Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2022  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2022/PM12599

Vállalkozói kérdésekre adott válaszokkal kiegészítve!

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE TIK épület elektromos rendszerének 36 hónapos időtartamra vonatkozó karbantartási és eseti javítási munkái
2022. október 04.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2022/PM12599

Ajánlattételi határidő: 2022. október 13 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: munkaterület adástól számított 36 hónap

A beszerzés rövid ismertetője:

FIGYELEM! Az eljárás Válallkozói kérdésekre adott válaszokkal kiegészítésre került, kérem ajánlattétel előtt mindenképpen tekintsék át a feltöltött dokumentumokat!


A beszerzés tárgya: SZTE József Attila Tanulmányi és Információs Központ (Szeged, Ady tér 10.) elektromos rendszerének karbantartási és eseti javítási munkái.

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: munkaterület adástól számított 36 hónap

 

A beszerzés rövid ismertetője:

SZTE József Attila Tanulmányi és Információs Központ (Szeged, Ady tér 10.) elektromos rendszerének 36 hónapos időtartamra vonatkozó karbantartási és eseti javítási munkái 1.sz. melléklet szerint

 

Műszaki leírás:

  • A nyertes ajánlatadónak feladata lesz a karbantartás, és a bejelentések által tapasztalt meghibásodott alkatrészek beszerzése, beszerelése, és komplett beüzemelése.
  • A karbantartó a megrendelővel előre egyeztetett, és a megrendelő által megrendelt alkatrészek, eszközök esetén anyagár kiszámlázására jogosult.
  • A nyertes pályázónak feladata előzetes árajánlat megtétele az áramkiépítések elvégzéséről (ideiglenes elektromos elosztó szekrények telepítése, bontása) és az Átriumban található kandeláberek ki-és visszaszereléséről. Az árajánlatnak tartalmaznia kell a munkadíjat, valamint az elosztó szekrények beszállításának, telepítésének, elszállításának a díját.

 

Ajánlati és alkalmassági feltételek:

  • A pályázati nyertes felé elvárás a folyamatban levő javítási munkák átvállalása ugyanilyen magas színvonalon történő kivitelezés mellett.
  • Nyertes pályázó vállalja, hogy 24 órás telefonügyeletet biztosít az év minden napján, valamint vállalja a 24 órán belüli hibaelhárítást, indokolt esetben pedig a 8 órán belüli hibajavítást. Rendkívüli helyzetekben (pl. tűzriadó) elvárás az azonnali reagálás és a telefonhívást követően a helyszínen történő megjelenés.
  • Nyertes pályázóval szemben elvárás, hogy a leállások (pl.: szénszünet, nyári bezárás) alatt is folyamatosan elérhető legyen, biztosítsa a telefonos konzultációt, valamint a munkavégzést, karbantartások elvégzését ezekben az időszakokban is el kell látnia.
  • Minimum 2 db leinformálható karbantartási referenciahely megjelölése, karbantartási helyenként minimum évi nettó 1.000 000 Ft értékben.
  • Legalább 1 villamosmérnök munkatárs szakmai önéletrajza.
  • A nyertes pályázónak rendelkeznie kell Érintésvédelmi, Villámvédelmi, Tűzvédelmi szakvizsgával, valamint Tűzgátló tömítések beépítésére, felülvizsgálatára, karbantartására, javítására jogosító szakvizsgával. (ennek igazolását vagy arra vonatkozó nyilatkozattételét csatolja árajánlatához!)
  • A nyertes pályázó a karbantartási javítási munkálatok végzéséhez nem vonhat be alvállalkozókat. Akadályoztatás esetén (pl. betegség) másik, kioktatott személyt bevonhat annak az időtartamára, amíg az akadály fennáll. Ezt a megrendelővel írásban közölnie kell!
  • Pályázatot csak az nyújthat be, aki az SZTE TIK-ben, a személyes bejáráson, felmérésen részt vesz, és a helyszínt megtekinti.
  • A nyertes pályázó a karbantartási javítási munkálatok végzéséről Karbantartási naplót köteles vezetni és annak másolatát köteles a kiállított számlájához csatolni!

 

Az érvényes ajánlattétel feltétele a kiírásban meghatározott kötelező előzetes helyszíni bejáráson való részvétel, ahol a felmerülő szakmai kérdések is egyeztethetők!

Helyszíni bejárás helye és időpontja:

Helyszín: 6722 Szeged, Ady tér 10.

Időpont: 2022. október 6. (csütörtök), 14:00 óra

Kontaktszemély: Hulmann Ferenc, Tel.: +36-30/174-6978

Pótbejárás időpontja: 2022. október 10. (hétfő), 10:00 óra, találkozó az épület hátsó bejáratánál

 

További információ:

-Negyedévente egy számla nyújtható be, melynek feltétele a karbantartási napló műszaki ellenőr által leigazolt másolata.

- A karbantartást és ellenőrzést az 1. számú melléklet szerint kell elvégezni, melyet a karbantartási naplóban vezetni kell

 

Általános előírások:

Az ajánlatnak tartalmaznia kell a finomtakarítás költségeit is.

A kivitelezés során figyelembe kell venni, hogy a munkavégzés működő közösségi épületben történik!

A berendezési tárgyak bevédéséről a Vállalkozónak kell gondoskodnia!

A munkavégzésből adódó törmeléket a Vállalkozónak folyamatosan el kell szállítania a munkaterületről. A közlekedési útvonalakat folyamatosan tisztán kell tartani!

A vállalkozók az átadott műszaki leírások, az árazatlan költségvetések és a helyszíni felmérés alapján határozhatják meg a végzendő munkák mennyiségét. Ezt követően nincs mód észrevételezésre.

A munkavégzésből adódó törmeléket, szemetet stb. vállalkozónak folyamatosan el kell szállítania a teljesítési helyszínről. A műszaki átadás-átvétel feltétele többek között, hogy a Vállalkozó a keletkezett építési és bontási hulladékot lerakóhelyi átvételét bizonyító szállítólevelek másolatát, továbbá az ártalmatlanításra, újra hasznosításra való átvételt igazolja, az igazolást csatolja az építési napló mellékleteként. A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget abban az esetben is ha a költségvetés tételeinél nem szerepel, de a megvalósításhoz elengedhetetlenül szükséges (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, közterület-használati díjak, törmelékszállítás, ideiglenes melléklétesítmények, finomtakarítás költségei, tervekben, engedélyekben szereplő előírásokat). A szakszerűtlen kivitelezési tevékenységből eredő károk Vállalkozót terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat Vállalkozónak az átadás napjáig meg kell szüntetni. A kivitelezés (szerelés, üzembe helyezés) során a munka jellegének megfelelő általános szerelési munkavédelmi utasításban előírtakat be kell tartani. Az elektromos szerelést a jelenleg érvényben lévő szabványok, és rendeletek szerint kell kivitelezni. A szabványos szerelésről és a megfelelő dokumentáltságról a felelős műszaki vezető gondoskodjon. Minden újonnan felszerelésre kerülő elektromos berendezés felszerelés előtt a pontos helyét is a felhasználó határozza meg. A tervdokumentáció műszaki megoldásaitól eltérni csak a tervezővel és a beruházóval történt egyeztetés és építési naplóbejegyzés után lehetséges. A helyszíni bejáráson elhangzott műszaki információk az elvégzendő munka részének kell tekinteni, elvégzendő feladatként.

A kivitelezési munka nem építési engedély köteles tevékenység.

A munkákra a nyertes Vállalkozónak papír alapú karbantartási naplót kell nyitni és vezetni.

Amennyiben szükséges, az ideiglenes áramvételezési helyről érintésvédelmi jegyzőkönyvet az építési naplóhoz kell csatolni!

 

A Vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni.

Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot az ajánlatukhoz csatolni.

Figyelem! Ajánlatot kizárólag, a meghirdetett időpontban megtartott helyszíni bejáráson részt vett pályázók adhatnak!

 

A vállalkozó az elvégzett munkákról folyamatosan, negyedévente nyújthat be számlát a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.

A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel.

A megrendelő előleget nem fizet.



Letölthető állományok:
Vállalkozási szerződés-tervezet_TIK karbantartási szerződés_36 hó.doc
Műszaki Leírás SZTE TIK karbantartási szerződés 36 hónap.doc
Felolvasólap TIK karbantartási szerződés 36 hó.doc
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
1.sz. melléklet TIK karbantartási feladatok leírása és ütemezése.pdf
Kérdések és válaszok.docx
kerdesek_es_valaszok_kieg.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállalkozási szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: szenasi.orsolya@gmf.u-szeged.hu).

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Hulmann Ferenc, Tel.: +36-30/174-6978; E-mail: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: szenasi.orsolya@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Hulmann Ferenc, elektromos műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36-30/174-6978

email: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Electric Power Kft.
Nyertes ajánlati ár: 11 400 000,-Ft+ÁFA

Készítő