Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2014  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2014/PM04403
A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: A Szegedi Tudományegyetem irányfény/menekülési útvonal jelző világítótestek ellenőrzése, üzemeltetése és karbantartása.
2014. december 11.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2014/PM04403

Ajánlattételi határidő: 2014. december 17 14:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A szerződés megkötésétől számított 1+1év.

A beszerzés rövid ismertetője:

Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy nettó egymillió forintot meghaladó ajánlatot, kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő. ( A borítékban beadott egymillió forintot meghaladó ajánlat érvénytelen!)


Az SZTE épületeiben lévő irányfény/menekülési útvonal jelző berendezések, világító lámpatestek, üzemeltetése és karbantartása a 22/2005. (XII.21.) FMM és a 28/2011. (IX.6.) BM rendelet és az MSZ EN 50172:2005 alapján.

 

A nyertes pályázó feladata:


Az SZTE mellékelt táblázatában szereplő épületeinél az irányfény/menekülési útvonal jelző berendezéseknél karbantartási, és üzemeltetési feladatok ellátása. időszakos ellenőrzések elvégzése a 22/2005. (XII.21.) FMM és a 28/2011. (IX.6.) BM rendeletben előírt gyakorisággal, az MSZ EN 50172:2005 szabvány 7. pontja szerint. A vállalkozó köteles az ellenőrzéseket elvégezni, és a létesítményért felelős személy részére vizsgált bizonyítványt két példányban havonta átadni. Az ellenőrzéseket a mellékelt minta szerint kell dokumentálni.

A feltárt hibákról és a meghibásodott berendezésekről a megrendelőt értesíteni kell. Az ajánlatadó feladata minden az MSZ EN 50172:2005 szabványban szereplő üzemeltetés, és karbantartási tevékenység elvégzése. Az ajánlatadóknak vezetni kell a hivatkozott szabványok szerinti ellenőrzési naplót.

A karbantartás során felmerült cserélendő lámpatesteket az Egyetem biztosítja, a szerelési munka az ajánlatadó feladata. A rendszerek működéséhez szükséges egyéb rezsi anyagokat az ajánlatadónak kell biztosítania.

Tekintettel arra, hogy az elvégzendő ellenőrzéseket üzemelő épületekben kell végezni, az épületekbe és helyiségekbe történő bejutást, a szükség szerinti ellenőrzések és áramszünetek időpontját és időtartamát az épület vezetőjével, vagy gondnokával kell úgy egyeztetni, hogy az épületben folyó tevékenységet minél kisebb mértékben zavarja.


Teljesítés követelménye: Üzemeltetési naplóba történő bejegyzés a karbantartás elvégzéséről, valamint a havi ellenőrzési dokumentum megléte.


Kapcsolattartó: Horváth Krisztián - Védelmi Iroda tűzvédelmi munkatársa

telefon: 06 70 977 5070

email: horvath.krisztian@gmf.u-szeged.hu

 

Ellenszolgáltatás megfizetésének módja: Az elvégzett munka ellenértékét átutalással egyenlítjük ki, a Védelmi Iroda által igazolt teljesítés, vagy részteljesítést (Kari egységben) követően. Előleg biztosítására nincs lehetőség.


Műszaki és szakmai megfelelés:


A pályázat beadásához szükséges:

( Az ajánlatadónak minden felsorolt pontról nyilatkoznia kell)

Igazolása annak, hogy a munka teljes körű elvégzésében résztvevő szakemberek rendelkeznek minimum 3 éves szakmai gyakorlattal és a munka elvégzéséhez szükséges szakmai képesítéssel. Az igazolás módjaként a vállalkozó mutassa be a szakemberei igazolását (szakirányú végzettséget igazoló bizonyítványok egyszerű másolata).

A pályázó mutasson be a megjelenésétől visszafelé számított 12 hónapon belül legalább egy referenciamunkát, amelyet egészségügyi intézményben vagy alap, közép vagy felsőfokú oktatási intézményben végzett.

Nyilatkozat arról, hogy hatósági ellenőrzés alkalmával, a pályázati dokumentációval összefüggésben megállapított hiányosság esetén, - amennyiben a hiányosság a szerződőt terheli – megteszi a megszüntetés érdekében a szükséges intézkedéseket, a dokumentációt kiegészíti és az ezzel kapcsolatos költségeket nem hárítja át a megrendelőre.

Az elmúlt három évben a vállalkozó nem lehetett veszteséges, és nem lehet köztartozása.

A vállalkozó rendelkezzen megfelelő műszerekkel a közbeszerzési szolgáltatás tárgyához.

A pályázatra beadott üzemeltetési és karbantartási díjnak tartalmaznia kell az esetlegesen felmerülő javítási munkadíjat is. 

A pályázónak rendelkeznie kell érvényes felelősségbiztosítással.

Kiegészítő információk: A tender egy plusz egy év időtartamra kerül kiírásra (amennyiben egy év elteltével egyik fél részéről sem merült fel probléma plusz egy évre meghosszabbítható) A karbantartási munkálatoknál a lámpatest cserék kivétel a szükséges anyagokat teljes egészében a kivitelező cég szerzi be.

Az ellenőrzés során megállapított hibás, nem javítható lámpatesteket a Védelmi Iroda biztosítja. Az ajánlatadónak feladata a lámpatest cserék munkáinak elvégzése a Védelmi Iroda által meghatározottak szerint.

A lámpatestek elhelyezésének helyszíneit, és darabszámát a mellékelt táblázat tartalmazza. Az ajánlatadónak a felülvizsgálatokat a lámpatestek 10% os eltérésekor is el kell végeznie.


Helyszín megtekintése:

 

A nagy mennyiségű helyszínre tekintettel a megrendelő 2014.12.15-én 10 órakor megbeszélést tart. Ajánlatot csak az adhat be, aki ezen a megbeszélésen részt vesz. A megbeszélés helyszíne: Szeged Szentháromság u. 34. tárgyaló.


A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni, a kiadott költségvetés beárazásával együtt:


nettó összeg:………………………..,- Ft/év

ÁFA 27%:………………………..…- Ft/év

Bruttó összeg:…………………...….,- Ft/év


Számlázás módja: A vállalkozó a megrendelt munka elvégzését munkalapon leigazoltatja a Megrendelő megbízott képviselőjével, mely a számla alapbizonylatát képezi. Vállalkozó havonta egyszer számlázhat.

A számla fizetési határideje 60 naptári nap.

Megrendelő előleget nem fizet.


A Vállalkozónak nyilatkoznia kell, hogy a vállalkozási szerződés tárgyát képező feladatot ellátó, a Vállalkozót képviselő személy nem áll a Szegedi Tudományegyetemnél közalkalmazotti jogviszonyban.


A vállalkozónak a vállalkozási szerződésben nyilatkoznia kell, hogy szervezetük átlátható szervezetnek minősül. Vállalja továbbá, hogy amennyiben a fentiekkel kapcsolatban változás történik, arról az Egyetemet haladéktalanul tájékoztatja.




Letölthető állományok:
Lámpatest és helyszin lista.xlsx
Villamos Biztonsági jelek ellenőrzése minta.pdf

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy nettó egymillió forintot meghaladó ajánlatot, kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő. ( A borítékban beadott egymillió forintot meghaladó ajánlat érvénytelen!) A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Fakan Zoltán, irodavezető

fakan.zoltan@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Kőnnye Csaba, munkatárs SZTE GMF Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 544-586, +36 (62) 544-000/4586

email: konnye.csaba@gmf.u-szeged.hu


Kérjük, hogy ajánlatát ne e-mailen hanem a fenti módok egyikén juttassa el részünkre.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Electric Power (Balástya, Fecske u. 13.)
Nyertes ajánlati ár: 2 150 000,-Ft+ÁFA