2022. szeptember 20.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2022/PSZ12573
Ajánlattételi határidő: 2022. szeptember 29 12:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Kezdő dátum: szerződéskötéstől számítva. Teljesítés záró dátuma: 2022. december 31.
A beszerzés rövid ismertetője:
>>>FIGYELEM! A hosszabbítás során a specifikáció szakmai része nem módodsult, azonban a teljesítés kezdődátuma változott (a teljesítés a szerződéskötés dátumától indul) -- megértésüket ezúton is köszönjük. 2022 szeptember 23-án változtattam a szerződés teljesítésének időszakát.<<<<
Igénylő egység:
SZTE Stratégiai és Fejlesztési Főigazgatóság, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.
Számlázási cím:
Szegedi Tudományegyetem (SZTE), 6720 Szeged, Dugonics tér 13., Adószám: 19308650-2-06
A beszerzés tárgya:
a Proof of Concept Alap pályázaton belül a „Rotifer” projekthez kapcsolódó molekuláris biológiai (genomikai) transzkriptomok analízise a Rotimer felületen nevelt sejtkultúrákból szolgáltatás. A szolgáltatás speciális RNS- izolátumok bioinformatikai analíziséhez kapcsolódó minőségellenőrzés, könyvtárkészítés és szekvenálás.
A szolgáltatás ismertetése:
RNS minta izolálása és feldolgozása TRizol-ban (Ambion, Life technologies) felvett és fagyasztva (-72 °C) tárolt sejtkultúra mintákból. RNS szekvenálás: 75 bp read-hosszúság, átlagosan 15-20 M read/minta.
A feldolgozásra kerülő mintatípusok száma 7 db, amely 7 különböző sejttípust tartalmaz; 1 mintatípus tartalmaz nem kezelt kontroll és kezelt mintákat is, vagyis összesen 14 típusú minta lesz.
>>>>További részletek a specifikációban találhatók (a letölthető dokumentumok között). Kérem, alaposan tanulmányozzák át a specifikációt.<<<<
Szerződés időtartama:
Kezdő dátum: szerződéskötéstől számítva. Teljesítés záró dátuma: 2022. december 31.
Kifizetés: A teljesítés után teljesítésigazolás alapján 30 napon belül átutalással.
Szállítási cím: 6720 Szeged, Dugonics tér 13.
>>>>Kapcsolattartó (név, egység, email, telefon): Koppány Enikő, Innovációs Igazgatóság, koppany.eniko@szte.hu, +36 70 439 9993 és Dr. Datki Zsolt, datki.zsolt.laszlo@szte.hu ; +36 (62) 546-853. Kérjük, ha az eljárás alatt szakmai vagy eljárásrendi kérdésük van, akkor ezt a beszerzési ügyintéző részére is (nagy.zoltan@gmf.u-szeged.hu) küldjék meg, így eljárásrendileg is megfelelő tájékoztatást tudunk közvetíteni.<<<<
>>>>Bírálati szempont: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás és az ajánlattételi felhívásban megadott specifikáció maradéktalan teljesülése. Az ellenszolgáltatás összegét a mellékelt Felolvasólapon kötelező megadni -- köszönjük.<<<<
Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.
Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő költségre.
>>>>Az ajánlat minden esetben legyen cégszerűen aláírt!<<<<
Fizetési mód: A szolgáltatás díja átutalással, egy összegben kerül kifizetésre a számla kézhezvételétől számított 30 napon belüli fizetési határidővel, banki átutalással, az Intézet által igazolt teljesítést követően.
>>>>Ezt a specifikációt megtalálhatják a letölthető dokumentumok között is.<<<<
Letölthető állományok:
felolvasolap psz12573 -- modositott telj idoszak.docxspecifikacio psz12573 -- modositott telj idoszak.docxBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
További információk:
>>>>Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.<<<<
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
>>>>Az SZTE Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2 Mft-ot, érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.<<<<
>>>>Ajánlati kötöttség a bontás napjától számított 30 nap.<<<<
Fizetési feltételek:
A szolgáltatás díja átutalással, egy összegben kerül kifizetésre a számla kézhezvételétől számított 30 napon belüli fizetési határidővel, banki átutalással, az Intézet által igazolt teljesítést követően.
Kérjük, a beadott ajánlaton a következő paraméterek szerepeljenek:
- Az ajánlattevő cég pontos adatai. Kérjük, az ajánlattevő cégneve, címe ugyanaz legyen az árajánlaton, amely a megrendelés után kiállítandó számlán is szerepel majd. Ha ez nem megoldható, kérjük minél hamarabb jelezni felénk.
- A szolgáltatás(ok) pontos neve és leírása.
- A szolgáltatás(ok) ára a kiírásban szereplő mennyiségekre
- Kérjük, adja meg a mindösszesen árat (nettó, ÁFA és bruttó) . Az Ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az Ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint. Ha az ajánlaton nem szerepel egyértelműen, hogy a végösszeg tartalmazza-e a helyszínre szállítás költségeit, Ajánlatkérő úgy fogja értelmezni, hogy a végösszeg tartalmazza a szállítási, kezelési költséget (amennyiben releváns)
- Kérjük a pénznemet is szerepeltetni az ajánlaton. Elfogadott pénznemek: HUF, EUR, USD, GBP, SEK, CHF, NOK, DKK, CAD, AUD, JPY, CZK. A devizában megjelölt ajánlati ár a bontás napján érvényes MNB középárfolyamon átszámított forint értékben kerül bírálatra és az árfolyamkockázatot az Ajánlattevőnek kell viselnie (a számlán szereplő devizás érték - számlázás napján érvényes MNB árfolyamon átszámított - forint értéke nem haladhatja meg a bontási jegyzőkönyvben szereplő forint értéket).
- Az ajánlati ár a rész-, illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel.
- Szállítás módja - amennyiben releváns - és a teljesítési határidő
- Fizetési feltételek. Kérjük, a feltöltött árajánlaton olyan fizetési feltételt tüntessenek fel, amely a megrendelés után kiállítandó számlán is szerepel majd. Utólagosan, minimum 30 napos átutalással tud az egyetem ezen kiírás szerint kifizetést teljesíteni -- az ajánlaton szerepeltetni szükséges ennek megadását.
- Az ajánlat érvényessége. Az ajánlat érvényességének legalább 30 napnak kell lennie, figyelembe véve a beszerzési folyamat elhúzódását. Az ajánlat dátuma és az ajánlat érvényessége nem lehet korábbi, mint az ajánlattételi felhívás kezdete
- Cégszerű aláírás. A pecséten ne szerepeljen az ajánlattevő cégnevétől eltérő cégnév.
- A specifikációban szereplő "Ajánlattevővel szembeni elvárások" teljesítését igazoló dokumentáció
2022. szeptemberétől egyetemünk KATA-s számlát nem tud befogadni, nem tud kifizetni.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető-helyettes
kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Koppány Enikő és Dr. Datki Zsolt, üzletfejlesztési menedzser SZTE Kutatás-fejlesztési és Innovációs Igazgatóság, tel: +36 (62) 546-701
email:
koppany.eniko@rekt.szte.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Az aktuális beszerzési eljárást eredménytelenné nyilvánítottuk.