1. rész:
SZTE Nemzetközi és Közkapcsolati Igazgatóság számára:
Google ads rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google hirdetési felületein. Facebook és instagram reklámok készítése és elhelyezése.
Üzletviteli tanácsadás: Google ads reklámfiókok beállítása a google.com oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.
Facebook és instagram reklámok készítése, és elhelyezése a www.facebook.com és az instagram.com közösségi portál reklámfelületein a megadott fiókokban.
Üzletviteli tanácsadás: Facebook és instagram reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.
A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 9.000.000,- Ft + Áfa
A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, tervezetten az alábbiak szerint:
A kampány részteljesítési időszakai*:
Részkampányok |
Időszak kezdete |
Időszak vége |
Keretösszeg nettó Ft |
Keresztféléves felvételi kampány* |
Szerződéskötéstől |
2019. november közepe |
250000 |
SZTE Nyílt Nap kampány** |
Szerződéskötéstől |
2019. november vége |
500000 |
Felvételi kampány* |
2019. november közepe |
2020. február |
2500000 |
Jelentkezz első helyen az SZTE-re – sorrendmódosítás* |
2020. május |
2020. július |
250000 |
SZTE Pótfelvételi* |
2020. július |
2020. augusztus |
500000 |
Általános felvételi image támogatás |
Szerződéskötéstől |
2020. augusztus |
2000000 |
Nemzetközi felsőoktatási vásárokon való megjelenés a adott országban |
Szerződéskötéstől |
2020. március |
1000000 |
Stipendium Hungarikum Ösztöndíjprogram kampánya |
2019. december |
2020. február |
500000 |
Jelentkezési Felhívás Felvi-n kívüli teljes képzésekre |
2020. január |
2020. április |
1500000 |
Mindösszesen |
9000000 |
*A kampányok teljesítési időpontjai az Oktatási Hivatal időpont változtatásai miatt változhatnak.
**A kampány időszaka az SZTE Nyílt Nap időpontjától függően változhat
Figyelem! A pontos dátum szerint megadott kampányidőszakok esetleges időpont változásáról Megrendelő minden esetben írásban értesíti a Vállalkozót.
2. rész:
SZTE Gazdaságtudományi Kar számára:
Google ads rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google hirdetési felületein. Facebook és instagram reklámok készítése és elhelyezése.
Üzletviteli tanácsadás: Google ads reklámfiókok beállítása a google.com oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.
Facebook és instagram reklámok készítése, és elhelyezése a www.facebook.com és az instagram.com közösségi portál reklámfelületein a megadott fiókokban.
Üzletviteli tanácsadás: Facebook és instagram reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.
A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 1.050.000,- Ft + Áfa
A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, tervezetten az alábbiak szerint:
A kampány részteljesítési időszakai*:
Részkampányok |
Időszak kezdete |
Időszak vége |
Keretösszeg nettó Ft |
Keresztféléves felvételi kampány* |
Szerződéskötéstől |
2019. november |
50000 |
Általános felvételi kampány* |
2019. december |
2020. február |
300000 |
Pótfelvételi és beiratkozási kampány* |
2020. július |
2020. augusztus |
100000 |
Külföldi hallgatók beiskolázása |
2019. december |
2020. május |
600000 |
Mindösszesen |
1050000 |
*A kampányok teljesítési időpontjai az Oktatási Hivatal időpont változtatásai miatt változhatnak.
Figyelem! A pontos dátum szerint megadott kampányidőszakok esetleges időpont változásáról Megrendelő minden esetben írásban értesíti a Vállalkozót.
3. rész:
Mérnöki Kar számára:
Google ads rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google hirdetési felületein. Facebook és instagram reklámok készítése és elhelyezése.
Üzletviteli tanácsadás: Google ads reklámfiókok beállítása a google.com oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.
Facebook és instagram reklámok készítése, és elhelyezése a www.facebook.com és az instagram.com közösségi portál reklámfelületein a megadott fiókokban.
Üzletviteli tanácsadás: Facebook és instagram reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.
A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 1.200.000,- Ft + Áfa
A kampány részteljesítési időszakai*:
Részkampányok |
Időszak kezdete |
Időszak vége |
Keretösszeg nettó Ft |
Keresztféléves felvételi kampány* |
Szerződéskötéstől |
2019. november |
100000 |
MK nyílt napok hirdetése |
2019. november |
2020. január |
150000 |
Általános felvételi kampány* |
2019. december |
2020. február |
500000 |
Angol nyelvű képzések kampánya |
2020. február |
2020. február |
300000 |
Angol nyelvű képzések kampánya |
2020. július |
2020. augusztus |
100000 |
Pótfelvételi SZTE MK* |
2020. július |
2020. augusztus |
50000 |
Mindösszesen |
1200000 |
*A pontos kampányidőszakról a Kar és a vállalkozó a kampányt megelőzően írásban egyeztet. A kampány teljesítési időpontja az Oktatási Hivatal időpont változtatásai miatt változhat.
Figyelem! Az esetleges időpont változtatás(ok)ról Megrendelő minden esetben írásban értesíti a Vállalkozót.
4. rész:
SZTE Általános Orvostudományi Kar számára:
Google ads rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google hirdetési felületein. Facebook és instagram reklámok készítése és elhelyezése.
Üzletviteli tanácsadás: Google ads reklámfiókok beállítása a google.com oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.
Facebook és instagram reklámok készítése, és elhelyezése a www.facebook.com és az instagram.com közösségi portál reklámfelületein a megadott fiókokban.
Üzletviteli tanácsadás: Facebook és instagram reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.
A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 1.200.000,- Ft + Áfa
A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, tervezetten az alábbiak szerint:
A kampány részteljesítési időszakai*:
Részkampányok |
Időszak kezdete |
Időszak vége |
Keretösszeg nettó Ft |
Nemzetközi beiskolázás |
2020. január |
2020. április |
900000 |
ÁOK Nyílt nap kampány** |
Szerződéskötéstől |
2019. november |
100000 |
ÁOK általános felvételi kampány* |
2020. január |
2020. február |
200000 |
Mindösszesen |
1200000 |
*A kampányok teljesítési időpontjai az Oktatási Hivatal időpont változtatásai miatt változhatnak.
**A pontos kampányidőszakról a szervezeti egység és a vállalkozó a kampányt megelőzően írásban egyeztet. A kampány időszaka az SZTE ÁOK Nyílt Nap időpontjától függően változhat
Figyelem! A pontos dátum szerint megadott kampányidőszakok esetleges időpont változásáról Megrendelő minden esetben írásban értesíti a Vállalkozót.
5. rész:
SZTE Bartók Béla Művészeti Kar számára:
Google ads rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google hirdetési felületein. Facebook és instagram reklámok készítése és elhelyezése.
Üzletviteli tanácsadás: Google ads reklámfiókok beállítása a google.com oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.
Facebook és instagram reklámok készítése, és elhelyezése a www.facebook.com és az instagram.com közösségi portál reklámfelületein a megadott fiókokban.
Üzletviteli tanácsadás: Facebook és instagram reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.
A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 100.000,- Ft + Áfa
A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, tervezetten az alábbiak szerint:
A kampány részteljesítési időszakai*:
Részkampányok |
Időszak kezdete |
Időszak vége |
Keretösszeg nettó Ft |
Nemzetözi beiskolázási kampány* |
2020. január |
2020. június |
100000 |
Mindösszesen |
100000 |
*A pontos kampányidőszakról a szervezeti egység és a vállalkozó a kampányt megelőzően írásban egyeztet.
Figyelem! A pontos dátum szerint megadott kampányidőszakok esetleges időpont változásáról Megrendelő minden esetben írásban értesíti a Vállalkozót.
Kapcsolattartás: Az ajánlatkérő a kampányidőszakok előtt és a kampányidőszakok alatt legalább kétheti rendszerességgel személyes találkozót kezdeményezhet Szegeden, ahol az adott kampányidőszakban résztvevő felek elmondhatják az igényeiket és elképzeléseiket és a kampány céljait.
Figyelem! Valamennyi rész esetében a részteljesítési időszakokra megadott hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszegek tervezettek, melyek változtatásának jogát a Megrendelő fenntartja. Az egyes részekre mindösszesen megadott keretösszeg változatlansága mellett az azokon belüli részteljesítési időszakok hirdetési keretösszegei változhatnak, mely változást/változtatásokat felek kötelesek a teljesítésigazolásban rögzíteni. Bármely rész részteljesítési időszaka hirdetési keretösszegének a változása esetén a fennmaradó összeg az adott rész még hátralévő részteljesítési időszakában/időszakaiban felhasználható. A használt reklámfelületek és eszközök arányáról a felek minden esetben egyeztetnek a kampányok során. A kampányok pénzügyi állapotáról a vállalkozó folyamatosan tájékoztatja a megrendelőt.
bírálati szempont | súlyszám | leírás |
---|---|---|
legalacsonyabb összegű ajánlati ár | 5 |
Ajánlati ár az 1. 2. 3. 4. 5. részre mindösszesen, a kampányfiókok nyitására és a kampánymenedzselésre vonatkozóan (reklámadóval együtt): ………,- Ft + Áfa Ajánlatkérő a 1. 2. 3. 4. 5. rész fiókjainak nyitására és a kampánymenedzselésére (reklámadóval együtt) mindösszesen megajánlott bruttó ajánlati árakat fogja értékelni. |
2. Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített Facebook és instagram ppc kampányok során bruttó forintban elköltött hirdetési összegek: ……… Ft | 1 | Figyelem! Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt a Facebook és instagram közösségi oldalon véghezvitt kampányai során mekkora összeget költött hirdetésre bruttó forintban. |
3. Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített google ads ppc kampányok során bruttó forintban elköltött hirdetési összegek: ………,- Ft | 1 | Figyelem! Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt a google ads hirdetési felületen véghezvitt kampányai során mekkora összeget költött hirdetésre bruttó forintban. |
Figyelem! Az 1. bírálati szempont szerinti kampányfiókok nyitására és a kampánymenedzselésre vonatkozó ajánlati árat az 1., 2., 3., 4. és 5. részre mindösszesen, a mellékelt felolvasólap kitöltésével kérjük megadni. A reklámadó összegét kérjük, szintén ebbe a részbe kalkulálják a pályázók.
Pontozási szabályozás:
Az adott szempont szerinti legkedvezőbb értéket elérő ajánlattevő 10 pontot kap, míg a többi az ajánlatához képesti arányosított pontot, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal. Az egyes szempontok szerint kapott pontértékek összeadását követően a legtöbb pontot kapott ajánlattevő a nyertes.
Ajánlatkérő az összességében legelőnyösebb ajánlatot hirdeti nyertesnek.
Ajánlatkérő a kiírás tárgyát képező 5 rész tekintetében összességében 1 nyertest hirdet. A részekre történő ajánlattétel lehetősége kizárt. Ajánlatkérő azt az ajánlatot, amely a 5 rész közül bármelyikre nem tartalmaz ajánlati árat érvénytelennek nyilvánítja és nem veszi figyelembe az értékelés során.
Az ajánlattevővel szembeni elvárások
Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét.
Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy megfelel a fenti alkalmassági feltételnek.
Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy megfelel a fenti alkalmassági feltételnek. Figyelem! Ajánlattevő adja meg a Felsőoktatási Intézmény nevét, és a részéről információt adó személy nevét, elérhetőségét!
Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy nincs fennálló, lejárt fizetési kötelezettsége a Szegedi Tudományegyetem felé.
Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy reklámközvetítőnek minősül, valamint ha amennyiben a Ratv. vonatkozó rendelkezése alapján reklámadó bevallási és fizetési kötelezettség terheli, úgy e kötelezettségének a reklámadóról szóló hatályos jogszabályoknak megfelelően eleget tesz. Továbbá nyilatkozzon, hogy ajánlatát a hatályos törvény és jogszabályoknak eleget téve adta.
A teljesítés feltétele: A nyertes pályázó a PTK szerinti teljesítés hiteles bemutatása érdekében a kampány során alkalmazott google ads és Facebook hirdetési fiókokba betekintési hozzáférést bocsát a megrendelő részére a teljes kampányidőszakra. A kampányok lezárásakor, a számlázás előtt pedig részletes összefoglalást nyújt be a megrendelő részére. Az összefoglaló tartalmazza kampányonként a kampány során alkalmazott hirdetések szövegét és a kulcsszavak listáját valamint a hirdetésekhez kapcsolódó demográfiai szűréseket, valamint a kattintások számát, a CTR és átlagos CPC adatokat. A megrendelő ezen részletes kampány összefoglaló birtokában állítja ki a teljesítésigazolást.
Fizetési feltételek: Vállalkozó valamennyi részteljesítés tekintetében előlegszámla beadásra jogosult a részteljesítés keretösszegének maximum 50 %-os mértékig. Vállalkozó vállalja, hogy az előleg elszámolásra a pénzügyi és számviteli előírások szerinti előlegszámlát állít ki. Vállalkozó a kiírás tárgyát képező feladatok elvégzéséről teljesítésigazolást követően valamennyi rész tekintetében részteljesítésenként 1-1 db számlát, mindösszesen az 1. részre vonatkozóan 9 db, a 2. részre vonatkozóan 4 db, a 3. részre vonatkozóan 6 db, a 4. részre vonatkozóan 3 db, az 5. részre vonatkozóan 1 db számlát nyújthat be (külön feltüntetve rajta a munka díját és a kampány során elköltött hirdetési összegeket), melyeket a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napon belüli fizetési határidővel, átutalással teljesít. Vállalkozó a benyújtott számlákban feltünteti az előleggel való elszámolást.
Valamennyi rész esetében a részteljesítési időszakokra megadott hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszegek tervezettek, melyek változtatásának jogát a Megrendelő fenntartja. Az egyes részekre mindösszesen megadott keretösszeg változatlansága mellett az azokon belüli részteljesítési időszakok hirdetési keretösszegei változhatnak, mely változást/változtatásokat felek kötelesek a teljesítésigazolásban rögzíteni. Bármely rész részteljesítési időszaka hirdetési keretösszegének a változása esetén a fennmaradó összeg az adott rész még hátralévő részteljesítési időszakában/időszakaiban felhasználható.
Az ajánlat elvárt tartalma
Nyertes ajánlattevő: Onlinemarketing.hu Kft., 1068 Budapest, Benczúr u. 35.
Nyertes ajánlati ár: 12 550 000,-Ft+ÁFA
14. Őszi Kulturális Fesztivál ,BTK ,Diplomaosztó ,Egyetemi Tavasz ,Egyetemi Élet ,Egyetemi élet ,Esemény ,Fókusz ,Irodalom ,JGYPK ,Kulturális Iroda ,Kultúra ,Kutatók Éjszakája 2009 ,SZTE Kulturális Iroda ,SZTE Kultúrális Iroda ,Sport ,Szabadegyetem ,TIK ,TTIK ,ZMK ,