalkozói díjra.

A számlák fizetési határideje 30 naptári nap.

Megrendelő előleget nem fizet.

Megrendelő előteljesítést elfogad.



Letölthető állományok:
Építési-Kivitelezési szerződés tervezet_Semmelweis Kollégium festés.pdf
Felolvasólap_tartalékkerettel_ÚJ.doc
Műszaki tartalom.doc
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
árazatlan költségvetés.xls
1.sz. mell_Alaprajzok.pdf

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a kiíráshoz csatolt szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: geller.eva@szte.hu).

 

Amennyiben a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés tartalmi elemeivel, illetve megadott mennyiségi adataival kapcsolatban kérdése merül föl, azt az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban jelezni az Ajánlatkérő részére (E-mail: geller.eva@szte.hu). Előzetes egyeztetés, jelzés hiányában az árazatlan költségvetés Ajánlatkérő részéről megadott igénytartalma nem módosítható!

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Milihovszki Karolina, Tel.: +36-30/554-9803 E-mail: milihovszki.karolina@gmf.u-szeged.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: geller.eva@szte.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, MI MBI irodavezető

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Milihovszki Karolina, építész muszaki ellenor SZTE Muszaki Igazgatóság Muszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 545-625, +36 (62) 544-000/5625

email: milihovszki.karolina@gmf.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Börcsök István e.v.
Nyertes ajánlati ár: 3 345 846,-Ft+ÁFA

szgep_230x154.png

Hírek, aktualitások *

Rendezvénynaptár *

  • Reklamációs időszak (kurzusteljesítésekkel, érdemjegyekkel)
    február 03. - február 20.
  • Szakdolgozat és diplomamunka téma és konzulens választás
    február 03. - február 21.
  • Versenyalapú (normál) kurzusfelvétel
    február 03. - február 23.
  • Szorgalmi időszak
    február 10. - május 24.
  • Szorgalmi időszak
    február 10. - május 24.

Címkefelhő

14. Őszi Kulturális Fesztivál  BTK  Diplomaosztó  Egyetemi Tavasz  Egyetemi Élet  Egyetemi élet  Esemény  Fókusz  Irodalom  JGYPK  Kulturális Iroda  Kultúra  Kutatók Éjszakája 2009  SZTE Kulturális Iroda  SZTE Kultúrális Iroda  Sport  Szabadegyetem  TIK  TTIK  ZMK