2016. október 25.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2016/PM07127
Ajánlattételi határidő: 2016. november 03 14:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 20 nap
A beszerzés rövid ismertetője:
Távfelügyeleti vevőegység beszerzése és beüzemelése az SZTE központi rendészet ügyeletén
Műszaki leírás:
Az 54/2014.. (XII.5.) BM rendeletben meghatározott előírások végett az SZTE LI Védelmi és Szállítási Iroda központi rendészeti ügyeleti helyiségében (6722 Szeged Tisza Lajos krt. 47.) új ENIGMA típusú kapcsoltvonali vevőegység kerül beszerelésre. A szerelést a mellékelt egységek beépítésével kell elvégezni. Az ajánlatadó feladata a távfelügyeleti vevőegység és egyéb alkatrészek beszerzése, valamint azok elemeinek összeszerelése és teljes körű beüzemelése. A feladatot az üzem kiesése nélkül megvalósítani, úgy hogy az új egység élesztéséig, annak teljes működéséig a jelenlegi ENIGMA egység folyamatosan üzemeljen.
Teljesítési helye: SZTE LI Védelmi és Szállítási Iroda központi rendészeti ügyeleti helyiségében (6722 Szeged Tisza Lajos krt. 47.)
Garancia:
Az ajánlatadónak az alábbiakról kell nyilatkoznia :
- A munkák elvégzéséhez szükséges jogosultságokkal, és a megfelelő szaktudással rendelkezik.
- Két év teljes körű garanciát vállal a beépített berendezésekre, és a munkára.
Kapcsolattartó és a teljesítés igazolására jogosult személy:
Lakatos István (Védelmi és Szállítási Iroda)
Ellenszolgáltatás megfizetésének módja:
Az elvégzett munka ellenértékét a megrendelő átutalással egyenlítjük ki a Védelmi és Szállítási Iroda által kiállított teljesítésigazolást követően.
Számlázás módja:
A vállalkozó a leigazolt munka után végszámlát állíthat ki.
Melléklet:
TELL DR 8100 vevő (ENIGMA II kapcsoltvonali vevőegység) és annak elemei:
- ENIGMA II-DR81000 Digitális vevőkészülék 1 db
- ENIGMA II-LC2 telefonos vevőkártya 1 db
- ENIGMA II-LC2 GSM vevőkártya 1 db
- ENIGMA II-LC2 GPRS vevőkártya 1 db
- ENIGMA II-LC2 ethernet vevőkártya 1 db
- Távfelügyeleti kliens PC (Dell, core i5+windows) 1 db
- Megjelenítő monitor (LED 22”) 1 db
- TMS OKF 250 ügyfélig modul 1 db
- TMS OKF 250 távf. szoftver+operátori modul 1 db
- Tipus engedély beszerzése a gyártótól 1 db
- Beüzemelés költsége 1 db
- Rendszer oktatás 1 db
Helyszíni bejárás dátuma:
2016.10.27. 9 óra
(találkozó a porta előtt (6722 Szeged Tisza Lajos krt. 47.))
Letölthető állományok:
SZTE_MLI_FELOLVASÓLAP_D-MTI-2016-001-04.docÉpítési szerződés webrás nem építési engedélyes.docÁltalános szerződéses feltételek új.docBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kukla Zsolt, irodavezető
kukla.zsolt@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Kőnnye Csaba, munkatárs SZTE Létesítménygazdálkodási Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 544-586, +36 (62) 544-000/4586
email:
konnye.csaba@gmf.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: KVALITAS Kft.
Nyertes ajánlati ár: 973 800,-Ft+ÁFA