Teljesítés tervezett időpontja: munkaterület adástól számított 90 munkanap
A beszerzés rövid ismertetője: SZTE MGK V. épületben lévő fénycsőarmatúrák korszerűsítése LED-es világításra és helyenként LED panel felszerelése
A beszerzési eljáráshoz szükséges egyéb információk:
-fokozott balestvédelmi szabályok betartása (állvány)
-részajánlat a teljes felelősségvállalás miatt nem adható be
-vállaljon minimum 12 hónap teljeskörű garanciát
-fogadja el a 30 napos fizetési határidőt
-kivitelezői nyilatkozat kiállítása
-fénymérési jegyzőkönyv elkészítése
-kizárólag vibrálásmentes, számítógépes környezetben használható lámpatestek kerülhetnek felszerelésre (megrendelővel egyeztetve)
-a bontott lámpatestek és fénycsövek elszállítása, hulladék kezelése
Szükséges mennyiségek:
- 1.sz. melléklet szerint
- Kábelek, segédanyagok
Általános elektromos előírások:
A kivitelezés során figyelembe kell venni, hogy a munkavégzés működő közösségi épületben történik!
A berendezési tárgyak bevédéséről a Vállalkozónak kell gondoskodnia!
A munkavégzésből adódó bontott anyagot a Vállalkozónak folyamatosan el kell szállítania a munkaterületről. A közlekedési útvonalakat folyamatosan tisztán kell tartani!
A vállalkozók az átadott műszaki leírások, az árazatlan költségvetések és a helyszíni felmérés alapján határozhatják meg a végzendő munkák mennyiségét. Ezt követően nincs mód észre vételezésre.
A munkavégzésből adódó törmeléket, szemetet stb. vállalkozónak folyamatosan el kell szállítania a teljesítési helyszínről. A műszaki átadás-átvétel feltétele többek között, hogy a Vállalkozó a keletkezett építési és bontási hulladékot lerakóhelyi átvételét bizonyító szállítólevelek másolatát, továbbá az ártalmatlanításra, újra hasznosításra való átvételt igazolja. A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget abban az esetben is, ha a költségvetés tételeinél nem szerepel, de a megvalósításhoz elengedhetetlenül szükséges (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, közterület-használati díjak, törmelékszállítás, ideiglenes melléklétesítmények, finomtakarítás költségei, tervekben, engedélyekben szereplő előírásokat). A szakszerűtlen kivitelezési tevékenységből eredő károk Vállalkozót terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat Vállalkozónak az átadás napjáig meg kell szüntetni. A kivitelezés (szerelés, üzembe helyezés) során a munka jellegének megfelelő általános szerelési munkavédelmi utasításban előírtakat be kell tartani. Az elektromos szerelést a jelenleg érvényben lévő szabványok, és rendeletek szerint kell kivitelezni. A szabványos szerelésről és a megfelelő dokumentáltságról a felelős műszaki vezető gondoskodjon. Minden újonnan felszerelésre kerülő elektromos berendezés felszerelés előtt a pontos helyét is a felhasználó határozza meg. A helyszíni bejáráson elhangzott műszaki információk az elvégzendő munka részének kell tekinteni, elvégzendő feladatként.
A kivitelezési munka nem építési engedély köteles tevékenység.
Az ideiglenes áramvételezési helyről érintésvédelmi jegyzőkönyvet kell készíteni melyet a munkaterületen kell tartani!
A műszaki átadáshoz a következő dokumentációk szükségesek:
-Készre jelentési nyilatkozat: A készre jelentési nyilatkozatot szóban vagy levél formájában küldi el a fővállalkozó a megrendelőnek. A folyamat elindítható szóbeli megállapodás esetén is (a Ptk. szerint), viszont ennek körülményes bizonyíthatósága (tanúk) miatt az írásbeliség a javasolt eljárás.
-Beépített anyagok teljesítménynyilatkozatai, minőségi tanúsításai, műbizonylatai (magyar nyelvű)
-Kivitelezői szabványossági nyilatkozat (alkalmazott szabványok feltüntetésével)
-Dokumentáció elkészítése 2 pld. papír alapon és 1pld. elektronikusan (email)
-Munkafolyamatok fényképes dokumentálása
-Garanciajegyek
Az ajánlattételi felhíváshoz csatolt Egyéni Vállalkozó ajánlattevő esetén kiálltandó nyilatkozat kitöltésére kizárólag az egyéni vállalkozó ajánlattevők kötelesek!
A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni. Kérjük, hogy ajánlatához kitöltve csatolja a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot is.
Az érvényes ajánlattételhez nem kötelező a helyszíni bejárás, azonban Ajánlatkérő arra lehetőséget biztosít, amelynek időpontját előre egyeztetni szükséges az alábbi kapcsolattartóval:
Helyszín: 6800 Hódmezővásárhely, Andrássy út 15. porta
Helyszíni bejárás egyeztetése: Hulmann Ferenc, Tel.: +36 30/174-6978
A helyszíni bejáráson részt vevők szakmai kérdéseiket a helyszíni bejárást követő 24 órán belül írásban tehetik fel, melyeket a Megrendelő 24 órán belül (munkanapokon) együttesen megválaszol és az ajánlati felhívásban publikál.
Amennyiben az Ajánlattevő nem él a helyszíni bejárás lehetőségével esetleges szakmai kérdéseit a kiírásban megjelölt kapcsolattartó(k) felé írásban az ajánlatételi felhívás első 5 munkanapos etapjában van lehetősége feltenni, melyeket a Megrendelő az ajánlati határidő lezárulását megelőző 24 órában együttesen válaszol meg.
A Vállalkozó 1db végszámlát nyújthat be a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.
A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel.
A megrendelő előleget nem fizet.
Ajánlattételnél lehetőség van zip , rar és egyéb tömörített fájlformátumban történő feltöltésre is. Illetve adott esetben egy Ajánlattevő több fájlt külön - külön (egyesével) is fel tud tölteni. Tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy a feltöltésekről nem kapnak automatikus választ.
Az ajánlattételi felhívás részét képezi a kiíráshoz kapcsolódó szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az első 3, illetve 5 napos ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: geller.eva@szte.hu).
Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:
Hulmann Ferenc, Tel.: +36 30/174-6978; E-mail: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu
Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: geller.eva@szte.hu) is feltétlen küldjék meg!
Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.
Nyertes ajánlattevő: Bertók és Társa Kft.
Nyertes ajánlati ár: 950 000,-Ft+ÁFA
14. Őszi Kulturális Fesztivál ,BTK ,Diplomaosztó ,Egyetemi Tavasz ,Egyetemi Élet ,Egyetemi élet ,Esemény ,Fókusz ,Irodalom ,JGYPK ,Kulturális Iroda ,Kultúra ,Kutatók Éjszakája 2009 ,SZTE Kulturális Iroda ,SZTE Kultúrális Iroda ,Sport ,Szabadegyetem ,TIK ,TTIK ,ZMK ,