Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2022  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2022/PM12599

Vállalkozói kérdésekre adott válaszokkal kiegészítve!

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE TIK épület elektromos rendszerének 36 hónapos időtartamra vonatkozó karbantartási és eseti javítási munkái
2022. október 04.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2022/PM12599

Ajánlattételi határidő: 2022. október 13 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: munkaterület adástól számított 36 hónap

A beszerzés rövid ismertetője:

FIGYELEM! Az eljárás Válallkozói kérdésekre adott válaszokkal kiegészítésre került, kérem ajánlattétel előtt mindenképpen tekintsék át a feltöltött dokumentumokat!


A beszerzés tárgya: SZTE József Attila Tanulmányi és Információs Központ (Szeged, Ady tér 10.) elektromos rendszerének karbantartási és eseti javítási munkái.

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: munkaterület adástól számított 36 hónap

 

A beszerzés rövid ismertetője:

SZTE József Attila Tanulmányi és Információs Központ (Szeged, Ady tér 10.) elektromos rendszerének 36 hónapos időtartamra vonatkozó karbantartási és eseti javítási munkái 1.sz. melléklet szerint

 

Műszaki leírás:

  • A nyertes ajánlatadónak feladata lesz a karbantartás, és a bejelentések által tapasztalt meghibásodott alkatrészek beszerzése, beszerelése, és komplett beüzemelése.
  • A karbantartó a megrendelővel előre egyeztetett, és a megrendelő által megrendelt alkatrészek, eszközök esetén anyagár kiszámlázására jogosult.
  • A nyertes pályázónak feladata előzetes árajánlat megtétele az áramkiépítések elvégzéséről (ideiglenes elektromos elosztó szekrények telepítése, bontása) és az Átriumban található kandeláberek ki-és visszaszereléséről. Az árajánlatnak tartalmaznia kell a munkadíjat, valamint az elosztó szekrények beszállításának, telepítésének, elszállításának a díját.

 

Ajánlati és alkalmassági feltételek:

  • A pályázati nyertes felé elvárás a folyamatban levő javítási munkák átvállalása ugyanilyen magas színvonalon történő kivitelezés mellett.
  • Nyertes pályázó vállalja, hogy 24 órás telefonügyeletet biztosít az év minden napján, valamint vállalja a 24 órán belüli hibaelhárítást, indokolt esetben pedig a 8 órán belüli hibajavítást. Rendkívüli helyzetekben (pl. tűzriadó) elvárás az azonnali reagálás és a telefonhívást követően a helyszínen történő megjelenés.
  • Nyertes pályázóval szemben elvárás, hogy a leállások (pl.: szénszünet, nyári bezárás) alatt is folyamatosan elérhető legyen, biztosítsa a telefonos konzultációt, valamint a munkavégzést, karbantartások elvégzését ezekben az időszakokban is el kell látnia.
  • Minimum 2 db leinformálható karbantartási referenciahely megjelölése, karbantartási helyenként minimum évi nettó 1.000 000 Ft értékben.
  • Legalább 1 villamosmérnök munkatárs szakmai önéletrajza.
  • A nyertes pályázónak rendelkeznie kell Érintésvédelmi, Villámvédelmi, Tűzvédelmi szakvizsgával, valamint Tűzgátló tömítések beépítésére, felülvizsgálatára, karbantartására, javítására jogosító szakvizsgával. (ennek igazolását vagy arra vonatkozó nyilatkozattételét csatolja árajánlatához!)
  • A nyertes pályázó a karbantartási javítási munkálatok végzéséhez nem vonhat be alvállalkozókat. Akadályoztatás esetén (pl. betegség) másik, kioktatott személyt bevonhat annak az időtartamára, amíg az akadály fennáll. Ezt a megrendelővel írásban közölnie kell!
  • Pályázatot csak az nyújthat be, aki az SZTE TIK-ben, a személyes bejáráson, felmérésen részt vesz, és a helyszínt megtekinti.
  • A nyertes pályázó a karbantartási javítási munkálatok végzéséről Karbantartási naplót köteles vezetni és annak másolatát köteles a kiállított számlájához csatolni!

 

Az érvényes ajánlattétel feltétele a kiírásban meghatározott kötelező előzetes helyszíni bejáráson való részvétel, ahol a felmerülő szakmai kérdések is egyeztethetők!

Helyszíni bejárás helye és időpontja:

Helyszín: 6722 Szeged, Ady tér 10.

Időpont: 2022. október 6. (csütörtök), 14:00 óra

Kontaktszemély: Hulmann Ferenc, Tel.: +36-30/174-6978

Pótbejárás időpontja: 2022. október 10. (hétfő), 10:00 óra, találkozó az épület hátsó bejáratánál

 

További információ:

-Negyedévente egy számla nyújtható be, melynek feltétele a karbantartási napló műszaki ellenőr által leigazolt másolata.

- A karbantartást és ellenőrzést az 1. számú melléklet szerint kell elvégezni, melyet a karbantartási naplóban vezetni kell

 

Általános előírások:

Az ajánlatnak tartalmaznia kell a finomtakarítás költségeit is.

A kivitelezés során figyelembe kell venni, hogy a munkavégzés működő közösségi épületben történik!

A berendezési tárgyak bevédéséről a Vállalkozónak kell gondoskodnia!

A munkavégzésből adódó törmeléket a Vállalkozónak folyamatosan el kell szállítania a munkaterületről. A közlekedési útvonalakat folyamatosan tisztán kell tartani!

A vállalkozók az átadott műszaki leírások, az árazatlan költségvetések és a helyszíni felmérés alapján határozhatják meg a végzendő munkák mennyiségét. Ezt követően nincs mód észrevételezésre.

A munkavégzésből adódó törmeléket, szemetet stb. vállalkozónak folyamatosan el kell szállítania a teljesítési helyszínről. A műszaki átadás-átvétel feltétele többek között, hogy a Vállalkozó a keletkezett építési és bontási hulladékot lerakóhelyi átvételét bizonyító szállítólevelek másolatát, továbbá az ártalmatlanításra, újra hasznosításra való átvételt igazolja, az igazolást csatolja az építési napló mellékleteként. A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget abban az esetben is ha a költségvetés tételeinél nem szerepel, de a megvalósításhoz elengedhetetlenül szükséges (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, közterület-használati díjak, törmelékszállítás, ideiglenes melléklétesítmények, finomtakarítás költségei, tervekben, engedélyekben szereplő előírásokat). A szakszerűtlen kivitelezési tevékenységből eredő károk Vállalkozót terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat Vállalkozónak az átadás napjáig meg kell szüntetni. A kivitelezés (szerelés, üzembe helyezés) során a munka jellegének megfelelő általános szerelési munkavédelmi utasításban előírtakat be kell tartani. Az elektromos szerelést a jelenleg érvényben lévő szabványok, és rendeletek szerint kell kivitelezni. A szabványos szerelésről és a megfelelő dokumentáltságról a felelős műszaki vezető gondoskodjon. Minden újonnan felszerelésre kerülő elektromos berendezés felszerelés előtt a pontos helyét is a felhasználó határozza meg. A tervdokumentáció műszaki megoldásaitól eltérni csak a tervezővel és a beruházóval történt egyeztetés és építési naplóbejegyzés után lehetséges. A helyszíni bejáráson elhangzott műszaki információk az elvégzendő munka részének kell tekinteni, elvégzendő feladatként.

A kivitelezési munka nem építési engedély köteles tevékenység.

A munkákra a nyertes Vállalkozónak papír alapú karbantartási naplót kell nyitni és vezetni.

Amennyiben szükséges, az ideiglenes áramvételezési helyről érintésvédelmi jegyzőkönyvet az építési naplóhoz kell csatolni!

 

A Vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni.

Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot az ajánlatukhoz csatolni.

Figyelem! Ajánlatot kizárólag, a meghirdetett időpontban megtartott helyszíni bejáráson részt vett pályázók adhatnak!

 

A vállalkozó az elvégzett munkákról folyamatosan, negyedévente nyújthat be számlát a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.

A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel.

A megrendelő előleget nem fizet.



Letölthető állományok:
Vállalkozási szerződés-tervezet_TIK karbantartási szerződés_36 hó.doc
Műszaki Leírás SZTE TIK karbantartási szerződés 36 hónap.doc
Felolvasólap TIK karbantartási szerződés 36 hó.doc
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
1.sz. melléklet TIK karbantartási feladatok leírása és ütemezése.pdf
Kérdések és válaszok.docx
kerdesek_es_valaszok_kieg.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállalkozási szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: szenasi.orsolya@gmf.u-szeged.hu).

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Hulmann Ferenc, Tel.: +36-30/174-6978; E-mail: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: szenasi.orsolya@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Hulmann Ferenc, elektromos műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36-30/174-6978

email: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Electric Power Kft.
Nyertes ajánlati ár: 11 400 000,-Ft+ÁFA

DSC_136841_230x154.png

Hírek, aktualitások *

Rendezvénynaptár *

  • Reklamációs időszak (kurzusteljesítésekkel, érdemjegyekkel)
    február 03. - február 20.
  • Szakdolgozat és diplomamunka téma és konzulens választás
    február 03. - február 21.
  • Versenyalapú (normál) kurzusfelvétel
    február 03. - február 23.
  • Szorgalmi időszak
    február 10. - május 24.
  • Szorgalmi időszak
    február 10. - május 24.

Címkefelhő

14. Őszi Kulturális Fesztivál  BTK  Diplomaosztó  Egyetemi Tavasz  Egyetemi Élet  Egyetemi élet  Esemény  Fókusz  Irodalom  JGYPK  Kulturális Iroda  Kultúra  Kutatók Éjszakája 2009  SZTE Kulturális Iroda  SZTE Kultúrális Iroda  Sport  Szabadegyetem  TIK  TTIK  ZMK