2025. március 21.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2025/KB14518
Ajánlattételi határidő: 2025. március 28 10:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötést követő 30 napon belül.
A beszerzés rövid ismertetője: SZTE SZAKK Pszichiátriai Klinika Pszichózis és Addiktológiai osztályok bővítése érdekében eszközök, orvosi műszerek beszerzése
A mellékletben szereplő felolvasólapot, átláthatósági nyilatkozatot egy pdf fájlban kérjük feltölteni.
Az ajánlat tartalmazzon részletes árajánlatot.
Az ajánlatkérő az eljárás során, a kiírásban szereplő eszközzel mindenben egyenértékű eszközt elfogad.
Az ajánlatkérő részajánlattétel lehetőségét biztosítja.
Teljesítés helye: SZTE SZAKK Pszichiátriai Klinika, 6720 Szeged, Korányi fasor 8-10.
Beszerzési igény: SZTE SZAKK Pszichiátriai Klinika Pszichózis és Addiktológiai osztályok bővítése érdekében eszközök, orvosi műszerek beszerzése az alábbi részletezéssel.
I. rész
2 db EDAN SE-601B hat csatornás EKG készülék tartozékokkal (1 Db 10 elvezetéses páciens kábel, 4 db végtagi csipesz elektróda, 6 db mellkasi szívó elektróda, 1 tömb reg. papír, 1 tubus zselé, 1 db hálózati kábel)
2 db EDAN H100B pulzoximéter készülék akkumulátoros kivitelben, tartozékokkal és akkumulátor töltő/dokkoló állomással
II. rész
1 db QV-500 professzionális vénakereső
4 db Omron M3 intellisense automata vérnyomásmérő
4 db Dcont ETALON vércukormérő
2 db Contec CMS-50D2 véroxigénszint mérő pulzoximéter
16 db ORLIMAN betegrögzítő csuklópánt mágneszárral
Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a kapcsolattartót. Kapcsolattartó: Börcsök Szilveszterné, gondnok, tel.: 20/3942198
Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással. (Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!) Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk. Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokhoz minden esetben tüntessék fel: a forintos nettó egységárat, a forintos nettó/bruttó rész-, és végösszegeket (a kért mennyiségre számítva) ÁFA-t is (a későbbi lehetséges számlakibocsátással egyező árat szerepeltetve a rész- és végösszeg esetében is). A forintos ajánlati ár a rész illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel! Ajánlatkérő a webra eljárásban nyertes ajánlattevő (Eladó) fél felé küldött egyedi megrendelésben/egyedi szerződésben minden esetben rögzíti, hogy olyan okból, amelyért Eladó felelős (Ptk. 6:186.§) bármely teljesítéssel késedelembe esik, az egyedi megrendelésből a késedelemmel érintett termékek nettó ellenértéke (vételára) 1%-ának megfelelő mértékű késedelmi kötbér fizetésére kötelezett minden megkezdett naptári nap vonatkozásában, amely késedelmi kamat maximum 20% lehet. A kötbér összege a végszámlából kerül visszatartásra. Amennyiben a késedelem a 15 napot meghaladja, a Vevő jogosult a megrendeléstől (egyedi szerződéstől) elállni/azt felmondani.
Letölthető állományok:
Felolvasólap.docxÁtláthatósági nyilatkozat.docxBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Bányai Emese Adrienn, irodavezető
banyai.emese@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Barna Viktor, Klinikai beszerzési szakértő SZTE Beszerzési Igazgatóság Klinikai Beszerzési Iroda, tel: 30/4074575
email:
barna.viktor.02@szte.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: MEDIREX-SZEGED Kft.
Nyertes ajánlati ár: 1 090 000,-Ft+ÁFA
Nyertes ajánlattevő: USUS Kft.
Nyertes ajánlati ár: 836 000,-Ft+ÁFA