Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2015  --  Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ
Ajánlattételi felhívás SZTE/2015/PM05073
A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: 2 db szekrény
2015. május 28.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2015/PM05073

Ajánlattételi határidő: 2015. június 01 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2015.06.30

A beszerzés rövid ismertetője:

2 db szekrény


Részletezés:


1 db nyitott polcos szekrény 600x400x1789mm

Szín: juhar

Típus: Nova K37750

Gyártó: Gyulai Fafém Zrt.


1 db ajtós-polcos irodaszekrény 800x400x1789mm

Szín: juhar

Típus: Nova K37754

Gyártó: Gyulai Fafém Zrt.

Az eljárásban megadott szekrények helyettt más, azzal egyenértékű vagy magasabb műszaki megoldásokkal rendelkező szekrények is ajánlhatók.


Az árut szegedi kiszállítással kérjük.

Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.

 

Jelen beszerzési eljárásban csak nettó 8 millió (építési beruházásnál
nettó 15 millió) forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt
köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során
ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték
megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettelaz eljárás eredménytelenítéséről határoz.



Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE SZAKK GH Logisztikai Osztály, 6725 Szeged, Semmelweis u. 8., személyesen vagy postai úton. Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy nettó egymillió forintot meghaladó ajánlatot, kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő. (A borítékban beadott egymillió forintot meghaladó ajánlat érvénytelen!). A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető

varjasi.otto@med.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Molnár András, gép, műszergazdálkodás SZTE KK Gazdasági Hivatal Logisztikai Osztály, tel: +36 (62) 545-645, +36 (62) 544-000/5645

email: molnar.andras@med.u-szeged.hu


Kérjük, hogy ajánlatát ne e-mailen hanem a fenti módok egyikén juttassa el részünkre.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárás visszavonásra került.