Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2016  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (anyagok, eszközök)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2016/PB07205
A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Hordozható kézi vákuum-mérő műszer
2016. november 23.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2016/PB07205

Ajánlattételi határidő: 2016. november 28 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: megrendeléstől számított 30 nap

A beszerzés rövid ismertetője:

Hordozható kézi vákuum-mérő műszer, abszolút nyomás meghatározására a vákuum tartományban.

Elvárt termékparaméterek:

Automatikusan vagy manuálisan kalibrálható legyen.

Kicsi kompakt méret/kialakítás. (elvárt!)

LCD kijelző, menü.

Kettős szenzor (piezo és pirani)

Mérési tartomány: 1050-0,001 mbar

(előny a minél nagyobb pontosság)

 

Igényelt mennyiség: 1 db

 

Szakmai kérdésekben kapcsolattartó:

Prof. Dr. Tóth Gábor intézetvezető egyetemi tanár

Tel.: +36 62/545-139; E-mail: office.mdche@med.u-szeged.hu

 

Tervezett szállítási és számlakiküldési cím: SZTE ÁOK Orvosi Vegytani Intézet, 6720 Szeged, Dóm tér 8.

Tervezett számlán szereplő cím: Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.



Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlatkérő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlattevő részére, az ajánlati árnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint.

 

Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással

 

Kérjük, hogy csak a kiírásban részletesen meghatározott/ specifikált termékre és mennyiségre adjon be ajánlatot, vagy ezzel műszaki tartalmában teljesen egyenértékű vagy jobb helyettesítő termékre.


Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokon minden esetben tüntessék fel a nettó/bruttó rész-, és végösszegeket is (a kerekítési szabálynak megfelelően).

 

Kérjük, tüntessék fel a garanciális/jótállási feltételeket.

 

Az ajánlatkérő csak olyan ajánlatot fogad elahol az ajánlati ár forintban meghatározott, devizás ajánlati ár. Ez esetben fel kell tüntetni a forintosított ellenértéket, és rögzíteni kell, hogy mely árfolyamon számolták azt ki és a forintos ellenértékre kell vállalni a 30 napos ár garanciát. A forintban (vagy forintra átszámolt devizás) megadott ajánlati ár érvényességi ideje legalább 30 nap kell legyen.

 

"Jelen beszerzési eljárásban csak nettó 8 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz."

 

Tájékoztatjuk kedves beszállítóinkat, hogy a Szegedi Tudományegyetem egységei 2016. december 27 – 2016. december 30. között zárva tartanak, ezért ezen időszakon belül levélpostai küldeményeket, csomagot nem tudunk átvenni. Az egyetemi hivatalok 2017. január 2.-án kezdik meg működésüket. Megértésüket köszönjük.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin

szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Bicsérdy Katalin, ügyvivő szakértő SZTE ÁOK Orvosi Vegytani Intézet, tel: +36 (62) 545-136, +36 (62) 544-000/5136

email: office.mdche@med.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Labokraft Kft.
Nyertes ajánlati ár: 194 000,-Ft+ÁFA