Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2019  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2019/PSZ10215
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „PPC kampányok létrehozása és futtatása google ads és Facebook/instagram rendszerekben a SZTE Nemzetközi és Közkapcsolati Igazgatóság, a SZTE Gazdaságtudományi Kar, a SZTE Mérnöki Kar, a SZTE Általános Orvostudományi Kar, valamint a SZTE Bartók Béla Művészeti Kar részére”
2019. október 16.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2019/PSZ10215

Ajánlattételi határidő: 2019. október 24 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A szerződéskötés időpontjától 2020. augusztus 31-ig. Az egyes részek részteljesítési időszakai az Oktatási Hivatal időpont változtatásai és egyéb időpontváltozások miatt változhatnak. Ez esetben a változtatással érintett részteljesítési határidő automatikusan meghosszabbodik az új időpont függvényében.

A beszerzés rövid ismertetője:

1. rész:

SZTE Nemzetközi és Közkapcsolati Igazgatóság számára:

Google ads rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google hirdetési felületein. Facebook és instagram reklámok készítése és elhelyezése.

Üzletviteli tanácsadás: Google ads reklámfiókok beállítása a google.com oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.

Facebook és instagram reklámok készítése, és elhelyezése a www.facebook.com és az instagram.com közösségi portál reklámfelületein a megadott fiókokban.

Üzletviteli tanácsadás: Facebook és instagram reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.

A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 9.000.000,- Ft + Áfa

A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, tervezetten az alábbiak szerint:

A kampány részteljesítési időszakai*:

Részkampányok

Időszak kezdete

Időszak vége

Keretösszeg nettó Ft

Keresztféléves felvételi kampány*

Szerződéskötéstől

2019. november közepe

250000

SZTE Nyílt Nap kampány**

Szerződéskötéstől

2019. november vége

500000

Felvételi kampány*

2019. november közepe

2020. február

2500000

Jelentkezz első helyen az SZTE-re – sorrendmódosítás*

2020. május

2020. július

250000

SZTE Pótfelvételi*

2020. július

2020. augusztus

500000

Általános felvételi image támogatás

Szerződéskötéstől

2020. augusztus

2000000

Nemzetközi felsőoktatási vásárokon való megjelenés a adott országban

Szerződéskötéstől

2020. március

1000000

Stipendium Hungarikum Ösztöndíjprogram kampánya

2019. december

2020. február

500000

Jelentkezési Felhívás Felvi-n kívüli teljes képzésekre

2020. január

2020. április

1500000

Mindösszesen



9000000

*A kampányok teljesítési időpontjai az Oktatási Hivatal időpont változtatásai miatt változhatnak.

**A kampány időszaka az SZTE Nyílt Nap időpontjától függően változhat

Figyelem! A pontos dátum szerint megadott kampányidőszakok esetleges időpont változásáról Megrendelő minden esetben írásban értesíti a Vállalkozót.

 

2. rész:

SZTE Gazdaságtudományi Kar számára:

Google ads rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google hirdetési felületein. Facebook és instagram reklámok készítése és elhelyezése.

Üzletviteli tanácsadás: Google ads reklámfiókok beállítása a google.com oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.

Facebook és instagram reklámok készítése, és elhelyezése a www.facebook.com és az instagram.com közösségi portál reklámfelületein a megadott fiókokban.

Üzletviteli tanácsadás: Facebook és instagram reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.

A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 1.050.000,- Ft + Áfa

A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, tervezetten az alábbiak szerint:

A kampány részteljesítési időszakai*:

Részkampányok

Időszak kezdete

Időszak vége

Keretösszeg nettó Ft

Keresztféléves felvételi kampány*

Szerződéskötéstől

2019. november

50000

Általános felvételi kampány*

2019. december

2020. február

300000

Pótfelvételi és beiratkozási kampány*

2020. július

2020. augusztus

100000

Külföldi hallgatók beiskolázása

2019. december

2020. május

600000

Mindösszesen



1050000

*A kampányok teljesítési időpontjai az Oktatási Hivatal időpont változtatásai miatt változhatnak.

Figyelem! A pontos dátum szerint megadott kampányidőszakok esetleges időpont változásáról Megrendelő minden esetben írásban értesíti a Vállalkozót.

 

3. rész:

Mérnöki Kar számára:

Google ads rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google hirdetési felületein. Facebook és instagram reklámok készítése és elhelyezése.

Üzletviteli tanácsadás: Google ads reklámfiókok beállítása a google.com oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.

Facebook és instagram reklámok készítése, és elhelyezése a www.facebook.com és az instagram.com közösségi portál reklámfelületein a megadott fiókokban.

Üzletviteli tanácsadás: Facebook és instagram reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.

A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 1.200.000,- Ft + Áfa

A kampány részteljesítési időszakai*:

Részkampányok

Időszak kezdete

Időszak vége

Keretösszeg nettó Ft

Keresztféléves felvételi kampány*

Szerződéskötéstől

2019. november

100000

MK nyílt napok hirdetése

2019. november

2020. január

150000

Általános felvételi kampány*

2019. december

2020. február

500000

Angol nyelvű képzések kampánya

2020. február

2020. február

300000

Angol nyelvű képzések kampánya

2020. július

2020. augusztus

100000

Pótfelvételi SZTE MK*

2020. július

2020. augusztus

50000

Mindösszesen



1200000

*A pontos kampányidőszakról a Kar és a vállalkozó a kampányt megelőzően írásban egyeztet. A kampány teljesítési időpontja az Oktatási Hivatal időpont változtatásai miatt változhat.

Figyelem! Az esetleges időpont változtatás(ok)ról Megrendelő minden esetben írásban értesíti a Vállalkozót.

 

4. rész:

SZTE Általános Orvostudományi Kar számára:

Google ads rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google hirdetési felületein. Facebook és instagram reklámok készítése és elhelyezése.

Üzletviteli tanácsadás: Google ads reklámfiókok beállítása a google.com oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.

Facebook és instagram reklámok készítése, és elhelyezése a www.facebook.com és az instagram.com közösségi portál reklámfelületein a megadott fiókokban.

Üzletviteli tanácsadás: Facebook és instagram reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.

A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 1.200.000,- Ft + Áfa

A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, tervezetten az alábbiak szerint:

A kampány részteljesítési időszakai*:

Részkampányok

Időszak kezdete

Időszak vége

Keretösszeg nettó Ft

Nemzetközi beiskolázás

2020. január

2020. április

900000

ÁOK Nyílt nap kampány**

Szerződéskötéstől

2019. november

100000

ÁOK általános felvételi kampány*

2020. január

2020. február

200000

Mindösszesen



1200000

*A kampányok teljesítési időpontjai az Oktatási Hivatal időpont változtatásai miatt változhatnak.

**A pontos kampányidőszakról a szervezeti egység és a vállalkozó a kampányt megelőzően írásban egyeztet. A kampány időszaka az SZTE ÁOK Nyílt Nap időpontjától függően változhat

Figyelem! A pontos dátum szerint megadott kampányidőszakok esetleges időpont változásáról Megrendelő minden esetben írásban értesíti a Vállalkozót.

 

5. rész:

SZTE Bartók Béla Művészeti Kar számára:

Google ads rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google hirdetési felületein. Facebook és instagram reklámok készítése és elhelyezése.

Üzletviteli tanácsadás: Google ads reklámfiókok beállítása a google.com oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.

Facebook és instagram reklámok készítése, és elhelyezése a www.facebook.com és az instagram.com közösségi portál reklámfelületein a megadott fiókokban.

Üzletviteli tanácsadás: Facebook és instagram reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.

A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 100.000,- Ft + Áfa

A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, tervezetten az alábbiak szerint:

A kampány részteljesítési időszakai*:

Részkampányok

Időszak kezdete

Időszak vége

Keretösszeg nettó Ft

Nemzetözi beiskolázási kampány*

2020. január

2020. június

100000

Mindösszesen



100000

*A pontos kampányidőszakról a szervezeti egység és a vállalkozó a kampányt megelőzően írásban egyeztet.

Figyelem! A pontos dátum szerint megadott kampányidőszakok esetleges időpont változásáról Megrendelő minden esetben írásban értesíti a Vállalkozót.

 

Kapcsolattartás: Az ajánlatkérő a kampányidőszakok előtt és a kampányidőszakok alatt legalább kétheti rendszerességgel személyes találkozót kezdeményezhet Szegeden, ahol az adott kampányidőszakban résztvevő felek elmondhatják az igényeiket és elképzeléseiket és a kampány céljait.

 

Figyelem! Valamennyi rész esetében a részteljesítési időszakokra megadott hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszegek tervezettek, melyek változtatásának jogát a Megrendelő fenntartja. Az egyes részekre mindösszesen megadott keretösszeg változatlansága mellett az azokon belüli részteljesítési időszakok hirdetési keretösszegei változhatnak, mely változást/változtatásokat felek kötelesek a teljesítésigazolásban rögzíteni. Bármely rész részteljesítési időszaka hirdetési keretösszegének a változása esetén a fennmaradó összeg az adott rész még hátralévő részteljesítési időszakában/időszakaiban felhasználható. A használt reklámfelületek és eszközök arányáról a felek minden esetben egyeztetnek a kampányok során. A kampányok pénzügyi állapotáról a vállalkozó folyamatosan tájékoztatja a megrendelőt.

Letölthető állományok:
Vállalkozói szerződés(ppc).doc
Felolvasólap.docx

Bírálati szempont: összességében legelőnyösebb ajánlat
bírálati szempont súlyszám leírás
legalacsonyabb összegű ajánlati ár 5

Ajánlati ár az 1. 2. 3. 4. 5. részre mindösszesen, a kampányfiókok nyitására és a kampánymenedzselésre vonatkozóan (reklámadóval együtt): ………,- Ft + Áfa

Ajánlatkérő a 1. 2. 3. 4. 5. rész fiókjainak nyitására és a kampánymenedzselésére (reklámadóval együtt) mindösszesen megajánlott bruttó ajánlati árakat fogja értékelni.

2. Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített Facebook és instagram ppc kampányok során bruttó forintban elköltött hirdetési összegek: ……… Ft 1

Figyelem! Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt a Facebook és instagram közösségi oldalon véghezvitt kampányai során mekkora összeget költött hirdetésre bruttó forintban.

3. Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített google ads ppc kampányok során bruttó forintban elköltött hirdetési összegek: ………,- Ft 1 Figyelem! Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt a google ads hirdetési felületen véghezvitt kampányai során mekkora összeget költött hirdetésre bruttó forintban.


További információk:

Figyelem! Az 1. bírálati szempont szerinti kampányfiókok nyitására és a kampánymenedzselésre vonatkozó ajánlati árat az 1., 2., 3., 4. és 5. részre mindösszesen, a mellékelt felolvasólap kitöltésével kérjük megadni. A reklámadó összegét kérjük, szintén ebbe a részbe kalkulálják a pályázók.

 

Pontozási szabályozás:

Az adott szempont szerinti legkedvezőbb értéket elérő ajánlattevő 10 pontot kap, míg a többi az ajánlatához képesti arányosított pontot, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal. Az egyes szempontok szerint kapott pontértékek összeadását követően a legtöbb pontot kapott ajánlattevő a nyertes.

Ajánlatkérő az összességében legelőnyösebb ajánlatot hirdeti nyertesnek.

 

Ajánlatkérő a kiírás tárgyát képező 5 rész tekintetében összességében 1 nyertest hirdet. A részekre történő ajánlattétel lehetősége kizárt. Ajánlatkérő azt az ajánlatot, amely a 5 rész közül bármelyikre nem tartalmaz ajánlati árat érvénytelennek nyilvánítja és nem veszi figyelembe az értékelés során.

 

Az ajánlattevővel szembeni elvárások

  • Alkalmassági feltétel (1): Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap során legalább 1-1 db menedzselt és teljesített Facebook közösségi oldalon és google ad ads hirdetési rendszerben lebonyolított kampányáról.

Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét.

  • Alkalmassági feltétel (2): Ajánlattevő rendelkezzen Facebook hirdetési fiókok menedzselésével kapcsolatos minimum 3 éves szakmai tapasztalattal, valamint google ads fiókok menedzselésével kapcsolatos minimum 3 éves szakmai tapasztalattal.

Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy megfelel a fenti alkalmassági feltételnek.

  • Alkalmassági feltétel (3): Ajánlattevő rendelkezzen szakmai tapasztalattal Felsőoktatási Intézmény részére végzett Facebook hirdetési fiókok menedzselésében, valamint google ads fiókok menedzselésében.

Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy megfelel a fenti alkalmassági feltételnek. Figyelem! Ajánlattevő adja meg a Felsőoktatási Intézmény nevét, és a részéről információt adó személy nevét, elérhetőségét!

  • Alkalmassági feltétel (4): Ajánlattevőnek nem lehet a Szegedi Tudományegyetem felé fennálló, lejárt fizetési kötelezettsége.

Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy nincs fennálló, lejárt fizetési kötelezettsége a Szegedi Tudományegyetem felé.

  • Alkalmassági feltétel (5): Ajánlattevő csatoljon nyilatkozatot, hogy a reklámadóról szóló 2014. évi XXII. törvény („Ratv.”), valamint az azt módosító 2014. évi XXXIV. törvényben foglalt rendelkezésekre, hogy a vállalkozó a Ratv. 3. § (1) bek e) pont alapján reklámközzétevőnek minősül. Nyilatkozzon, hogy amennyiben a Ratv. vonatkozó rendelkezése alapján reklámadó bevallási és fizetési kötelezettség terheli, úgy a vállalkozó e kötelezettségnek a reklámadóról szóló hatályos jogszabályoknak megfelelően eleget tesz. Amennyiben nem terheli reklámadó fizetési kötelezettség, úgy arról is tegyen nyilatkozatot. Ajánlattevő nyilatkozzon továbbá, hogy a hatályos törvény és jogszabályoknak eleget téve ad árajánlatot a beszerzési kiírásra.

Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy reklámközvetítőnek minősül, valamint ha amennyiben a Ratv. vonatkozó rendelkezése alapján reklámadó bevallási és fizetési kötelezettség terheli, úgy e kötelezettségének a reklámadóról szóló hatályos jogszabályoknak megfelelően eleget tesz. Továbbá nyilatkozzon, hogy ajánlatát a hatályos törvény és jogszabályoknak eleget téve adta.

 

A teljesítés feltétele: A nyertes pályázó a PTK szerinti teljesítés hiteles bemutatása érdekében a kampány során alkalmazott google ads és Facebook hirdetési fiókokba betekintési hozzáférést bocsát a megrendelő részére a teljes kampányidőszakra. A kampányok lezárásakor, a számlázás előtt pedig részletes összefoglalást nyújt be a megrendelő részére. Az összefoglaló tartalmazza kampányonként a kampány során alkalmazott hirdetések szövegét és a kulcsszavak listáját valamint a hirdetésekhez kapcsolódó demográfiai szűréseket, valamint a kattintások számát, a CTR és átlagos CPC adatokat. A megrendelő ezen részletes kampány összefoglaló birtokában állítja ki a teljesítésigazolást.

 

Fizetési feltételek: Vállalkozó valamennyi részteljesítés tekintetében előlegszámla beadásra jogosult a részteljesítés keretösszegének maximum 50 %-os mértékig. Vállalkozó vállalja, hogy az előleg elszámolásra a pénzügyi és számviteli előírások szerinti előlegszámlát állít ki. Vállalkozó a kiírás tárgyát képező feladatok elvégzéséről teljesítésigazolást követően valamennyi rész tekintetében részteljesítésenként 1-1 db számlát, mindösszesen az 1. részre vonatkozóan 9 db, a 2. részre vonatkozóan 4 db, a 3. részre vonatkozóan 6 db, a 4. részre vonatkozóan 3 db, az 5. részre vonatkozóan 1 db számlát nyújthat be (külön feltüntetve rajta a munka díját és a kampány során elköltött hirdetési összegeket), melyeket a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napon belüli fizetési határidővel, átutalással teljesít. Vállalkozó a benyújtott számlákban feltünteti az előleggel való elszámolást.

 

Valamennyi rész esetében a részteljesítési időszakokra megadott hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszegek tervezettek, melyek változtatásának jogát a Megrendelő fenntartja. Az egyes részekre mindösszesen megadott keretösszeg változatlansága mellett az azokon belüli részteljesítési időszakok hirdetési keretösszegei változhatnak, mely változást/változtatásokat felek kötelesek a teljesítésigazolásban rögzíteni. Bármely rész részteljesítési időszaka hirdetési keretösszegének a változása esetén a fennmaradó összeg az adott rész még hátralévő részteljesítési időszakában/időszakaiban felhasználható.

 

Az ajánlat elvárt tartalma

  • Fióknyitás és kampánymenedzselés díja az 1., 2., 3., 4. és 5. részre (reklámadóval együtt) mindösszesen, a kiírásban található táblázat beárazásával
  • Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített Facebook és instagram ppc kampányok során bruttó forintban elköltött hirdetési összegek (erről egyszerű nyilatkozat)
  • Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített google ads ppc kampányok során bruttó forintban elköltött hirdetési összegek (erről egyszerű nyilatkozat)
  • Referencianyilatkozat az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap során legalább 1-1 db menedzselt és teljesített Facebook közösségi oldalon és google ads keresőrendszerben lebonyolított kampányáról
  • Egyszerű nyilatkozat a Facebook ppc kampány területén szerzett minimum 3 éves, valamint google ads fiókok menedzselésével kapcsolatos minimum 3 éves szakmai tapasztalatról.
  • Egyszerű nyilatkozat, hogy rendelkezik szakmai tapasztalattal Felsőoktatási Intézmény részére végzett Facebook hirdetési fiókok menedzselésében, valamint google ads fiókok menedzselésében. Adja meg a Felsőoktatási Intézmény nevét, és a részéről információt adó személy nevét, elérhetőségét.
  • Egyszerű nyilatkozat, hogy nincs fennálló, lejárt fizetési kötelezettsége a Szegedi Tudományegyetem felé.
  • Egyszerű nyilatkozat, hogy Ajánlattevő reklámközvetítőnek minősül-e, valamint ha amennyiben a Ratv. vonatkozó rendelkezése alapján reklámadó bevallási és fizetési kötelezettség terheli, úgy e kötelezettségének a reklámadóról szóló hatályos jogszabályoknak megfelelően eleget tesz. Továbbá nyilatkozat arról, hogy ajánlatát a hatályos törvény és jogszabályoknak eleget téve adta.



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin, irodavezető

szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Bajusz Péter, PR-referens SZTE Nemzetközi és Közkapcsolati Igazgatóság Közkapcsolati Iroda, tel: +36 (62) 546-353, +36 (62) 544-000/6353

email: bajusz.peter@rekt.szte.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Onlinemarketing.hu Kft., 1068 Budapest, Benczúr u. 35.
Nyertes ajánlati ár: 12 550 000,-Ft+ÁFA