Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2013  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2013/PSZ02819
A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „TÁMOP-4.2.2.C-11/1/KONV-2012-0013 projekt keretében 2 db szervezetfejlesztési tanulmány elkészítése”
2013. november 26.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2013/PSZ02819

Ajánlattételi határidő: 2013. december 03 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A szerződéskötés időpontjától 2014. június 30-ig. Megrendelő előteljesítést elfogad.

A beszerzés rövid ismertetője:

A TÁMOP-4.2.2.C-11/1/KONV pályázati kiírás szerint „a konstrukció olyan országos kutatóközpontok (koordinációs központok) létrehozását is támogatja, amelyek tevékenysége szorosan kapcsolódik a fent ismertetett FuturICT zászlóshajó projekthez, az FP7 és FP8 keretprogramokon belül meghirdetett/meghirdetésre kerülő Future Internet kezdeményezés kutatásaihoz, platformtevékenységeihez vagy pedig a Digitális Menetrend 3. (Bizalom és biztonság), a 4. (Sokkal gyorsabb internet) és az 5. (Kutatás és innováció) pillérei alatt futó akciók egyikéhez.

A támogatást elnyert TÁMOP-4.2.2.C-11/1/KONV-2012-0013 azonosítószámú „Infokommunikációs technológiák és a jövő társadalma (FuturICT.hu) című pályázat két tanulmány elkészítését tartalmazza az országos kutatóközpont (koordinációs központ) működésének megalapozása érdekében, az alábbiak szerint:

  • A tanulmányok célja, hogy megvizsgálja, milyen keretek között érdemes kialakítani a kutató és koordinációs központot.
  • Vállalkozó köteles a szerződés időtartama alatt 2 hetente beszámolni Megrendelő szakmai kapcsolattartója felé az elvégzett munkáról.
  • Tanulmányok terjedelme: minimum 35, maximum 50 A/4-es oldal/tanulmány
  • Vállalkozó a kész tanulmányokat 1-1 példányban nyomtatva, spirálozva, valamint 1-1 példányban CD-re írva köteles átadni a Megrendelő részére.

A 2 db elkészítendő szervezetfejlesztési tanulmány témája:

· Kooperációs Központ működési keretrendszer kialakítása” c. szervezetfejlesztési tanulmány,

· „Fenntartható üzleti modell kidolgozása” c. szervezetfejlesztési tanulmány.

A „Kooperációs Központ működési keretrendszer kialakítása” c. szervezetfejlesztési tanulmány kapcsán elvárt tartalom:

  • Meg kell vizsgálni a hazai kutatási szférát a FuturICT európai zászlóshajó projekthez és a Digitális Menetrend 3. (Bizalom és biztonság), a 4. (Sokkal gyorsabb internet) és az 5. (Kutatás és innováció) pillérei alatt futó akciók egyikéhez való létező és lehetséges kapcsolatok szempontjából.
  • Vizsgálni kell, hogy mik azok a hasznok, tudományos és/vagy finanszírozási, amik a Központ hosszútávú működését indokolttá teszik.
  • Egyeztetni kell a terület felügyeletét ellátó kormányzati szervekkel.
  • Át kell tekinteni a hasonló európai együttműködési projektek nemzeti koordinációjában kialakult nemzetközi gyakorlatot és a hasonló hazai intézmények tapasztalatait.
  • Meg kell alkotni, több változatban a szervezet működési modelljét, megvizsgálni a lehetséges jogi formákat és azokat le is kell „tesztelni” az érintett kulcsszereplőkkel.

A „Kooperációs Központ működési keretrendszer kialakítása” c. szervezetfejlesztési tanulmány elkészítésének tervezett ütemezése:

  • Javaslattétel a tanulmány tartalomjegyzékére és – a FuturICT.hu projekt szakmai vezetőjével egyeztetve – a kulcsszereplő interjúalanyok személyére, a tanulmány elkészítésének végleges ütemezésére (2014. január 15.)
  • Legalább 10 mélyinterjú készítése a hazai kulcsszereplőkkel (2014. február 15.)
  • Kormányzati elképzelések megismerése (2014. február 28.)
  • Nemzetközi tapasztalatok feldolgozása (2014. február 28.)
  • Szervezeti-működési modellek kidolgozása alternatívákkal, különös tekintettel a központ által végzendő tevékenységek körére, az abban közreműködők részvételének lehetséges megoldásaira (2014. március 31.)
  • Döntés a részletesen kidolgozandó változat(ok)ról (2014. április 15.)
  • A tanulmány draft változatának kidolgozása (2014. május 31.)
  • A tanulmány végleges változatának kidolgozása, eljuttatása az érintettekhez (2014. június 30.)

A „Fenntartható üzleti modell kidolgozása” c. szervezetfejlesztési tanulmány kapcsán elvárt tartalom:

  • A Központ különböző szervezeti-működési modelljeiből következő finanszírozási elvárások modellezése.
  • A Központ kutatási területein elérhető külső (elsősorban pályázati és üzleti), valamint belső (intézményi) finanszírozási lehetőségek vizsgálata.
  • Ki kell alakítani a szervezet üzleti-finanszírozási modelljét, több éves előre tekintésben és több pénzügyi forgatókönyvet is figyelembe véve.
  • A tervezetet meg kell küldeni véleményeztetésre a jelentősebb érintett szervezeteknek, intézményeknek.

A „Fenntartható üzleti modell kidolgozása” c. szervezetfejlesztési tanulmány elkészítésének tervezett ütemezése:

  • Javaslattétel a tanulmány tartalomjegyzékére, a Kooperációs Központ működési keretrendszer kialakítása c. tanulmány „Szervezeti-működési modellek kidolgozása alternatíváinak kidolgozását követően, valamint a tanulmány elkészítésének végleges ütemezésére (2014. április 22.)
  • Üzleti-finanszírozási alternatívák kidolgozása és bemutatása (2014. május 15.)
  • A tanulmány draft változatának kidolgozása (2014. május 31.)
  • A tanulmány végleges változatának kidolgozása, eljuttatása az érintettekhez (2014. június 30.)

Figyelem! A tanulmányok előzetes ütemezése tervezett ütemezés, melyek módosításának a jogát az Ajánlatkérő fenntartja. A tanulmányok elkészítésének pontos ütemezését az ajánlatkérő a szerződéskötést követően 2 héten belül egyezteti az ajánlattevővel!

 

Pályázati forrás: TÁMOP-4.2.2.C-11/1/KONV-2012-0013, „Infokommunikációs technológiák és a jövő társadalma (FuturICT.hu)” című pályázat.

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ajánlati árat a 2 db tanulmány elkészítésére mindösszesen nettó Ft+Áfa formában kérjük megadni. Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.

Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, annak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatás kapcsán felmerülő költségre.


További információk:

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

  • Alkalmassági feltétel (1): Ajánlattevő mutasson be ajánlatában legalább 1 fő a teljesítésbe bevonni kívánt szakértőt, aki rendelkezik felsőfokú gazdasági végzettséggel, és minimum 10 év gazdasági területen szerzett szakmai tapasztalattal, ezen belül legalább 3 év tapasztalattal az üzleti tervezés, megvalósíthatósági tanulmány készítés területén.

Figyelem! Ajánlattevő csatolja a szakértő önéletrajzát (Europass formátumban), melyből egyértelműen kiderül a fenti területen szerzett 10 ill. 3 éves tapasztalat, valamint a felsőfokú gazdasági végzettségét igazoló diploma másolatát.

  • Alkalmassági feltétel (2): Ajánlattevő mutasson be ajánlatában legalább 1 fő a teljesítésbe bevonni kívánt projekt menedzsert, aki rendelkezik felsőfokú végzettséggel, és minimum 3 év projekt menedzsment területen szerzett szakmai tapasztalattal.

Figyelem! Ajánlattevő csatolja a szakértő önéletrajzát (Europass formátumban), melyből egyértelműen kiderül a fenti területen szerzett 3 éves tapasztalat, valamint a felsőfokú végzettségét igazoló diploma másolatát.

  • Alkalmassági feltétel (3): Ajánlattevő csatoljon referencia nyilatkozatot, az ajánlattételi felhívás megjelenését megelőző 36 hónap során szervezetfejlesztési és/vagy üzleti tervezési tárgykörökben készített minimum 2 db tanulmányról, melyek értéke egyenként legalább nettó 2,5 millió forint összegű volt. Figyelem! A bemutatott tanulmányok közül legalább 1 db tanulmánynak szervezetfejlesztés tárgykörrel is foglalkoznia kell.
Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év, hónap, nap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, az ellenszolgáltatás összegét, továbbá azt a tárgykört/tárgyköröket, amelyben a tanulmányt készítette.

Fizetési mód: Vállalkozó a szolgáltatás díjáról 1 db részszámlát és 1 db végszámlát nyújthat be teljesítésigazolást követően, az alábbiak szerint:

  • Tervezetten 2014.03.31: „Kooperációs Központ működési keretrendszer kialakítása” c. tanulmány „Szervezeti-működési modellek kidolgozása” c. mérföldkövének teljesítését követően részszámla a bruttó vállalkozói díj 40%-ának megfelelő összegről,
  • 2014. 06. 30-án: A „Kooperációs Központ működési keretrendszer kialakítása” és a „Fenntartható üzleti modell kidolgozása” c. tanulmány elkészítését követően végszámla a bruttó vállalkozói díj 60%-ának megfelelő összegről. Megrendelő előteljesítést elfogad.

A számlák összege a teljesítés időpontjától számított 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással kerül kifizetésre.




Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Lukács Kata, ipari kapcsolati menedzser SZTE Rektori Hivatal Kutatás-fejlesztési és Innovációs Igazgatóság, tel: +36 (62) 546-701, +36 (62) 544-000/6701

email: lukacs.kata@rekt.szte.hu

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Equinox Consulting Kft., 1031 Budapest, Záhony u. 7.
Nyertes ajánlati ár: 3 896 850,-Ft+ÁFA

Tart5_230x154.png

Hírek, aktualitások *

Rendezvénynaptár *

  • Karikó Katalin állandó kiállítás
    január 06. - június 02.
  • Szorgalmi időszak
    február 10. - május 24.
  • Szorgalmi időszak
    február 10. - május 24.
  • Szorgalmi időszak
    február 10. - május 24.
  • Szorgalmi időszak
    február 10. - május 24.

Címkefelhő

14. Őszi Kulturális Fesztivál  BTK  Egyetemi Tavasz  Egyetemi Élet  Egyetemi élet  Esemény  Fókusz  Irodalom  JGYPK  Kulturális Iroda  Kultúra  Kutatók Éjszakája 2009  Riport  SZTE Kulturális Iroda  SZTE Kultúrális Iroda  Sport  Szabadegyetem  TIK  TTIK  ZMK 

Készítő