Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2023  --  Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ
Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/KB13553
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Easy Scan+ Notebook, Windows operációs rendzerrel
2023. december 06.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/KB13553

Ajánlattételi határidő: 2023. december 12 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződésköréstől számított 30 naptári napon belül

A beszerzés rövid ismertetője:

Beszerzés tárgya: Easy Scan+ Notebook, Windows operációs rendzerrel+ MD-2 motoros asztal+ nyomtató

Ezen eszközöknek kompatibilisnek kell lenniük az Easy Scan-el. Ajánlatkérő részajánlatot nem fogad el!

EasyScan specifikáció: lásd csatolva alább

Teljesítés helye: SZTE SZAKK Szemészeti Klinika, 6720 Szeged, Korányi fasor 10-11.

A mellékletben szereplő Felolvasólapot, Átláthatósági nyilatkozatot és az egyéb csatolni kívánt dokumentumot 1 db PDF file formátumban kérjük benyújtani.

Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a kapcsolattartót.

Kapcsolattartó: Zsigó Erika; Tel.: (62) 545-490; E-mail: zsigo.erika@med.u-szeged.hu

Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással. (Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is

Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk. Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokhoz minden esetben tüntessék fel: a forintos nettó egységárat, a forintos nettó/bruttó rész-, és végösszegeket (a kért mennyiségre számítva) ÁFA-t is (a későbbi lehetséges számlakibocsátással egyező árat szerepeltetve a rész- és végösszeg esetében is). A forintos ajánlati ár a rész illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel!

Ajánlatkérő a webra eljárásban nyertes ajánlattevő (Eladó) fél felé küldött egyedi megrendelésben/egyedi szerződésben minden esetben rögzíti, hogy olyan okból, amelyért Eladó felelős (Ptk. 6:186.§) bármely teljesítéssel késedelembe esik, az egyedi megrendelésből a késedelemmel érintett termékek nettó ellenértéke (vételára) 1%-ának megfelelő mértékű késedelmi kötbér fizetésére kötelezett minden megkezdett naptári nap vonatkozásában, amely késedelmi kamat maximum 20% lehet. A kötbér összege a végszámlából kerül visszatartásra. Amennyiben a késedelem a 15 napot meghaladja, a Vevő jogosult a megrendeléstől (egyedi szerződéstől) elállni/azt felmondani.



Letölthető állományok:
Átláthatósági nyilatkozat.docx
Felolvasólap.docx
SPECIFIKÁCIÓ.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Bányai Emese Adrienn, irodavezető

banyai.emese@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Bajic Lídia, Klinikai beszerzési szakértő SZTE Beszerzési Igazgatóság Klinikai Beszerzési Iroda, tel: +36 (62)545-964; +36 (62)544-000/5964

email: bajic.lidia@szte.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Premed Pharma Kft.
Nyertes ajánlati ár: 12 496 500,-Ft+ÁFA