Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2023  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PSZ13474
A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „SZTE JGYPK Dékáni Hivatal részére, 6725 Szeged, Hattyas u. 10. sz. alatti 2 épület közötti füvesítés, előzetes területrendezéssel együtt, utógondozás nélkül”
2023. november 06.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PSZ13474

Ajánlattételi határidő: 2023. november 09 09:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Felek a szerződést a szerződéskötés időpontjától számított 2023. november 30-ig tartó időszakra kötik.

A beszerzés rövid ismertetője:

A SZTE Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján, amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2 millió Forintot, érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.

 

A beszerzés rövid ismertetése:

 

SZTE JGYPK Dékáni Hivatal részére, 6725 Szeged, Hattyas u. 10. sz. alatti 2 épület közötti füvesítés, előzetes területrendezéssel együtt, utógondozás nélkül, az alábbiak szerint:

  • Helyszíni bejárás időpontja: 2023. november 07. 9:00 óra, SZTE JGYPK 6725 Szeged, Hattyas u. 10. sz. alatti épületek porta előtt. Figyelem! Az ajánlattétel feltétele a helyszíni bejáráson való részvétel, melyről jelenléti ív készül. A helyszíni bejáráson részt nem vett Ajánlattevők ajánlata automatikusan érvénytelenítésre kerül!
  • Füvesítendő terület nagysága megközelítőleg: 800 m2
  • Füvesítéshez biztosítandó elemek:
    • Komposzt , darált tőzeg megközelítőleg: 22000 kg
    • fűmag, megközelítőleg: 12 db 25 kg kiszerelésű zsák
    • speciális gyökereztető műtrágya, megközelítőleg: 2 db 25 kg kiszerelésű zsák
    • tuskómarás: 1 db
  • Elvárt feladatok:
    • a szükséges elemek beszerzése, kiszállítása
    • földmozgatás, tereprendezés
    • talajegyengetés
    • keletkező sitt, kevert föld rakodása, elszállítása lerakóhelyre


Letölthető állományok:
Felolvasólap.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét a mellékelt „Felolvasólap” beárazásával kérjük megadni.

 

Ajánlatkérő a mindösszesen bruttó díjakat fogja értékelni a bírálat során.

Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, az ajánlati árnak tartalmaznia kell minden a szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő költséget.

Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk.



További információk:

Fizetési feltételek: Vállalkozó teljesítésigazolást követően 1 db számla benyújtására jogosult, melyet Megrendelő a számla kézhezvételétől számított 30 napos fizetési határidővel, átutalással teljesít.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Nagy Ferenc, irodavezető SZTE JGYPK Dékáni Hivatal Gondnoki és Műszaki Iroda, tel: +36 (62) 546-062, +36 (62) 544-000/6062

email: nagyf@jgypk.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Zöldterület Kezelő Kft., 6756 Tiszasziget, József A. u. 24.
Nyertes ajánlati ár: 2 098 951,-Ft+ÁFA

DSC_3242_230x154.png

Hírek, aktualitások *

Rendezvénynaptár *

  • Reklamációs időszak (kurzusteljesítésekkel, érdemjegyekkel)
    február 03. - február 20.
  • Szakdolgozat és diplomamunka téma és konzulens választás
    február 03. - február 21.
  • Versenyalapú (normál) kurzusfelvétel
    február 03. - február 23.
  • Szorgalmi időszak
    február 10. - május 24.
  • Szorgalmi időszak
    február 10. - május 24.

Címkefelhő

14. Őszi Kulturális Fesztivál  BTK  Diplomaosztó  Egyetemi Tavasz  Egyetemi Élet  Egyetemi élet  Esemény  Fókusz  Irodalom  JGYPK  Kulturális Iroda  Kultúra  Kutatók Éjszakája 2009  SZTE Kulturális Iroda  SZTE Kultúrális Iroda  Sport  Szabadegyetem  TIK  TTIK  ZMK