Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2012  --  Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ
Ajánlattételi felhívás SZTE/2012/KB01467

A Szent-Györgyi Albert klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: TIOP-2.2.6/12/1/A és B „Struktúraváltás támogatása az onkológiai centrumok és a járó- és fekvőbeteg ellátás fejlesztésével” című pályázati felhívás kapcsán felmerülő ”megvalósíthatósági tanulmányok” és „pályázatírói” szolgáltatások.
2012. augusztus 28.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2012/KB01467

Ajánlattételi határidő: 2012. szeptember 05 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2012.09.28

A beszerzés rövid ismertetője:

Feltételes ajánlattételi felhívás:

A nyertes ajánlattevő szolgáltatását az Ajánlatkérő a következő feltételek együttes teljesülése esetén veszi igénybe:

§ a TIOP-2.2.6/12/1/A és B „Struktúraváltás támogatása az onkológiai centrumok és a járó- és fekvőbeteg ellátás fejlesztésével” című pályázati felhívás megjelenik

§ ajánlattevő döntést hoz – mely döntés az A és B modulra külön-külön vonatkozik - a pályázat benyújtásáról

 

Pályázatok és megvalósíthatósági tanulmányok (TIOP-2.2.6/12/1/A és B modul) elkészítéséhez kapcsolódó feladatok:

 

§ Pályázati koncepció kidolgozása, a pályázat elkészítéséhez szükséges teljes körű operatív koordináció, egyeztetés a pályázóval, kapcsolattartás a közreműködő szervezettel, irányító hatósággal, ágazati minisztériummal;

§ Pályázati adatlap, költségvetés, horizontális szempontokra vonatkozó vállalás dokumentuma, továbbá a pályázati dokumentációhoz kapcsolódó egyéb kötelező dokumentáció szakszerű elkészítése és összeállítása, a pályázati kiírásban foglaltak szerinti benyújtása, a pályázó számára a pályázati dokumentáció egy-egy papíralapú és egy-egy elektronikus példányban történő átadása.

§ A tisztázó kérdések, hiánypótlás teljes körű megválaszolása, megküldése,

§ Támogatási szerződés megkötéséhez szükséges szakmai közreműködés, megfelelő példányszámban történő összeállítása, megküldése, jogorvoslat körében való részvétel;

§ Ajánlattevő kötelezettsége a benyújtási határidőn belül – Ajánlattevő döntése szerinti – ismételt pályázat benyújtás körében a szerződés szerinti teljes körű közreműködés.

§ A csatolt tervezett szerződéses feltételekben előírt egyébfeladatok.

 

§ Megvalósíthatósági tanulmány elkészítése a TIOP-2.2.6/12/1/A és B végleges pályázati felhívásban elvártak szerint

 


Elvárások:

§ a pályázó rendelkezzen 2007. évtől az ajánlat benyújtásig terjedő időszakban legalább 3 db EU-s vagy részben EU-s forrásból támogatott, egészségügyi ágazatban sikeres (pozitív támogatási döntésben részesült) pályázatírási referenciával.

§ a pályázó rendelkezzen 2007. évtől az ajánlat benyújtásig terjedő időszakban legalább 3 db EU-s vagy részben EU-s forrásból támogatott, egészségügyi ágazatban sikeres (pozitív támogatási döntésben részesült) megvalósíthatósági tanulmánykészítési referenciával.

§ A pályázó nyújtsa be az ajánlatában a feladat elvégzésére vonatkozó módszertani leírását, a vállalt feladatok részletes kibontásával és a tervezett ütemezéssel, a - pályázati felhívás alapján - Ajánlatkérő által a teljesítés körébe nyújtani szükséges dokumentumok és alapinformációk listáját, mindezeket modulonként külön a megvalósíthatósági tanulmány és a pályázatkészítés körében, valamint csatolja be a teljesítésben személyesen közreműködő szakemberei önéletrajzát, feladatmeghatározását.

 

Bírálati szempont: A kiírás elvárásainak való megfelelésen túl – modulonként külön-külön - legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás.

Ajánlati kötöttség:

  • az árajánlat a TIOP-2.2.6/12/1/A és B „Struktúraváltás támogatása az onkológiai centrumok és a járó- és fekvőbeteg ellátás fejlesztésével” című pályázati felhívás megjelenésétől számítva 3 hónapig érvényes.
  • Kizárólag azok az árajánlatok érvényesek, amelyek tartalmazzák a TIOP-2.2.6/12/1/A modulra és a TIOP-2.2.6/12/1/B modulra vonatkozó árajánlatot is külön-külön, tehát mindkét részre kötelező ajánlatot adni.
  • A pályázatírás díja: a TIOP-2.2.2/12/1/A és B modul mindegyikére vonatkozóan térítésmentesen kell vállalni.

Egyéb információ: A támogatási döntésben részesült, de nem megvalósított TIOP-2.2.5/09/1-ös pályázati kiírásra benyújtott teljes Ajánlatkérői pályázati dokumentációt a nyertes pályázó rendelkezésére bocsájtjuk az „A” modul Megvalósíthatósági Tanulmányának elkészítéséhez, mely tényt kérjük az ajánlattétel körében figyelembe venni.

Ajánlatkérő a feltételes ajánlattételi felhívásból adódóan a nyertes Ajánlattevővel kapcsolatban a pályázati felhívástól számítva 3 hónapon belül hoz döntést.



Letölthető állományok:
TIOP226_SzerződésTervezet_MT_A_v.doc
TIOP226_SzerződésTervezet_MT_B_v.doc
TIOP226_SzerződésTervezet_PályázatÍrás_A_v.doc
TIOP226_SzerződésTervezet_PályázatÍrás_B_v.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


A pályázat e-mail elküldhető pdf formátumban a következő e-mail címre:

office.log@med.u-szeged.hu

Ajánlat benyújtásának módja:
Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE SZAKK GH Logisztikai Osztály, 6725 Szeged, Semmelweis u. 8., személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető

varjasi.otto@med.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Molnár András, gép- és műszergazdálkodó SZTE KK Gazdasági Hivatal
Logisztikai Osztály, tel: +36 (62) 545-645, +36 (62) 544-000/5645, fax:

email: molnar.andras@med.u-szeged.hu

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: DeMaximus Kft, PNO Consultants Kft
Nyertes ajánlati ár: 1 390 000,-Ft+ÁFA (A modul) 2 890 000,-Ft + ÁFA (B modul)