Fizetési feltételek:
1. Végszámla: a vállalási díj 15 %-ára a számla akkor nyújtható be, ha Ajánlatkérő részére a tanúsítvány kiadásra kerül független tanúsító szervezet részéről.
2. Rész-számla benyújtására az alábbi ütemezésben van lehetőség:
(1) előkészítés, oktatás (15%);
(2) információ vagyon felmérés (40%);
(3) szabályozási dokumentáció elkészülte (20%);
(4) belső auditok (10%)
Ezen ütemezésen kívüli igény nem nyújtható be.
3. A számla benyújtásának feltétele Ajánlattevő teljesítésének Ajánlatkérő általi elfogadása és a teljesítési igazolás kiadása. Ajánlatkérő a dokumentáció kézhezvételét követő 15 munkanapon belül köteles nyilatkozni annak elfogadásáról.
4. A befogadott számla összegének kiegyenlítése a kézhezvételtől számított 30 napon belül átutalással történik oly módon, hogy a nettó 1 millió forintot elérő illetve meghaladó számlák esetében Ajánlatkérő a számla összegéből az önrész arányát (10 %) utalja át. A támogatás (számla összegének 90 %-a) kifizetése a 4/2011. (I.28.) Korm. rendelet szerint, közvetlen szállítói finanszírozással a Közreműködő Szervezet feladatait ellátó ESZA Kft. Közreműködésével történik.
Ajánlatkérő biztosítja, hogy a dokumentációk szerződésszerű átadását követő 10 napon belül a tanúsítvány megszerzésére irányuló eljárást megindítja.
Az ajánlattevő szakmai alkalmasságára vonatkozó elvárások:
M1. Rendelkezzen MSZ EN ISO 9001:2009 szerinti minőségirányítási rendszerrel;
Alkalmasságot MSZ EN ISO 9001:2009 tanúsítvány egyszerű másolata igazolja.
M2. Rendelkezzen a felhívás megjelenését megelőző 3 évben teljesített, legalább 1 db, egészségügyi területen végzett információbiztonsági referenciával, továbbá legalább 1 db, egyéb területeken végzett integrált irányítási rendszer keretén belüli, információbiztonsági irányítási rendszerépítési referenciával.
Az integrált irányítási rendszerépítési referenciánál az integrált irányítási rendszer minimum a minőségirányítási és információbiztonsági irányítási rendszereket tartalmazza együttesen. Releváns referenciának a nagyvállalati kategóriába (>250 munkavállaló) tartozó szervezeteket tekintjük.
Alkalmasságot az Ajánlattevő cégszerű referencia nyilatkozata igazolja, amely tartalmazza legalább a következő adatokat: a szerződés tárgya, a teljesítés ideje (év, hó), a szerződést kötő másik fél, valamint a referenciáról információt adó neve és telefonszáma.
M3. Mutassa be a szolgáltatás teljesítésében részt vevő szakembereket képzettségük és szakmai tapasztalatuk ismertetésével. Az Ajánlattevőnek rendelkeznie kell legalább az alábbi szakemberekkel:
o 1 fő – Információbiztonsági és minőségügyi vezetői vagy menedzseri képzettségű (nemzetközi vagy minimum OKJ-s oklevél) és integrált rendszerépítésben legalább egy év szakmai tapasztalattal rendelkező;
o 1 fő – ISO 9001 és ISO/IEC 27001 szerint akkreditált tanúsítónál ezekre minősített vezető auditor legalább egy projekben auditori tapasztalatokkal rendelkező;
o 1 fő – Információbiztonsági oktatói tapasztalatokkal rendelkező;
o 1 fő – Nemzetközileg elfogadott, legalább alapszintű ITIL V3 képesítéssel rendelkező;
o 1 fő – Egészségügyi területen adatvédelmi, illetve információbiztonsági témájú szakirányú ismeretek és legalább egy év szakmai tapasztalattal rendelkező;
o 1 fő – Egészségügyi felsőfokú végzettséggel és tapasztalatokkal rendelkező szakemberrel.
A szakemberek végzettségét, képzettségét és szakmai tapasztalatát a szakemberek szakmai önéletrajzával igazolja.
Egy szakember több alkalmassági feltételt is igazolhat, azonban legalább 3 fő bemutatása szükséges.
Kapcsolattartó az igénylő részéről:
Tapasztó Sándor projektmenedzser
Tel.:30/6543818, Fax:62/545005
e-mail: tapaszto.sandor@med.u-szeged.hu
Fábián Zoltán SZAKK minőségügyi felelős
Tel.:62/342298
e-mail: fabian.zoltan@med.u-szeged.hu
Műszaki tartalom és alkalmazott módszertan bírálati módszere:
Értékelési módszer: Az értékelés egy 3 fős szakértői bizottság bevonásával történik. A szakértői bizottság a szempontrendszer illetve alszempontok figyelembevételével értékeli az ajánlatokat és indokolt döntéssel megállapítja az ajánlatok rangsorát. Az első helyre rangsorolt ajánlat kapja a maximális 10 pontot, az utolsó helyre rangsorolt ajánlat kapja a minimális 1 pontot. A további ajánlatok a maximális és minimális ajánlati értékek különbségéhez viszonyítva kapnak pontot, a legjobb és legrosszabb ajánlattól való eltérésük arányában. Az azonos helyre rangsorolt ajánlatok azonos pontszámot kapnak. Ez a pontszám kerül a súlyszámmal felszorzásra.
A részszempontonként elért súlyozott pontszám alapján a legmagasabb pontszámot elérő a nyertes.
Értékelési módszer: Az ajánlatkérő számára legelőnyösebb ajánlat kap 10 pontot, míg a többi ajánlat pontértéke a legjobbhoz arányosítva kerül meghatározásra, aránypár alkalmazásával (legelőnyösebb ajánlat / vizsgált ajánlat X 10).
Ajánlati kötöttség:
Az ajánlatot alkotó dokumentumok:
- Nyilatkozat a feladat elvégzésére vonatkozó ajánlati árról (nettó Ft, ÁFA, bruttó Ft). Az ajánlati ár átalányár, az Ajánlatkérő semmilyen egyéb címen nem térít költséget Ajánlattevő részére.
- A szolgáltatás nyújtásának és ütemezésének részletes ismertetése (műszaki tartalom).
Az ajánlat tárgyában meghatározott szolgáltatások nyújtásának és az alkalmazott módszertannak a bemutatása az értékelési szempontok keretében meghatározott szerkezetben és tartalommal, és ütemterv megadása a szolgáltatás teljesítésének ütemezéséről.
- Ajánlattevő nyilatkozata, hogy 30 napnál régebbi nyilvántartott köztartozása nincs.
- M1 alkalmasság igazolása (MSZ EN ISO 9001:2009 tanúsítvány egyszerű másolata)
- M2 alkalmasság igazolása (Ajánlattevő cégszerű referencia nyilatkozata)
- M3 alkalmasság igazolása (a teljesítésben résztvevők szakmai önéletrajza)
Egyéb információk:
1. Az ajánlat összeállításához szükséges alapadatokat (telephelyek, infrastruktúra – hálózat, gépek száma, stb.) ajánlattételi szándéknyilatkozat megküldése esetén Ajánlatkérő kapcsolattartója közvetlenül megküldi ajánlattevő részére.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik. Ajánlatkérő felhívja az Ajánlattevők figyelmét, hogy a vonatkozó közbeszerzési szabályozás alapján 8 millió Ft nettó összértéket meghaladó ajánlati ár esetén az eljárást eredménytelenné kell nyilvánítania.
bírálati szempont | súlyszám | leírás |
---|---|---|
legalacsonyabb összegű ajánlati ár | 60 | |
IBIR érvényesség kiterjedése, megfelelése (IBIR scope, teljes SZAKK-ra kiterjedjen, IBIR területei, …) | 5 | |
Az IBIR kiépítés lépései során az elvégzendő feladatok felsorolása (teljesség szerint) | 9 | |
Az IBIR kiépítés lépései során az elvégzendő feladatok logikai egymásra épülése | 6 | |
Vagyonleltár felvételi és kockázatszámítási módszertan bemutatása, alkalmassága SZAKK számára | 8 | |
MIR-hez való integrálás módszere, gyakorlatiassága | 8 | |
Átadandó (eredmény) dokumentumok (teljesség szerint) | 9 | |
ITIL követelmények teljesítésének bemutatása | 5 |
Nyertes ajánlattevő: InfoBiz Kft.
Nyertes ajánlati ár: 5 080 000,-Ft+ÁFA
14. Őszi Kulturális Fesztivál ,BTK ,Egyetemi Tavasz ,Egyetemi Élet ,Egyetemi élet ,Esemény ,Fókusz ,Irodalom ,JGYPK ,Kulturális Iroda ,Kultúra ,Kutatók Éjszakája 2009 ,Riport ,SZTE Kulturális Iroda ,SZTE Kultúrális Iroda ,Sport ,Szabadegyetem ,TIK ,TTIK ,ZMK ,