Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2012  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2012/PSZ01749

A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Szegedi Tudományegyetem szervezeti egységeinél lévő folyadék és gázkromatográf készülékek eseti javítása, karbantartása.
2012. december 07.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2012/PSZ01749

Ajánlattételi határidő: 2012. december 14 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A szerződéskötés időpontjától számított 1 évig.

A beszerzés rövid ismertetője:

· 1. részajánlati kör: Szegedi Tudományegyetem szervezeti egységeinél lévő 13 db Shimadzu típusú kromatográf készülékek eseti javítása, karbantartása.

· 2. részajánlati kör: Szegedi Tudományegyetem szervezeti egységeinél lévő 16 db Agilent típusú kromatográf készülékek eseti javítása, karbantartása

· 3. részajánlati kör: Szegedi Tudományegyetem szervezeti egységeinél lévő 5 db Waters típusú kromatográf készülékek eseti javítása, karbantartása

· 4. részajánlati kör: Szegedi Tudományegyetem szervezeti egységeinél lévő 8 db Jasco típusú kromatográf készülékek eseti javítása, karbantartása

· 5. részajánlati kör: Szegedi Tudományegyetem szervezeti egységeinél lévő 17 db egyéb kromatográf készülékek eseti javítása, karbantartása.


Letölthető állományok:
módosított HPLC KÉSZÜLÉK JAVÍTÁS KARBANT ARTKARBANTARTÁS (3).docx
Vállalkozási szerződés SZTe 2012 01586 szerződés.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

További információk:

Figyelem! Ajánlattevő nyilatkozzon, hogy kötelezettséget vállal a felhívásban lévő szerződéstervezet megkötésére és teljesítésére, melynek tartalmát megismerte és fenntartások nélkül elfogadja.

Szerződés tervezet elérhető itt:

 

a Melléklet Szerinti javítási helyszínek és a javítandó eszközök becsült darabszáma új beszerzéssel vagy selejtezéssel változhat. (csökkenhet vagy nőhet)

 

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

Az ajánlattételi határidő lejártát megelőző 36 hónapban teljesített a részajánlati kör jellemző típusú kromatográf készülék javítás - az ellenszolgáltatás összege, vagy mennyiségre utaló más adat - a teljesítés ideje, és a szerződést kötő másik fél megadásával, valamint a részéről információt nyújtó személy nevének és telefonszámának megjelölésével. Az egyszerű eljárásra tekintettel elegendő a referencia körében saját nyilatkozat csatolása, nem szükséges a megrendelő által aláírt vagy kiadott igazolás. Részajánlatonként a jellemző kromatográf típusokra kérjük külön a nyilatkozatot.

 

Alkalmatlanság: Az ajánlattevő műszaki és szakmai szempontból alkalmatlan, ha nem rendelkezik az elmúlt 36 hónap időszakban:

· 1. részajánlati kör esetében legalább 1 db Shimadzu típusú kromatográf készülék javítására vonatkozó referenciával,

· 2. részajánlati kör esetében legalább 1 db Agilent típusú kromatográf készülék javítására vonatkozó referenciával,

· 3. részajánlati kör esetében legalább 1 db Waters típusú kromatográf készülék javítására vonatkozó referenciával,

· 4. részajánlati kör esetében legalább 1 db Jasco típusú kromatográf készülék javítására vonatkozó referenciával,

· 5. részajánlati kör esetében legalább 1 db egyéb a táblázatban szereplő kromatográf készülék javítására vonatkozó referenciával,

 

Bírálati szempontok:

1) Eseti javítás rezsióradíja: ………………..,- nettó Ft/óra Súlyszám: 6

2) Kiszállási díj: ……………..…,- nettó Ft/alkalom Súlyszám: 2

 

Pontozási szabályozás:

Az adott szempont szerinti legkedvezőbb értéket elérő ajánlattevő 10 pontot kap, míg a többi az ajánlatához képesti arányosított pontot, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal. Az egyes szempontok szerint kapott pontértékek összeadását követően a legtöbb pontot kapott ajánlattevő a nyertes.

 

Bírálati szempont: Ajánlatkérő részajánlati körönként hirdet nyertest, az egyes részajánlati körökre adott összességében legelőnyösebb ajánlat alapján.  

 

Figyelem! Ajánlatkérő egyéb költségtérítést nem nyújt ajánlattevő részére, az árnak fedezetet kell nyújtania a javítás során felmerülő egyéb költségre.

 

Részekre történő ajánlattétel lehetősége:

Lehetséges, minden részajánlati körre külön-külön, de csak az egyes részajánlati körök teljes mennyiségének megajánlásával.


Az 5. részajánlati körnél a tételekre és a tételcsoportokra külön-külön is adható ajánlat.

 

Alternatív ajánlat lehetősége:

Kizárt, többváltozatú ajánlat esetén az ajánlatkérő érvénytelennek nyilvánítja az ajánlattevő valamennyi ajánlatát.

 

Fizetési feltételek: Nyertes ajánlattevő minden egyes javítást követően, a kiállított munkalap alapján számlát állíthat ki, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 60 napos fizetési határidővel, átutalással fizet ki. Nyertes ajánlattevő az eseti javításra adott rezsióradíját a szerződés időtartama alatt nem változtathatja meg. Nyertes ajánlattevő köteles a megadott óradíja alapján az egyes javításokat követően a javítás tényleges időtartamának megfelelően elszámolni. A javítás tényleges időtartama a munkalapon kerül rögzítésre.


Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Viszmeg Ivett, főmunkatárs SZTE GMF Szolgáltatás Szervezési Iroda, tel: +36 (62) 545-604, +36 (62) 544-000/5604

email: viszmeg.ivett@gmf.u-szeged.hu


Kérjük, hogy ajánlatát ne e-mailen hanem a fenti módok egyikén juttassa el részünkre.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Simkon kft labszerviz kft waters kft ABL@E-JASCO Kft CP-Analitika kft Edison house holding zrt.
Nyertes ajánlati ár: 500 000,-Ft+ÁFA